Ga naar inhoud


TVV knibbelt aan bitrate audio.


Amazor

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Lithion
Vergelijk dan wel goed hé. Uit de screenshots blijken dit momentopnames te zijn en je zou beter de gemiddelde waarden vergelijken van hetzelfde stukje beeld om een betrouwbaar vergelijk te kunnen maken.


Er gaat geen 5000 k/bit bijkomen!

het gemiddelde zal er niet ver naast zijn. Het blijven uiteraard moment opnames.
Ik heb wel mijn screenshot genomen op het moment van middelmaat. Dus niet maximum maar ook niet minimum.

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 123
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

dit antwoord heb ik gekregen ndat ik mijn beklag deed over de kwaliteit en dus ook de vraag stelde of deze ging verbeteren.

 

Voorlopig zijn ons geen plannen gekend met betrekking tot het toevoegen van een nieuwe transponder voor extra zenders van TV VLAANDEREN.

 

Met vriendelijke groeten,

Klantendienst

TV VLAANDEREN

 

dreambox 8000hd with Openpli 3(beta) en oscam

Big Bisat astra 1, 2 en 3 + hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Het is wel een teken aan de wand dat TV Vlaanderen kwaliteit niet erg belangrijk vindt.

 

Met de beeldkwaliteit zitten ze al aan de ondergrens van het toelaatbare. Nu de geluidskwaliteit ook nog eens naar beneden.

 

Ik vind dit een zorgelijke ontwikkeling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator
Het is wel een teken aan de wand dat TV Vlaanderen kwaliteit niet erg belangrijk vindt.

TV Vlaanderen is een commercieel bedrijf, en bijgevolg is het enige belangrijke winst maken. Dat is zo met alle commerciële bedrijven. Al de rest is bijzaak en slechts een middel om tot deze winst te komen.

Enkel als men merkt dat deze winst in het gedrang komt, of als men nieuwe mogelijkheden ziet om deze winst te vergroten, zal men ingrijpen - anders niet. Dus als men enkel hier op dit forum klaagt, en gewoon zijn abonnement blijft betalen, zal er zeker niets gebeuren.

Ze zullen wel een marktanalyse gemaakt hebben: "als we een transponder extra huren, want brengt ons dat netto op aan inkomsten". En waarschijnlijk zal het aantal extra klanten dat ze daarmee aantrekken niet compenseren voor de extra uitgaven. Dit wordt zuiver financieel bekeken.

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Toch verwacht ik als dat DVB-T boeket in de lucht komt in Vlaanderen dat TV Vlaanderen zich rot schrikt hoeveel mensen dan overgaan naar DVB-T.

 

Dat DVB-T boeket zal ongetwijfelt MPEG4 zijn en zal de belangrijkste zenders aanbieden in HD.

 

Het lijkt me verstandig als TV Vlaanderen dat voor is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Menneke
Origineel bericht van: calculator
Het is wel een teken aan de wand dat TV Vlaanderen kwaliteit niet erg belangrijk vindt.

Dus als men enkel hier op dit forum klaagt, en gewoon zijn abonnement blijft betalen, zal er zeker niets gebeuren.


Het zou wel eens kunnen dat een aantal bestaande klanten TVV voor bekeken zullen houden op het einde van hun contract. Het zijn trouwens tevreden klanten die reclame maken binnen hun familie- en vriendenkring. Als ze het aantal tevreden klanten zouden zien verminderen, dan zou het "business plan" van TVV misschien wel eens niet gehaald kunnen worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Mic
Het zou wel eens kunnen dat een aantal bestaande klanten TVV voor bekeken zullen houden op het einde van hun contract.

Een aantal klanten die verdwijnen is nog steeds minder verlies dan een extra transponder huren en een aantal klanten extra hebben.

Hangt natuurlijk allemaal af van hoeveel "een aantal" is in beide gevallen.

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben van bij het prille begin klant van TVV omdat ik de lage beeldkwaliteit en het beperkt aanbod aan kwaliteitzenders zoals Discovery, NGC, ... bij mijn kabeloperator beu was.

 

Nu iets meer dan 3 jaren later is de situatie bijna volledig omgekeerd : TVV heeft steeds lagere kwaliteit van de zenders (beeld en geluid), een beperkt aanbod HD zenders, problemen met het updaten van de kaart, ...

 

De concurrenten van TVV hebben, spijtig genoeg, op dit ogenblik de beste troeven in handen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Mic
De concurrenten van TVV hebben, spijtig genoeg, op dit ogenblik de beste troeven in handen.

Wat houdt U tegen om over te schakelen naar een concurrent, als deze een in uw ogen beter aanbod heeft?

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

er word veel gezeurd en ik begrijp het maar al te goed dat het de oudste klanten zijn die tv-vl en c+nl hebben "groot gebracht".

we hadden de beste zenders en kwaliteit, en dat verminderd inderdaad meer en meer.

 

dus twee oplossing : je stapt over en stop met satelliet, nadeel je staat er wel met grote investering, en dat weten ze wel bij tv-vl en c+

 

of je verkoopt alles aan diegene die het nog wilt, want niet veel zullen op den duur nog willen satelliet ontvangen.

 

dus ja, veel keus heb je niet, maar toch ....

 

mochten we een aanbieder hebben als in Duitsland of Engeland, tja, dan zitten we met perk en paal boven de rest, maar ja...ons Belgenlandje en Nederland zijn te klein zeker?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SatMann
er word veel gezeurd en ik begrijp het maar al te goed dat het de oudste klanten zijn die tv-vl en c+nl hebben "groot gebracht".
we hadden de beste zenders en kwaliteit, en dat verminderd inderdaad meer en meer.

dus twee oplossing : je stapt over en stop met satelliet, nadeel je staat er wel met grote investering, en dat weten ze wel bij tv-vl en c+



Ze moeten toch ook niet te gerust zijn : als ik over enige tijd toch voor de aankoop van een HD-ontvanger sta dan zal ik toch echt twijfelen of ik bij TVV blijf : en ik was klant van het uur 0 , dus nog voor VTM ed. in het contract zaten , en ja : ik heb veel kennissen overgehaald en geholpen bij hun installatie , maar nu doe ik alvast dat niet meer . De rest zien we wel de komende maanden maar ..............

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb tot nu toe nog zo geen problemen ondervonden met tvv.

 

vandaag ook netjes de afrekening gehad van de omruilactie.

 

tot nu toe heb ik nog niet te klagen gehad.

niet met cervice(gewoon nog niet dotig gehad)

en beeld vind ik ook niet om te klagen.(ik heb ook telenet digicorder en vind dat tvv er niet voor onder doet)

 

greetz

wavefrontier T55 - 13.0 - 19.2 - 23.5 - 28.2

db 500s - philips 6071 out of use - philips7121 HD (stuk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Didden
(ik heb ook telenet digicorder en vind dat tvv er niet voor onder doet)
greetz

Komaan, zeg.
Als TVV niet onderdoet voor Telenet, dan moet je dus elke zender in even goede kwaliteit kunnen bekijken.
Wat is het beste beeld dat ik bij Telenet kan krijgen van Canvas ?
Juist, Canvas HD, aan 9 Mbps.
En bij TVV ?
Juist, Canvas SD, aan 2-3 Mbps.
Idem ditto voor VTM vs. VTM HD.

Maar jij ziet daar allemaal geen verschil tussen of wat ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: zzzzzzz
Origineel bericht van: Didden
(ik heb ook telenet digicorder en vind dat tvv er niet voor onder doet)
greetz

Komaan, zeg.
Als TVV niet onderdoet voor Telenet, dan moet je dus elke zender in even goede kwaliteit kunnen bekijken.
Wat is het beste beeld dat ik bij Telenet kan krijgen van Canvas ?
Juist, Canvas HD, aan 9 Mbps.
En bij TVV ?
Juist, Canvas SD, aan 2-3 Mbps.
Idem ditto voor VTM vs. VTM HD.

Maar jij ziet daar allemaal geen verschil tussen of wat ?


Nu ben je appelen met peren aan het vergelijken.

Ik drink ook geen riool water, want dat van de Pitpa is lekkerder!

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...