Ga naar inhoud


Rebox RE-9000HD Favorieten


CronoS

Aanbevolen berichten

Heb je hem ook eens via hdmi kabel aangesloten??

Want nu maak je me wel aan het twijfelen over,

-het beeld kwaliteit vindt ik wel belangrijk.

-het klepje aan de voorkant gaat dus niet dicht als er een cd kaartje in zit.

(Dit is onacceptabel)

-opnames.

 

Pfff het is blijkbaar echt moeilijk om een twin tuner hd ontvanger aan te schaffen die goed werkt!

Pleas iemand nog suggesties??

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: theone
Heb je hem ook eens via hdmi kabel aangesloten??
Want nu maak je me wel aan het twijfelen over,
-het beeld kwaliteit vindt ik wel belangrijk.
-het klepje aan de voorkant gaat dus niet dicht als er een cd kaartje in zit.
(Dit is onacceptabel)
-opnames.

Pfff het is blijkbaar echt moeilijk om een twin tuner hd ontvanger aan te schaffen die goed werkt!
Pleas iemand nog suggesties??

Hallo
Ik heb de Rebox middels HDMI aangesloten op mijn Onkyo Reciever HTR-518 en vandaar met HDMI naar mijn Philips 42PFL9603. Een schitterend beeld, doet niet onder voor de Topfield 7710HDpvr die ik hiervoor had. Ook de opnames geven een schitterend beeld.
Ben meer tevreden als met de Topfield.
Simon

Rebox 9000 HD, Loader 1.52 FW 1.10.05, Multytenne45, Philips 47PFL9705H/12, Onkyo TX-NR808, Harmony 1100

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je voor het beste beelkwaliteit gaat dan is een van de homecast HD Twin ontvangers zeker een serieuze keuze die je moet overwegen.

 

Ik heb de Rebox 9000 zien werken, zit er best goed uit, maar haalt het lang niet bij de Highend ontvangers kwa Beeld, ik vond het beeld Flets en koud, en de Afstandsbediening reageerde voor mijn gevoel niet goed.

 

In de TV Totaal heb ik de test gelezen van de Homecast HS 9000 CI CD Benelux, deze kwam er zeer goed uit.

 

kwaliteit, met name SD is heel belangrijk voor mij want daar kijk je het meeste naar. Zwart en wit waardes, calibratie van het video gedeelte is gewoon heel belangrijk in zulke prijzige HD ontvangers. Ik heb veel ontvangers vergeleken en heb uiteindelijk gekozen voor de homecast. het nadeel is dat deze wat prijziger is kost gemiddeld namelijk 150 euro meer dan de Rebox, maar daarvoor heb ik wel een schitterend paatje op mijn Plasma.

 

 

 

robbie

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ontvangen jullie wel de HD kanalen ?

 

Heb goed signaal, een abbo bij CD (ook HD), maar krijg bij de HD kanalen de melding: gecodeerde zender. Bij TV Gelderland etc: service fout.

 

De FTA HD kanalen doen het wel op Astra 3.

 

Iemand een tip ? blush

Rebox RE-9000 1.54 / 1.9.9 - Triax 88cm - WNC duo LNB Astra 1/3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Conrtoleer je Disecq instellingen even.

 

Afhankelijk hoe buiten de schakelaar is aangesloten, is de volgorde automatisch na een fastscan: Astra1 1 van4, Astra3 2 van4, Astra2 3 van4, en Hotbird 4 van4.

 

 

Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners.

SSD 500GB

Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west.

Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

thnx voor je reactie.

 

Heb de Disecq correct staan op Astra 1 op 1 en Astra 3 op 2 op de duo LNB.

 

Maar neem dus aan dat het bij jou wel werkt zonder CI module ?!

Dan hoef ik het probleem daar dus niet te zoeken ;-)

Rebox RE-9000 1.54 / 1.9.9 - Triax 88cm - WNC duo LNB Astra 1/3

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe zit dit met de homecast en met rebox 9000Hd, is het mogelijk van naar een betaal zender te kijken en terzelfde tijd van een andere betaal zender op te nemen,en kan evetueel later het opgenomen programma gedecoderen worden zoals de tofield 7710pvr dit doet

Topfield 7710 Technomate Wavefrontiere T90

Rebox RE8500-Xtrent ET900

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 Watt stand-by stroomverbruik

2 x HD service opnemen, 1 x HD service live bekijken en 1 x HD service Picture in Picture tegelijkertijd en Split Screen

Dit komt uit de folder zoals bij de inporteur met dezelfde naam op de site staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik heb zenders gezocht en vastgelegd met Fastscan. Als ik dan de zenderlijst inlees in de settinglijst-editor (gedownload van de Rebox site), dan komt de volgorde van de zenders totaal niet overeen met hoe het in mijn ontvanger staat. Zo staat Nederland 1 bijvoorbeeld op kanaal 243 (volgens de settinglijst-editor). Hebben meer mensen hier last van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels al reactie gehad van Rebox op probleem dat HD zenders niet werkten. Een fabrieksreset is de oplossing, dan fastscan en de HD kanalen doen het.

 

Tevens op het SPDIF probleem het volgende antwoord:

"Het probleem met Digitaal audio is al in een nog niet vrijgegeven software al opgelost."

Rebox RE-9000 1.54 / 1.9.9 - Triax 88cm - WNC duo LNB Astra 1/3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...