Ga naar inhoud


Helemaal verrot ragoutbroodje van Bakker Bart zie foto


Gast lientje.

Aanbevolen berichten

Gast lientje.

Niet te geloven. Mijn dochter kocht vandaag een ragoutbroodje bij Bakker Bart die ze ter plaatse warm liet maken, voor ons dus helemaal nooit meer Bakker Bart, en ook de appeltaart die hij ons aanbood als excuus hoeven we niet.Ik heb formulier ingevuld op de website van de keuringsdienst van waren.

Heeft iemand enig idee wat ze daarmee doen? Mijn dochter heeft 2 vriendinnen die er hebben gewerkt en in de ochtend moeten ze altijd eerst het "franse" brood en gebak verkopen. Dat is een geheime term voor het personeel voor brood van de dag ervoor. Lekker, daar ben je als klant dan klaar mee.

post-27595-1318260347,8594_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

In ieder geval was dit broodje niet van gisteren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bel even de klachtenlijn als je het broodje, komen ze het bij je ophalen en krijgt het bedrijf bezoek.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel eens gehoord dat chinese restaurant katten

opofferen, deze bakker blijkbaar poes. . . .

 

Ik denk een incident, als die bakker dat van tevoren had

geweten had dit uiteraard niet gebeurd. Dat is het laatste

wat je wil.

 

HG CC

 

 

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die bakker hoort procedures te hebben die dit voorkomen. Denk maar aan de smaakpolitie met zijn labeltjes.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Citaat:
Denk maar aan de smaakpolitie met zijn labeltjes.

 

Ehh.. dat is een label zonder echte waarde. Dat is een label die de programmamakers hebben bedacht om een bedrijf een pluim te geven. Maar een echte (wettelijke) waarde is het allerminst. Zo'n sticker kan je ook zelf bedenken en op je raam plakken.

 

maar zin op een broodje bart is me nu ook wel vergaan (net als het broodje zelf ).

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast lientje.

Matchless, boaz bedoelt niet die raamsticker van de smaakpolitie, maar de labels in de koelkasten en andere voorraad, waarop datum en uiterste gebruiksdag opstaat enzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: lientje.
Matchless, boaz bedoelt niet die raamsticker van de smaakpolitie, maar de labels in de koelkasten en andere voorraad, waarop datum en uiterste gebruiksdag opstaat enzo.


Inderdaad, de interne tracking labels met in dit geval met name de productie of batchcode. HACCP verplichting.

Maar ik vrees dat hier op lokaal niveau een vautje is gemaakt.

Dit broodje is toch echt "enkele" dagen over tijd.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast lientje.

Ja, en gelukkig had mijn dochter alleen nog maar een hapje van het bladerdeeg genomen, die vond ze al zo vies smaken dat ze het hapje direct heeft uitgespuugd, dus hopelijk word ze er niet ziek van. Ik ben echt ontzettend boos, zo'n smerig idee. Ik mag nog blij zijn dat ze niet 1 van haar kleine zusjes heeft meegenomen om een broodje te halen, die kleintjes kunnen daar dus wel zwaar ziek van worden als zulke bacteriën al alleen maar in hun mond komen, wat te denken van bejaarden, een voedselvergiftiging kan einde verhaal betekenen voor iemand met minder weerstand zoals een bejaarde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja zo'n broodje is wel ouder als een paar dagen. en ik schat wel meer als een week oud. (afhankelijk of het voldoende gekoeld bewaard is)

 

een conclusie trekken dat er niet volgens de regels gewerkt word vind ik wel erg ver gaan. (waar berust dat op)

 

het kan ook gewoon een menselijke fout wezen in de procedures

 

wel een hele slordige fout !!!

er hoeft maar een weekendhulp/student rond te lopen en een fout is zo gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ja, en gelukkig had mijn dochter alleen nog maar een hapje van het bladerdeeg genomen, die vond ze al zo vies smaken dat ze het hapje direct heeft uitgespuugd, dus hopelijk word ze er niet ziek van.

 

dat gebeurt dan al binnen 3-4 uur

anders is er niets aan de hand

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: marco24

een conclusie trekken dat er niet volgens de regels gewerkt word vind ik wel erg ver gaan. (waar berust dat op)



Omdat de HACCP regels er juist zijn om dit te voorkomen. whistle

En een vakantiewerker is geen excuus.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is dat Bakker Bart met franchise-nemers werkt en daarmee hebben ze niet altijd de kwaliteit in de hand. Er is een groot verschil tussen een bruin bartje in Elst of in Bennekom waar ik altijd brood haal.

 

In Bennekom wordt altijd een goede kwaliteit geleverd tegen een aantrekkelijke prijs.

 

Uiteraard is het voorbeeld van topicstarter niet goed te praten!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...