martis Geplaatst: 9 oktober 2009 Geplaatst: 9 oktober 2009 Hallo Heb hier op de ned 1 2 3 ontvangst van 93 om 94 Bij de de rtl 4 heb ik signaal van ongveer 84 om 90 zijn deze zenders veel zwakker Gr Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
Tonskidutch Geplaatst: 9 oktober 2009 Geplaatst: 9 oktober 2009 hier 4% signaalsterkte minder niks aan te doen gewoon 12344 Horizontaal slechter ik zou ze ook nog minder geven als het aan mij lag opdat andere fatsoenlijke zenders meer juice krijgen ciao Ain't No Sunshine Eva Cassidy
Moderator ceesv Geplaatst: 9 oktober 2009 Moderator Geplaatst: 9 oktober 2009 Het is algemeen bekend, dat de RTL transponder een lagere signaalsterkte heeft. Vooral de mensen in de randgebieden hebben daar last van. Voor Nedrland is het signaal in ieder geval toereikend. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
martis Geplaatst: 10 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2009 Oke , duidelijk Bedankt voor het antwoord , weten we dat ook weer Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen