Ga naar inhoud


Voor vaste klanten met basispakket,4mnd.gratis het hele pakket???


floyd2

Aanbevolen berichten


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Johan45
Momenteel zijn Ned.123, de RTL's, SBS en Net5 ongecodeerd.
Heeft dus niets met deze actie te maken.

Plots zomaar open?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn seca2 kaart heeft (nog) geen nieuwe key's gekregen.

En nog wel in een CanalDigitaal goedgekeurde Philips 2221 decoder.

Misschien dat daar het probleem zit, en hebben ze uit voorzorg om de helpdesk te behoeden voor overmatig gebruik de set top box kanalen tijdelijk vrijgeschakeld.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
In wezen zou een email voldoende moeten zijn. Zwart op wit. Je kunt er even een leesbevestiging bij activeren.


Vorige week belde CD met het aanbod 2 maanden gratis Eredivisielive, ja gezegd, volgende dag brief ontvangen waarin stond dat na 2 maanden automatisch wordt omgezet in jaarabonnement tenzij je binnen 4 weken opzegt.

Gelijk via Mijn CD opgezegd, volgende dag kreeg ik een email toegestuurd met daarin bevestiging van opzegging na proeftijd, weer een dag later ook een brief ontvangen met diezelfde bevestiging van opzegging... Ging dus erg makkelijk en alles werd dubbel bevestigd.

Blijf het wel raar vinden trouwens dat je niet aan het einde van de proeftijd kunt beslissen, dan pas kun je toch pas goede beslissing nemen of je iets wilt hebben ? Maar ja, ze gokken er blijkbaar op dat mensen niet binnen 1 maand opzeggen en dan zit je er dus aan vast.

Rico

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook zo'n aanbieding gehad. Deze heb ik aangenomen en meteen weer opgezegd. Ze hopen dat je dat vergeet of zo, of dat je misschien zelfs bewust dat (duurdere) pakket houdt, omdat je het leuk vindt. Opzeggen is echter geen enkel probleem, tenminste in mijn geval niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

met alle respect..

wel een paar maanden gratis willen kijken maar je niet willen verbinden.. en vervolgens daar met elkaar over gaan communiceren op een forum..

kijk eens in de spiegel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: floyd2
Ik had net een persoon van canaldigitaal aan de telefoon die mij 4 maanden gratis het hele pakket beloofde omdat ik een vaste klant ben.
Ik gevraagd wat het addertje was,en ik moest gewoon binnen 2 maanden opzeggen met de notitie wat ik van alle zenders vond,en dan mocht ik gewoon 4 maanden het pakket bekijken.
Ik kon er niks bijzonders aan ontdekken,dus heb ik ja gezegd,en binnen een paar dagen moet ik het hele pakket dus kunnen zien.
Opzeggen moest schriftelijk.
Heb ik me nu wat aan laten smeren of zijn er meer hierzo die de aanbieding hebben gekregen???


niet intrappen, doen ze meestal als je iets opzegt, anders zit je er zou weer aan vast...

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Mijn seca2 kaart heeft (nog) geen nieuwe key's gekregen.
En nog wel in een CanalDigitaal goedgekeurde Philips 2221 decoder.
Misschien dat daar het probleem zit, en hebben ze uit voorzorg om de helpdesk te behoeden voor overmatig gebruik de set top box kanalen tijdelijk vrijgeschakeld.

Inderdaad niet onlogisch, maar mijn ongeregistreerde SECA2 heeft wel een update gekregen in een niet-gecertificeerde ontvanger, eek
dus concludeer ik dat de huidige vrijschakeling in eerste instantie voor hun eigen spullen bedoeld is. smirksmirk

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satchmo
met alle respect..
wel een paar maanden gratis willen kijken maar je niet willen verbinden.. en vervolgens daar met elkaar over gaan communiceren op een forum..
kijk eens in de spiegel...


Ja how effe, jij maakt het lekker.......
Ik betaal al jaren voor een flinke abbo aan CD.
Iedereen die dat niet heeft komt in aanmerking voor een proefperiode.
Ik wil ook wel een paar maanden niet betalen om TOCH alles te kunnen zien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij mogen ze best bellen. Wij hebben net een duo LNB geplaatst dus via Mijn CD gevraagd of ze niet alle kanalen open konden zetten voor een proefperiode omdat ik geen abbo wil voor iets wat ik nog niet weet of het zal gaan bevallen. Maar volgens CD was dit niet mogelijk.

 

Verder kunnen we weer via AH voor € 4.99 2 maanden eredivisielive bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

opzegadvies : 2 maanden van te voren, hoeft niet aangetekend gewoon met 44 cent zegel , maar zet in de brief dat zij een bevestiging van opzegging sturen binnen 2 weken.Die bevestiging is ontzettend belangrijk , moet je eigenlijk bij alle abbo's doen die je wilt stoppen , als bewijs van hun achteraf.

Vaak doen ze dat wel , hoor je binnen die twee weken niets van CD kun je nog altijd aangetekend versturen of bellen of mailen via mijn canaldigitaal.

Werkt(e) bij mij altijd goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...