Ga naar inhoud


Voor vaste klanten met basispakket,4mnd.gratis het hele pakket???


floyd2

Aanbevolen berichten

Ik had net een persoon van canaldigitaal aan de telefoon die mij 4 maanden gratis het hele pakket beloofde omdat ik een vaste klant ben.

Ik gevraagd wat het addertje was,en ik moest gewoon binnen 2 maanden opzeggen met de notitie wat ik van alle zenders vond,en dan mocht ik gewoon 4 maanden het pakket bekijken.

Ik kon er niks bijzonders aan ontdekken,dus heb ik ja gezegd,en binnen een paar dagen moet ik het hele pakket dus kunnen zien.

Opzeggen moest schriftelijk.

Heb ik me nu wat aan laten smeren of zijn er meer hierzo die de aanbieding hebben gekregen???

 

VU+ Solo2-VTI 9.02 / wavefrontier 13/19.2/23.5/28.5 / werkloze DM7000 / Minix Neo U1 met Kodi

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Deze actie's doet CD wel meer, let er goed op dat je binnen de opzegtermijn opzegt anders zit je er geheid minimaal 1 jaar aanvast. Meestal is de opzegtermijn voor deze proefperiodes 1 maand.

 

Advies: direct de opzegging de deur uit doen met de mededeling dat je geen gebruik wenst te maken van een abonnement na de proefperiode.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon niet aan beginnen.

Ik heb geen interesse in andere pakketten dan wat ik nu heb, ook niet als ik ze gratis krijg.

 

Bovendien: als je dit aanbiedt voor vier maanden moet het niet zo zijn dat je er ineens een jaar aan vast zit, dat is vals spelen. Maar ja, we kennen CDS inmiddels wel een beetje.....

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wonderboy
Of zoals gewoonlijk ontvangen ze je briefje niet en zit je er een jaar aan vast.

Aan dit soort zaken nooit aan mee werken!


ruim op tijd opzeggen??
En als je geen reactie krijgt dan aangetekend opzeggen??

VU+ Solo2-VTI 9.02 / wavefrontier 13/19.2/23.5/28.5 / werkloze DM7000 / Minix Neo U1 met Kodi

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad, ruim op tijd opzeggen met het verzoek dit naar jou te bevestigen, vervolgens kun je eventueel, wanneer je niets gehoord hebt, er nog een email aan wagen via de website.

Aangetekend versturen is natuurlijk altijd beter.

Zorg er in ieder geval voor dat je op tijd bent!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook al eens benaderd met verzoek mijn familie op te waarderen naar entertainment. De dame begon enthousiast over sportkanalen te babbelen en filmkanalen en wat ik daar van vond:

 

Mooi! maar ik ben tevreden met wat ik heb.

 

Ik kan het u 6 maanden gratis aanbieden!

 

Mooi! maar ik ben tevreden met wat ik heb.

 

Ok, nuja goede avond dan verder!

 

Voor je het weet zit je weer vast omdat je om wat voor reden dan ook niet tijdig opgezegd (schijnt) te hebben.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hotbird
inderdaad, ruim op tijd opzeggen met het verzoek dit naar jou te bevestigen, vervolgens kun je eventueel, wanneer je niets gehoord hebt, er nog een email aan wagen via de website.
Aangetekend versturen is natuurlijk altijd beter.
Zorg er in ieder geval voor dat je op tijd bent!

In wezen zou een email voldoende moeten zijn. Zwart op wit. Je kunt er even een leesbevestiging bij activeren.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: Hotbird
inderdaad, ruim op tijd opzeggen met het verzoek dit naar jou te bevestigen, vervolgens kun je eventueel, wanneer je niets gehoord hebt, er nog een email aan wagen via de website.
Aangetekend versturen is natuurlijk altijd beter.
Zorg er in ieder geval voor dat je op tijd bent!

In wezen zou een email voldoende moeten zijn. Zwart op wit. Je kunt er even een leesbevestiging bij activeren.


Die leesbevestiging hoeft een ontvanger niet te honoreren. Daar heb je dus niets aan.

Gert.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Catastrofus

Die leesbevestiging hoeft een ontvanger niet te honoreren.
Gert.

Nee, maar wellicht doet ie dat wel. cool

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot mijn verbazing zag ik zojuist dat de RTL zenders, en Veronica te bekijken waren. Ik heb verder geen abonnement van CD, enkel een geregistreerde pas voor Ned 1,2 en 3.

 

Ik ben verder niet gebeld over de actie. Zal misschien nog wel komen. Ik ben in elk geval verder niet geïnteresseerd in een abonnement. Ik vind het overigens een beetje 'dubieus' dat je een opzegbrief moet gaan sturen. Ik heb immers nergens voor getekend en me zeker nergens voor aangemeld. Ik denk ook niet dat het 'opdringen' van een abonnement op nevenstaande manier in lijn is met de wet.

Michael / PA4MW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is eigenlijk een hele mooie actie want op deze manier kan je kennismaken met andere pakketten.

 

MAAR: als ze dit goed willen doen moeten ze het automatisch laten beëindigen want wat denken ze nou? Dat ze mensen die eigenlijk niet willen een abo aan kunnen smeren? Niet echt klantvriendelijk hé!

 

Gewoon kennis laten maken, een paar weken voor de afloop even bellen of de klant ermee door wil gaan en netjes afschakelen als de klant niet wil doorgaan.

 

Geen klant die zich dan genaaid voelt.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MikeBsc
Ik ben verder niet gebeld over de actie. Zal misschien nog wel komen. Ik ben in elk geval verder niet geïnteresseerd in een abonnement. Ik vind het overigens een beetje 'dubieus' dat je een opzegbrief moet gaan sturen. Ik heb immers nergens voor getekend en me zeker nergens voor aangemeld. Ik denk ook niet dat het 'opdringen' van een abonnement op nevenstaande manier in lijn is met de wet.


Dan waren die kanalen toevallig open of ze doen wat fout bij canaldigitaal.
Bij mij werd met klem gezegd dat het gesprek werd opgenomen,dus zit ik er aan vast,want dat is net zo goed als tekenen.

VU+ Solo2-VTI 9.02 / wavefrontier 13/19.2/23.5/28.5 / werkloze DM7000 / Minix Neo U1 met Kodi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op die manier zou het wel rechtsgeldig zijn. Opnames mogen alleen ter bewijs gebruikt worden, als je degene die je opneemt, hiervan in kennis gesteld hebt.

 

Helaas denk ik dat CD niet zo gauw een fout maakt door de boel open te zetten, tenzij een personeelsfeest ietwat uit de hand gelopen is, hihi.

 

Ik ben eigenlijk wel erg benieuwd wat de oorzaak is. Het is nog een oud SECA 2 kaartje, maar voor de publieke functioneert het nog prima :-)

Michael / PA4MW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...