Ga naar inhoud


updates zijn gereed .... floep .... en verdwenen


CaptDistraction

Aanbevolen berichten

Onderaan de taakbalk krijg ik al lange tijd de melding "de updates zijn gereed voor installatie op uw computer, klik hier als U de updates wilt installeren".

 

Echter als ik op de tekstballon of het icoon klik, dan verdwijnt deze. Om na enige tijd weer terug te komen, zonder dat er iets geinstalleerd is

 

Zo valt er dus weinig te installeren, en mis ik alle updates.

 

Wat kan er fout gaan ?

VUO DUO openpli 28/23,5/19/13 en 65 cm rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites


Probleem en oplossing staan in de Knowledge base.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Recentelijk zijn er in Windows XP een aantal "verplichte" updates aan de order geweest (net zoals de "windows genuine advantage") die niet handmatig geinstalleerd kunnen worden.

 

Komen bij het uitschakelen van de computer (via de taakbalk) de opties "Updates installeren" en "Windows uitschakelen zonder de updtaes te installeren" tevoorschijn? Dan worden de updates bij het uitschakelen geinstalleerd.

 

Groet,

Pajarin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pajarin
Recentelijk zijn er in Windows XP een aantal "verplichte" updates aan de order geweest (net zoals de "windows genuine advantage") die niet handmatig geinstalleerd kunnen worden.

Komen bij het uitschakelen van de computer (via de taakbalk) de opties "Updates installeren" en "Windows uitschakelen zonder de updtaes te installeren" tevoorschijn? Dan worden de updates bij het uitschakelen geinstalleerd.

Groet,
Pajarin.


Dat zal geen probleem opleveren, wanneeer je een legale versie Windows gebruikt. Maar illegale versies............., dan zou ik zeggen eigen schuld. Denk daar maar eens over na.
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pajarin
Recentelijk zijn er in Windows XP een aantal "verplichte" updates aan de order geweest (net zoals de "windows genuine advantage") die niet handmatig geinstalleerd kunnen worden.


Onzin, met de update optie op 'Kennisgeving over updates ontvangen, maar de updates niet automatisch downloaden of installeren' kan je gewoon kiezen wat je wel of niet wilt downloaden en installeren.
Wel ff dubbelklikken op de update icon en de optie kiezen waabij je zelf kan aanvinken wat wel of niet genstalleerd moet worden.

Beveiligingsupdate's van XP zijn altijd te downloaden van Microsoft en niet alleen door de legale XP's.
Alleen de daadwerkelijke update's van XP zijn niet te downloaden, maar dat is te omzeilen.

Terug naar het probleem, probeer dit eens, http://support.microsoft.com/kb/943144

Origineel bericht van: paardengek

Dat zal geen probleem opleveren, wanneeer je een legale versie Windows gebruikt. Maar illegale versies............., dan zou ik zeggen eigen schuld. Denk daar maar eens over na.


confused.gif
Er zijn ook legale versies met dit probleem..................denk daar maar eens over na.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...