Ga naar inhoud


Helemaal verrot ragoutbroodje van Bakker Bart zie foto


Gast lientje.

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: marco24


een conclusie trekken dat er niet volgens de regels gewerkt word vind ik wel erg ver gaan. (waar berust dat op)

het kan ook gewoon een menselijke fout wezen in de procedures


Ik mag toch hopen dat het een fout is! (en niet de standaard procedure)
En als er een fout gemaakt is impliceert dat dus dat er niet volgens de regels gewerkt is, lijkt me vrij simpel.

Als een of ander onbenul verkeerd stickert dan is dat een directe overtreding van diverse wetten!
Ook als het "per ongeluk" is.

Ik hoop dat de zaak een flinke boete krijgt en een voorwaardelijke sluiting voor x tijd.
Er is duidelijk iets heel erg mis in dit bedrijf,
ik werk zelf al jaren in de horeca en weet daarom dat dit in een gezond bedrijf echt onmogelijk is.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast Drs. IJzerbout

Ik zou hier niet zo op overreageren.

Ken Bakker Bart niet, maar ik ze zou eerst het voordeel van de twijfel geven.

Natuurlijk is zoiets niet goed te praten, maar zou het kunnen zijn dat zo´n zaak afhankelijk is van toelevering?

Misschien is daar wat fout gegaan.

 

Kijk eens in je eigen koelkast of levensmiddelen voorraad. Is daar alles koek en ei.

Bij mij niet en het komt ook wel eens voor dat er iets over de verstreken datum staat.

 

Dus relax even, de zaak heeft zich verontschuldugd.

En om ze nu hier op dit forum aan de schandpaal te stellen vind ik niet in orde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout

Dus relax even, de zaak heeft zich verontschuldugd.
En om ze nu hier op dit forum aan de schandpaal te stellen vind ik niet in orde.

Het is hier met een sisser afgelopen ,de kans was ook heel
groot dat iemand het niet bemerkt en in het ziekenhuis kan
belanden.
Het mag niet voor komen.

Ik heb een tijd in een vis groothandel gewerkt daar werd regel
matig goede vis weggegooid omdat ze wisten dat de vis nog
dagen in de winkel moet liggen.
Ook werd die vis wel eens tegen dumpprijzen aan markt handelaren
verkocht waarvan we wisten dat die binnen een paar uur verkocht
was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Pukje, heb jij wel in je eigen koelkast, diepvries of bij je levensmiddelen gekeken?

Wees eens eerlijk? Daar zul je ook wel eens wat gevonden hebben wat niet meer goed was.

 

Nogmaals, ik wil die bakker de hand niet boven het hoofd houden, maar "vergiftiging met voorbedachte rade" is wel wat anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout

Nogmaals, ik wil die bakker de hand niet boven het hoofd houden, maar "vergiftiging met voorbedachte rade" is wel wat anders.

HOHO "vergiftiging met voorbedachte rade" is moord met de
hoogste straf ,hier hebben we het niet over.

Ik kan me wel voorstellen wat er gebeurt is ,het was warm en
de broodjes hebben tijdelijk in een niet of slecht gekoelde
ruimte gelegen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast lientje.

Drs Ijzerbout, sorry, maar ik ben het in het geheel niet met je eens. Als je nietsvermoedend een warm ragoutbroodje koopt en er je tanden inzet en je vervolgens bemerkt dat het verrot is en het broodje dan van binnen gaat bekijken en het er zo verrot uitziet, de saus die licht van kleur hoort te zijn, helemaal zwart en een dikke laag schimmel, foto spreekt denk ik voor zich, dan is er wel iets goed fout. En nee, zoiets heb ik nog nooit in mijn koelkast aangetroffen, hoogstens zo af en toe een stukje kaas wat niet snel genoeg is opgegeten.Ik maak mijn koelkast iedere vrijdag helemaal schoon. Die bakker claimt zelf alles vers te hebben maar al verscheidene malen heb ik gebak nog bevroren van binnen meegekregen. Leuk, als je visite krijgt en nog gauw gebak wil halen, zet je je visite halfbevroren gebak voor. Ik kwam er zelf allang niet meer, vers is voor mij vers en niet uit de vriezer. Dan ook nog het brood wat verkocht wordt van de dag ervoor en dan nu dit verrotte broodje. Hij mag van mij openbaar aan de schandpaal en zit er zelfs aan te denken een filmpje op youtube te zetten. Maar ik wacht eerst de keuringsdienst van waren af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een bekende supermarkt heb ik wel eens een muis zien lopen onder bij het brood.

Wat ik begreep van die medewerkster op de afdeling brood komt dat wel eens vaker voor.

 

Maar het brood wordt verder verpakt aangeleverd in het plastic en koop het nog steeds daar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik de foto van dat broodje zie, denk ik dat de verkoper al behoorlijk poep in de ogen moet hebben om niet te zien dat er schimmel op staat.Laat staan om dit nog eens te gaan verwarmen.

Degene die dit durft te verkopen is volledig ongeschikt voor dit vak.

 

Degene die hier zijn tanden inzet ziet niet beter of weet niet hoe schimmel er uit ziet.

Maar dan hoort de neus toch meteen te waarschuwen.

En je moet natuurlijk niet te verlegen zijn om er iets van te zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast lientje.

satcat,lol, het broodje zat nog dicht, dus bladerdeeg eromheen, mijn dochter heeft het broodje opengebroken nadat ze een hapje van het bladerdeeg had genomen en dat al zo smerig vond. Die meid is overal al zo vies van en ze moest zich inhouden om niet in het overdekt winkelcentrum te staan kotsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo heb ik bij de supermarkt die voorheen op de kleintjes lette kaasbroodjers gekocht die van binnen ook groen waren.

Volgens de verpakkingsdatum waren ze vers. crazy

 

Overigens heeft mijn vrouw van de week alle kasten doorgespit en heeft ze een flink aantal dozen medicijnen die over de datum waren terug naar de apotheek gebracht.

En wilde we gisteren shoarma eten en bleek de knoflooksaus al lang overleden te zijn. blush

Gelukkig hadden we nog eieren en verse knoflook, dus hebben we die maar zelf gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Clarke

Volgens de verpakkingsdatum waren ze vers. crazy


Dat zegt niets.
Mijn vrouw werkt ook in een supermarkt.
Daar staat 's zomers de rolcontainer vol met zuivel die net gelost is
gewoon uren in de warme expeditie voordat het weggehaald wordt.

In dat geval laksheid van het personeel.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is geen een ondernemer die zijn klanten verotte spullen wilt verkopen. Immers raak je dan je klanten kwijt. Het zijn de verotte appels die je helaas als bedrijf af en toe tussen je personeel hebt zitten. Neem het youtube filmpje waar personeel vunzigheid tussen de pizza's smeren.

 

Met dit produkt is wat fout gegaan qua opslag, koeling of oude voorraad die tussen de verse produkten zijn gekomen. Dit is uiteraard een fout van een personeelslid. Helaas zie je de schimmel niet van buitenaf waardoor de fout ook niet gecorrigeerd kon worden door een ander personeelslid.

 

Ik weet zeker dat de eigenaar van deze bakker het waarschijnlijk nog 10 maal erger vind dan jij. En ook ben ik er van overtuigd dat deze eigenaar alles in het werk heeft gesteld om dit in de toekomst te voorkomen. En omdat ik gek ben op woordspelingen: "Het is immers wel zijn brood".

 

Dit soort dingen gebeurd zelden gelukkig en tja een Boeing komt ook wel eens naar beneden.

 

Aangezien de desbetreffende bakker zich hier niet kan verdedigen heb ik de lokatie waar dit is gebeurd verwijderd want dat is ook in strijd met onze huisregels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...