Ga naar inhoud


Rob Trip presentator NOS Journaal


Amager95

Aanbevolen berichten

Ze hebben het geprobeerd met Charles Groenhuijsen, als opvolger van Flipje.

Dat hebben ze bij de NOS een beetje verknald, al is dat ook geen gemakkelijk persoon.

Nu ben ik wel blij want ik moet er niet aan denken om Philip in zijn harnas te zien sterven.

Ik probeer wel eens het journaal van "de buren", RTL4 gaat dan nog redelijk, het Vlaamse is helemaal onder de maat.

Heeft SBS ook een journaal? - Laat maar. wink

Ik denk dus dat met Rob Trip de kwaliteit er echt op vooruit gaat.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Alfons Verbiest
. . .Philip de Hakkelaar? Hij moest geen moeilijke woorden moeten oplezen, want dan ging het absoluut niet in één keer goed. . .
Terwijl Philip het wél goed deed bij het groot dictee.

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout
Citaat:
Heeft SBS ook een journaal? - Laat maar.


En dan zijn er users op dit forum die SBS6 een betere zender vinden dan ARD/ZDF.

Als ik trouwens ´s morgens naar het ochtendnieuws op RTL4 kijk, daar zit die gast, ik weet niet hoe die heet en en dat hoef ik ook niet te weten, notabene in een zomerhempje alsof ie zo uit het ontbijtrestaurant van zijn vakantiehotel komt.
En dan dat veel te lage bureautje of wat het moet voorstellen waar die achter gepropt zit..
Totaal onserieus en het is geen gezicht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien een idee?

als Plasterk dergelijke regels gaat invoeren:

 

Citaat:
Minister Plasterk gaat de salarissen van de presentatoren bij de Publieke Omroep beperken. Ze mogen voortaan niet meer verdienen dan de Balkenende-norm.

 

Het maximumsalaris van presentatoren bij de Publieke Omroep mag voortaan niet meer boven de 181.000 euro zijn. De minister zegt wel dat er een klein aantal talenten meer mag verdienen.

 

Wie deze personen zijn, wordt besloten door de Raad van Bestuur van de Publieke Omroep. Het moet gaan om unieke presentatoren die een omroep dragen en bij de commerciële omroepen veel meer zouden verdienen. De grenzen gelden overigens alleen voor nieuwkomers.

 

dan worden die presentatoren eigenlijk ook een publiek bezit

 

moeten we dan niet ook verkiezingen houden, welke kop, we op TV willen zien?

wink

 

ciao

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn voorkeur gaat zeker uit naar het Nos journaal, maar het gebeurt wel eens dat dit (@!$%%@!) moet wijken voor een of ander sportevenement. mad

RTL4 is dan 's avonds een redelijk alternatief voor Nederlands live nieuws.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout
Citaat:
Het maximumsalaris van presentatoren bij de Publieke Omroep mag voortaan niet meer boven de 181.000 euro zijn. De minister zegt wel dat er een klein aantal talenten meer mag verdienen.


Huh..?? Watte...? Verdienen die gasten zoveel?
Nou als ik dat verdiende dan zou ik zeker niet zo boos kijken als die Philip Freriks altijd doet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Sjaak(k) ik ben blij dat je me zo goed controleerd.

 

Ik kijk ´s morgens altijd naar het ARD/ZDF Morgenmagazin. Om het halve uur is daar enkele minuten nieuws op. Heb je dat één keer gezien, dan hoef je het niet nog een 2e keer te zien. Dus als ik mijn koffie nog niet helemaal op heb, dan zap ik even over de nieuwskanalen en een enkele keer over de NL kanalen. 95% van de tijd is daar dan reklame op te zien dus daar ben ik ook weer snel weg. Als ik dan per vergissing ben blijven steken op RTL4 dan kijk ik daar nog wel eens even naar. En dan zie ik daar die gast in zijn zomerhempje, "locker vom Hocker" het nieuws voorlezen.

En dan lach ik me weer de ballen uit mijn broek.

 

En ja ik heb (nog) het setopbox pakket of hoe dat ook heet. Dat heb ik omdat mijn ex nog wel eens naar de NL programma´s keek. Dat hoeft nu gelukkig niet meer. Zodra Irdeto uitgezet wordt bij CDS, zeg ik dit op. Dan heb ik een goeie reden en misschien doen ze me wel een aanbieding die ik niet af kan slaan. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Philip is een held, mocht altijd graag naar hem kijken. Jammer dat ie weggaat. Trip vond ik op R1 altijd wel goed, maar hij zal in het journaal wel minder ruimte krijgen om een keer een steek onder water te geven, wat op de radio wel kon

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...