Ga naar inhoud


ervaringen Vantage HD 8000s


endurance

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: ASS-Ware
Origineel bericht van: Invertist
Origineel bericht van: 44piet
......Ik zeg dat de bediener de boel instabiel maakt....

Jij maakt het helemaal spannend: geef je een hoop geld uit aan een apparaat met goede specs, ga je gebruiken waar reclame mee wordt gemaakt, en krijg je vervolgens als gebruiker de schuld dat het allemaal niet werkt!
Maar je hebt wel gelijk: ik heb hem nu een paar dagen niet gebruikt, spanning er af gehaald en idd: in die tijd is hij geen enkele keer vastgelopen! Zou het apparaat dan toch ontworpen zijn om is de doos te blijven wonen? Want dat doet'ie als de beste!

Waaaaaaaaahahahahahahaha BRILJANT !!!
wie het laatst lacht het best . ik kijk elke dag tv met de vantage zonder probleem , groeten
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 333
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: 44piet
..... ik kijk elke dag tv met de vantage zonder probleem.

Dat is je van harte gegund. Zoals ik al zei: er zijn Vantage gebruikers die zelden of nooit problemen hebben (en daar behoor jij blijkbaar toe) en er zijn helaas gebruikers die vrijwel alleen maar ernstige klachten hebben (en daar behoor ik toe).

Dit beeld zie je ook heel duidelijk op het fabrieksforum. Wat daar ook opvalt is dat de fabriek weigert om serieus in te gaan op problemen: voor mij een teken aan de wand.

Maar Piet, wat je nooit moet doen, is zo laatdunkend doen over anderen en andermans problemen. Ik zou ook liever melden dat het een geweldig apparaat is waar ik elke dag van geniet. Dat is helaas niet zo, en daar kan en mag je mij niet de schuld van geven!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier tevreden gebruiker, die kleine bug ervaringen netjes meld op "My Vantage" bugreport.

 

Ik weet het, het is de MPAA & RIAA die Vantage opleggen dat het apparaat gewoon niet goed gecodeerde zenders mag opnemen. eek

 

Ik heb gisteren tot mijn grote verbazing "RIP! A Remixers Manifesto" op NPS(tv)gezien. Een echte eye opener!

Echt bizar die entertainment industrie. Ik raad echt iedereen aan om die documantaire te kijken. Je kan DVD kopen op website, maar je kan ook gewoon de 13 *.mov files downloaden.

 

Ik heb gerelateerde links over die "RIP! A Remixers Manifesto" documantaire even op een zelf in elkaar geknutselde webpagina gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat lekker ... de harddisk wordt niet meer herkend.

Dan maar effe een USB stick er in aan de voorkant, kan ik in elk geval wel Time Shift gebruiken.

Doe ik Pauze, later weer Play ... BAF ... Reboot.

Zucht.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ASS-Ware
Gaat lekker ... de harddisk wordt niet meer herkend.
Dan maar effe een USB stick er in aan de voorkant, kan ik in elk geval wel Time Shift gebruiken.
Doe ik Pauze, later weer Play ... BAF ... Reboot.
Zucht.

Hier ook zucht. Een zucht van verlichting dat er tenminste iemand is die me begrijpt als ik zeg dat er wat probleempjes zijn met Vantage. Gemeen he :D En een zucht van verlichting dat ik nu echt definitief stop met de reanimatiepogingen: factoryreset, HDD-format en in de doos.
Ik zal mijn handtekening even aanpassen en dat ding eruit verwijderen mad
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef het nog niet op, ik ga er vanuit dat de harddisk niet compatibel is of gewoon kapot en de USB stick zal wel te traag zijn.

Morgen eindelijk mijn nieuwe harddisk ophalen op het postkantoor.

 

Neemt niet weg dat ik niet onder de indruk ben van dit apparaat.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ASS-Ware
Ik geef het nog niet op, ik ga er vanuit....

Ik heb het ook tamelijk lang volgehouden excuses voor Het Ding te verzinnen, maar het houdt een keertje op.

Trouwens: een USB-stick moet wel heel oud zijn om dit niet aan te kunnen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh absoluut mee eens en ik twijfel absoluut niet aan wat jij post, het is juist herkenbaar.

Ik geef dat ding nog 1 kans en als ie weer problemen geeft, dan gaat ie terug.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ASS-Ware
.....Ik geef dat ding nog 1 kans en als ie weer problemen geeft, dan gaat ie terug.

Het punt is: wat dan? Voorlopig heb ik besloten te wachten tot er een volwassen apparaat op de markt is, maar ik houd me aanbevolen voor een gouden tip.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist
Het punt is: wat dan?

Dreambox 8000.

Origineel bericht van: Invertist
Voorlopig heb ik besloten te wachten tot er een volwassen apparaat op de markt is, maar ik houd me aanbevolen voor een gouden tip.

Voorlopig heb ik er even een 300 GB Maxtor disk in gedaan, moet toch wat.
Die werkte gelukkig wel gelijk.
Geformatteerd en ik ben nu wat aan het opnemen.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Wat ik niet begrijp, is dat ik hier met de zelfde ontvanger geen problemen heb, en andere zoals ik lees veel problemen.

 

Wat doet de importeur dan in deze?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ASS-Ware
Origineel bericht van: Invertist
Het punt is: wat dan?

Dreambox 8000.

Ik ben idd bang dat dat momenteel het enige volwaardige (lees: volwassen) alternatief is (met de kanttekening dat die volwassenheid wel aan de gebruikersgemeenschap te danken is). En die vind ik nu net te duur: dan blijf ik voorlopig wel met mijn huidige ontvangers aan de gang (met een tegoedbon ter waarde van 1 ontvanger op zak).

Origineel bericht van: ASS-Ware
Voorlopig heb ik er even een 300 GB Maxtor disk in gedaan, moet toch wat.
Die werkte gelukkig wel gelijk.
Geformatteerd en ik ben nu wat aan het opnemen.


Origineel bericht van: ASS-Ware
En hij hangt ...

Ik was er al bang voor: bij mij tweemaal het hele apparaat omgeruild, aanbevolen disk, lief tegen geweest: help allemaal niets!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom kopen jullie geen rebox 9000? Die werkt gewoon perfect.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cheapwatcher
Waarom kopen jullie geen rebox 9000? Die werkt gewoon perfect.

Nee: misschien werkt die in technische zin wel perfect, maar de wijze van bedienen valt niet onder de categorie "volwassen en doordacht".
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...