Ga naar inhoud


Helemaal verrot ragoutbroodje van Bakker Bart zie foto


Gast lientje.

Aanbevolen berichten

Pardon?

Wie draaft er nu door...

 

Ik mag dit toch wel schokkend en onacceptabel vinden?

Ik probeer slechts mijn mening te voorzien van deugdelijke argumenten.

 

Bij jou tapwacht voorbeeld is er in mijn ogen één fout gemaakt.

Kan gebeuren!

In deze kwestie zijn er minimaal 5 overtredingen van de warenwet. Wil je dat ik ze allemaal ga opnoemen, of lees je gewoon het draadje nog een keer goed door.

 

Ik werk zelf reeds 17 jaar in de horeca, dus ik heb ook heus wel eens iets meegemaakt in de orde van jou tapwacht verhaal.

Zoiets als dit echter, heb ik gelukkig nog nooit gezien.

 

Zo te horen heb je zelf een horeca zaak.

Als jij zo makkelijk over hygiëne denkt,

dan hoop ik dat ik nooit per ongeluk in jouw toko terecht kom.

 

Soms vragen gasten in ons hotel wel eens of ze in de keuken mogen kijken, het antwoord is altijd ja! (hoe druk het ook is)

Dit omdat al het personeel WEET dat alles in orde is.

Mocht je ooit op Texel zijn, nodig ik je van harte uit om eens bij ons in de keuken te komen kijken.

Wij werken trouwens ook veel met leerlingen en stagiaires,

als je die goed instrueert dan gaat alles gewoon goed, echt waar.

 

En ja, een ragoutbroodje is sowieso niet echt lekker inderdaad.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik werk behoorlijk wat langer dan jou in de horeca en heb zelf een open keuken dus daar kan iedereen zonder te vragen naar binnen kijken.

 

Jij draaft door want jij weet maar 1 ding zeker en dat is dat er 1 bedorven broodje is verkocht.

 

De oorzaak is jouw totaal onbekend dus de conclusies waaronder jouw 5 overtredingen die je er op na houdt berusten totaal niet op feiten.

 

Dat je op puur giswerk van alles adviseert om de bakker het leven zo zuur mogelijk te maken vind ik veel te ver gaan.

 

Uiteraard mag je jouw mening hebben maar jij veroordeeld ze al en gaat daarmee op de plaats van een rechter zitten.

 

Het had nooit mogen gebeuren maar het wil niet zeggen dat hier sprake is van een dagelijkse gang van zaken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach ja kan gebeuren he.

 

Ze boden je toch een taart aan als goedmaker? Snap het probleem niet zo om maar gelijk te proberen deze winkel te sluiten en vervolgens en man of wat zonder werk te laten zitten.

 

Ik denk dat jullie geen flauw idee hebben van wat je eigenlijk eet. Vrienden van mij werkte voor een vlaaien fabriek en daar werden vlaai vulling gevechten gehouden. Vervolgend werd de vlaai weer opgeschraapt en terug in de molen geploft. Hema kocht deze vlaaien. Nog maar te zwijgen van het roggelen wat er in de machines wordt gedaan.

 

De vla (toetjes) fabrikanten halen hun produkten die 'overtijd' zijn en niet verkocht terug en dit wordt overgepompt in een nieuwe fles met een nieuwe datum. Ook vrienden van mij die bij die ene friesche vlag fabrikant hebben gewekrkt.

 

nee, als je echt iets 'schoons' wilt dan is er alleen maar zelf klaarmaken vanaf het begin.

 

Nog eentje? Mijn moeder werkte vroeger voor slagerij Jansen, al het vlees dat door de andere slagers werd afgekeurd kocth deze slager op.

 

Ik heb het allemaal gegeten, en ben ern niets minder om geworden.

 

Je eet toch ook ruawe vis?

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Alan,

 

En wat vind je van ragoutkroket? Hebben we voor ons restaurant opnieuw ontwikkeld en vind die krengen erg lekker heb er vanavopnd 3 gegeten, vind ragout al lekker maar een ragout kroket heel heet in een broodje is mogelijk nog lekkerder.

 

Ontopic

Je gaat niet in op de beschreven procedure van opwarmen en opslag in ongekoelde toonbank.

 

Je fan

Delano.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeren, Heeren,

wat een ophef om een duidelijk bedorven broodje.

Dit soort zaken gebeurt helaas, en ik denk dat niemand er meer mee in z'n maag mee heeft gezeten als de franchisenemer van die zaak.

Daar is dus duidelijk iets helemaal niet goed gegaan. Maar om er nu zo'n ophef om te maken ? Lijkt me een beetje erg overtrokken allemaal.

 

-Er is niemand ziek geworden

-Er is niemand aan overleden (behalve het broodje dan)

-De betreffende middenstander heeft zijn verontschuldigingen aangeboden.

 

Wat wil je nu nog meer? Een claim indienen a-la USA omdat er misschien wel wat heel ergs had kunnen gebeuren? Vanwege de geleden "geestelijke" schade?

 

lamenielache, groei op. Loop niet zo te zeiken en ga wat nuttigs doen.

 

Zo, al te veel woorden aan vuilgemaakt,

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast lientje.

Goedemorgen allemaal,

 

Sjonge wat een discussies hadden jullie vannacht nog over dit broodje, in ieder geval heb ik wel leven in de brouwerij gebracht met dit onderwerp te plaatsen, :D

En ja Alex, ik heb ook op de website van Bakker Bart een online formulier ingeleverd. Ik ben trouwens echt verbaasd dat er hier mensen zijn die het afdoen als een futiliteitje ,als een bedrijfsfoutje wat kan gebeuren. Jullie hebben toch zeker wel gelezen dat ik van 2 vriendinnen van mijn dochter heb gehoord hoe het er daar aan toe gaat omdat ze er zelf hebben gewerkt? Het met opzet verkopen van brood van de vorige dag, het mixen van ongecodeerde broodjes en het weer de volgende dag in een ongekoelde vitrine zetten. Als ik dit alles niet had gehoord zou ik wellicht (heel ietsje) milder zijn geweest in mijn oordeel. Maar een bakker die zo "economisch" met zijn tent omgaat ten kost van de voedselveiligheid mag van mij heel erg flink op zijn bek gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: alex76


Van-horen-zeggen noemt men in de rechtsspraak een testimonium de auditu.


Het heet vanaf nu "Een Broodje Ragout Verhaal" :D

Wat ik niet begrijp is, hoe de foto genomen is. Een broodje is toch niet plat? Van bovenaf genomen?
Het lijkt haast een schotel Shoarma van de lokale tent.
Ook niet om te vreten trouwens.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout
Citaat:
dat ik van 2 vriendinnen van mijn dochter heb gehoord hoe het er daar aan toe gaat


Ik geloof dat hier alles mee is gezegd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: lientje.
Hij mag van mij ook aan de schandpaal, samen met zijn vrouw, die vrouw maakt de meisjes die daar werken ook erg het leven zuur door ze aan te sporen harder te vegen en alles sneller te doen. Met zo min mogelijk personeel zoveel mogelijk werk gedaan krijgen. Het verloop van personeel is er volgens dit meisje ook groot omdat veel meisjes helemaal de zenuwen van die vrouw krijgen.



Ja.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen heeft zijn zegje gedaan en de meningen verschillen nogal. Voordat deze discussie uit de hand loopt en eindigt in "geruzie" lijkt het me wijs hem te sluiten.

 

En Delano inderdaad, ik hou het op een kroketjes. Zit ook ragout in, heerlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...