Ga naar inhoud


[Buitenland] RTL HD - VOX HD


iRuud

Aanbevolen berichten

Op transponder 57 (10832.25 H) zijn RTL HD en VOX HD getart.

 

Bitrate RTL: gem. 5Mbit (geluid: AC3 - 385kbit)

Bitrate VOX: gem. 14Mbit (geluid: AC3 - 385kbit)

Codering: Nagravision 3. Helaas nog geen beeld gezien.

 

Ook Anixe HD en Astra HD Promo zitten FTA op deze transponder.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


U zult nooit meer de kanalen. Een speciale ontvanger voor de HD+ platform nodig. Het is alleen beschikbaar in Duitsland, met beperkingen voor de kijkers (CI+).

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vraag is natuurlijk hoe lang ze dit gaan volhouden. Ik zie de Duitsers niet massaal een nieuwe hd ontvanger met CI+ kopen. En dan ook nog eens betalen voor een smartcard. Geloof je het zelf?

 

Ik geef ze een jaar en dan is alles FTA. Ze kunnen beter die analoge meuk uitgooien en van dat geld de HD transponder betalen. Dan houden ze zelfs geld over.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat een mooi stuk over deze codering in het zeer goede TV Spielfilm van komende 2 weken.

De smartcard alleen al kost €100,- komt nog een jaarlijke contributie bij van €50,- tot €60,- . Je hebt er inderdaad een speciale ontvanger en een cam voor nodig. Daarbij is bij opgenomen programma's springen over een reclameblok uit den boze.

 

 

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook al op verschillende fora gelezen dat de duitsers zelf er ook niet blij mee zijn en dit er niet voor over hebben. Ze gaan niet betalen voor reclame, wordt gezegd. Komt nog bij dat die reclame dan meestal nog niet eens in HD is :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...