Ga naar inhoud


Allcam/Freecam OF Magic CAM


Aanbevolen berichten

Namens mijn buurman!!! Wat is wijsheid Een Allcam of een Magic CAM kopen. Mijn advies was Magic CAM omdat deze, behalve 5-1 ook met originele kaarten werkt.

 

Volgens mij kan Allcam(ird) dat niet aan. Wat is wijsheid???

Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it.

 

2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

ik zou een magic cam kopen.deze kan je makkelijker programeren en is dan ook eenvoudeiger aan te passen op je eigen wensen.in een nokia 9500 past alleen de orginele cam die te patchen als allcam.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wacht nog even een maand of 4 dan is er meer duidelijkheid wat seca 2 doet en welk span CI en card goed werkt met deze nieuwe codering. Ik verwacht zelf dat de magic dan als de winnaar uit de bus komt maar tot die tijd loop je nog steeds het risico iets aan te schaffen wat op korte termijn weer vervangen zal moeten worden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

seca2 moet volgens sommigen lopen op magic.

 

das dan ook het enige verschil met een allcam/freecam.

 

maar effe vraagje als je andere zenders ook wil zien zal je volgens mij (wat ik erover lees) niet meer met 5in1 files kaartjes kunnen werken zodat je toch gedwongen bent kaarten te wisselen om je systemen te ontvangen en decoderen en d nieuwe seca2.....> dus zul je er onherhoepelijk een tweede cammetje bij willen hebben voor die oude systemen.

als je dan al een specifiek cammetje voor seca2 wil is de magic duurder dan een aston1.05

 

is dan de magic nog steeds in het voordeel tov de freecam/allcam?

 

of is er meer mogelijk dat nog niet publiek gemaakt is?

 

chiao

 

 

I Smashed Your Phone - Kincaid Remix

Blancmange

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat Magic CAM, als het van de juiste software voorzien is, bijna alle coderingen aan. Ik heb een originele irdeto kaart geprobeerd en het werkt. Seca werkt ook.

 

Dus wat lose kaarten betreft neem ik aan dat MM gewoon ervoor klaar is.

Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it.

 

2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja maar een originele seca kaart of een originele seca kaart waarom zou je die in de mm willen zien.... daarom heb je toch ofwel een ird-receiver ofwel een sec-receiver gekocht daar je die officiele kaart en provider inclusief zijn codeersysteem als uitgangspunt genomen hebt voor de receiver?

 

dan heb je zoals jij het beschrijft een helehoop kaarten die je telkens in en uit de cam moet halen om de desgewenste kanalen te zien. das langzaam zappen toch?

 

als je een embedded receiver neemt voor je provider met de hoogste prioriteit en daarnaast heeft die receiver ci-slots dan zet je officiele kaarten in de ca-slot en hobbykaarten in de ci-module?

 

ik begrijp die keuzes niet zo goed om enkel en alleen naar de ci-module te kijken bij een mogelijke aanschaf, alleen als je een foute beslissing gemaakt hebt bij de eertse keuze welke receiver je genomen hebt kan ik begrijpen dat je voor weinig extra kosten ook de MM neemt voor die officiele seca kaarten.

 

laat ik het anders effe comprimeren

provider met officiele kaart seca > receiver embedded seca

andere systemen erbij als uitbreiding > MM of Freecam

 

provider met officiele kaart via > receiver embedded via

andere systemen erbij als uitbreiding > MM of Freecam

 

wat is nu de nl standaard? seca / irdeto

dus alleen seca kan officieel wel op MM

irdeto kan ook in freecam maar geen seca

 

als ik seca2 wil waar men op over gaat wil ik een receiver nieuw met seca2 of een ci-moduul die seca 2 kan. dat kan de aston dus ook maar die is goedkoper.... ik ga eens effe een matrixje maken want dat lijkt me duidelijker..... tjussli

 

I Smashed Your Phone - Kincaid Remix

Blancmange

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 ding is zeker, de aston 1.05 krijgt een update voor seca 2 volgens veronica satellite(90% van de mensen op dit board hebben deze), dus dit probleem is al opgelost. En op dit moment kan de freecam net zoveel als de magic, freecam en magic zijn allerbei te programmeren. Iedereen praat enkel over de magic, maar de freecam is net zo goed te programmeren. Dus met de update van de aston, in combinatie met de freecam of magic blijft onze hobby leven.

 

Yourlaur

Link naar reactie
Delen op andere sites

freecam:

-irdeto/beta

_irdeto 5 in 1(dus irdeto kaart en andere systemen worde geemuleert)

 

MM:

-irdeto/beta

-irdeto II

-seca I & II

-Nagravision

-irdeto 5 in 1

-viaccess I (via II gedeeltelijk)

en aan cryptoworks wordt gewerkt.

 

dus MM kan degelijk wat meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...