Ga naar inhoud


Eurosport HD 23.5 geen Nederlands commentaar ??


npj0808

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: npj0808
Ik heb sinds kort geen Nederlands commentaar meer op Eurosport HD.
Hebben hier meer problemen mee ??

Sommige receivers hebben er problemen mee door de software.
Welk merk heb je?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Welke cam gebruik je?

Ik had het zelfde probleem; geen Nederlands geluidskanaal op Eurosport HD.

Ik heb nu een andere cam in gebruik en het probleem is verdwenen.

Wel vind ik het Nederlandstatlig geluid vat zacht op Eurosport HD, maar daar zal Canal Digitaal nog wel wat aan doen hoop ik.

 

Ik gebruikte een Aston cam en toen had ik dit probleem.

Ik gebruik nu een Homecast MX1TC cam en alle problemen zijn weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Ik had nooit gedacht dat dit probleem veroorzaakt kan worden door een CAM.

 

Ik vind het trouwens wel netjes als Aston met een update komt voor hun CAM. Want ik denk dat er een hoop Aston CAM bezitters zijn met hetzelfde probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Kennelijk is het de combinatie van ontvanger en Aston cam, want er zijn genoeg mensen, waarbij de Aston cam geen problemen oplevert met het geluid.

 

Blijft natuurlijk de grote vraag, of het de cam of de ontvanger is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator
Ik vind het trouwens wel netjes als Aston met een update komt voor hun CAM. Want ik denk dat er een hoop Aston CAM bezitters zijn met hetzelfde probleem.


De vraag is dan meteen hoe kom je aan de update voor de AstonCam. Er schijnt een 2.19 en zelfs een 2.22 te zijn... maar updaten via STB Conmag gaat niet meer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hieronder wat info over de updates van Astoncrypt cams.

Software 2.19 is voor de laatst uitgeleverde cams, die een andere chip aan boord hebben.

 

Van de site van de importeur:

 

De softwareupdate voor de Astoncrypt Dual CAM is momenteel niet beschikbaar via de satelliet. U kunt de Astoncrypt module wel updaten met behulp van een Topfield TF5000PVR/TF6000PVR serie ontvanger. Voor meer informatie, raadpleeg uw dealer.

 

v2.02: Fix voor descrambling

v2.09: Fix voor maandupdate Canal Digitaal

v2.14: Fix voor compatibiliteit TV Vlaanderen

v2.17: Fix voor MPEG4 signalen

v2.18: Fix voor multipid decoding, enkele kleine bugfixes

 

Update voor alle Astoncrypt modules (Dual seca, Irdeto, Viacess, Conax)

- Update via Topfield TF5xxxPVR middels .REC file via USB v2.18 (20990kB)

Let op, wanneer u weinig ervaring heeft met de USB aansluiting van de Topfield,

raden wij het gebruik van deze procedure af!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator
Ik had nooit gedacht dat dit probleem veroorzaakt kan worden door een CAM.


Ik twijfel daar ook aan. Ik zat net naar de 1e race van de Superbikes te kijken en tegen 12.15 uur viel het geluid weer volledig uit.

Ik heb de Powercampro 2.04 en heb ook een MediaGuard cam, alsmede een Aston 1.05. Alle 3 geven geen geluid meer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: iRuud
De vraag is dan meteen hoe kom je aan de update voor de AstonCam. Er schijnt een 2.19 en zelfs een 2.22 te zijn... maar updaten via STB Conmag gaat niet meer.


De laatste update voor de Aston met de oude chip is 2.18.
En ja dat kan met een topfield PVR of opsturen naar Aston-France of naar de importeur.

De Aston met het nieuwe chippie (de oude was niet meer leverbaar) begint bij software versie 2.19 en kan dus niet op de oudere modellen. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Dus dat betekent dat iedereen die een 2.18 aston cam heeft em in de prullenbak kan gooien?

 

Waarom maakt Aston geen update voor de 2.18 cam?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Waarom? 2.19 is dezelfde software als 2.18, maar dan voor cam's met de nieuwe chip.

De functionaliteit is gelijk.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Origineel bericht van: calculator
Ik had nooit gedacht dat dit probleem veroorzaakt kan worden door een CAM.


Ik twijfel daar ook aan. Ik zat net naar de 1e race van de Superbikes te kijken en tegen 12.15 uur viel het geluid weer volledig uit.

Ik heb de Powercampro 2.04 en heb ook een MediaGuard cam, alsmede een Aston 1.05. Alle 3 geven geen geluid meer.


Ik heb een orginele CD Cam (nieuwe met wereldbol) en heb het zelfde probleem.kan 4 talen uitkiezen. Heb alleen op de hongaarse (of zoiets)geluid. Bij ned of engelsDD geeft ie gecodeerd kanaal aan en beeld blijft staan.

Philips 55/9036+ OLED - VU+ Solo 4K - Samsung 55 KS 9090 +  XTrend ET7500 alles op Open PLI.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...