Ga naar inhoud


cat5 kabel trekken achter kast


allez l'om

Aanbevolen berichten

Even een vraag voor de handigen onder ons: ik moet een cat5 kabel trekken achter een kast die tegen de muur is gemonteerd, de kast bestaat uit 3 delen, en aan de onderkant is een kleine uitsparing waar de draad doorheen kan. Probleem is dat als ik de draad daar doorheen schuif hij natuurlijk niet aan de andere kant bij de uitsparing (door 2 andere uitsparingen) uitkomt. Wie heeft een praktische tip om de draad toch te trekken?

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Pedro Newbie

Zorg dat je er eerst een vliegertouwtje of zo doorheen haalt en daar dan de kabel aanbindt en zo de kabel er doorheen trekken.

Het touwtje prop je aan één kant achter de kast en aan de andere kant plaats je een stofzuiger bij de opening, je zuigt zo het draadje aan en voila!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Zal ik 'm eerder om zijn nek moeten binden want anders gaat ie er misschien mee spelen en zit er een kabelbreuk in de kabel net achter de kast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is inmiddels gelukt en wel met een duimstok die ik voorzichtig over de plint heb geschoven met de draad met tape eraan vast. Iedereen bedankt voor het meedenken!

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...