Ga naar inhoud


panasonic plasma th42py70 uitval van een groot rechthoekig blok


Aanbevolen berichten

Is de 42S10 niet de modernere versie van de 42py70?

 

Deze is rond the 625 euros en vraag me af of panasonic niet direct deze als vervanging geeft in plaats van de py70 te repareren.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

wat de vervanger is weet ik niet, zal mij een orienteren. is wel een behoorlijk prijsverschil met wat ik betaald heb maar ja zo gaat dat nu eenmaal.

Ik heb overigens een arcam alfa 6 aan mijn tv hangen met kef q 80. Klinkt heel wat beterdan de panasonic zelf want het geluid vindt ik een min punt.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

geluid?

is dat dan beter bij een andere platte kijkbuis? (merk en/of type)

 

neen

 

dus altijd je geluid via je 100* betere AV receiver en 1000* betere luisprekers ten gehore brengen.

 

 

als je overigens pech hebt, krijg je een identiek model en type, die nog ergens in een hoek van het pakhuis stond

dus speculeer niet

(dus hoop niet op beter nieuwer type)

 

ciao

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de loewe en pioneer gehoord en vond het geluid hier beter dan bij de panasonic.

Ik wacht de reparatie / vernieuwing af. Hoop als het een vernieuwing wordt toch wel op een verbetering, heb tenslotte toch € 1650,-- ervoor betaald. Ze zijn nu een stuk goedkoper maar ben wel benieuwd hoe dat zit als consument en wat dan je rechten zijn.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: alfred de witt
ik heb de loewe en pioneer gehoord en vond het geluid hier beter dan bij de panasonic.
Ik wacht de reparatie / vernieuwing af. Hoop als het een vernieuwing wordt toch wel op een verbetering, heb tenslotte toch € 1650,-- ervoor betaald. Ze zijn nu een stuk goedkoper maar ben wel benieuwd hoe dat zit als consument en wat dan je rechten zijn.


Een gelijkwaardige terug!

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vorlopig zit er weinig beweging in de reparatie. Staat nog steeds op de testbank volgens de dame van de reparatiedienst om mijn klachten waar te nemen? De zwarte vlakken lossen volgens mij niet uitzichzelf op. Hij is nu bijna 14 dagen weg.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens jongens..wat een droefheid..

 

Was pas bij die E-care aan de Fruitweg te Leiden, waar die Panasonics in opdracht van Haagtechno worden gerepareerd.

Ik vroeg naar de directeur Kees du Prie maar die was pas ontslagen door het bestuur van E-care uit Duiven ??

De meeste techneuten waren als buitendienst met veel tijdnood elders aan het werk.

Wel veel mensen aan het werk aan camera's en audio, maar slechts 1 persoon van rond 60 jaar was displays van Panasonic aan het vervangen... hij bleek slechts halve dagen te werken ?

Hier op de foto de container waar hij de defecte schermen deponeerde...mocht later mijn camera niet meer gebruiken !!

 

groeten van Snurker (medewerker van Philips)

post-465-1318260511,5426_thumb.jpg

( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk gisteren gebeld door panasonic en vervolgens zelf ecare in beweging gezet. En deze middag een txp 42g10 ontvangen, geen slecht alternatief. Na het uitpakken sloeg mijn blijdschap echter snel om toen ik een diepe brede kras van zo'n 25cm zag die in het voorste glas zit dwars van de rechter kant naar links. Het plastic zit er nog gedeeltelijk omheen en hier begint de beschadiging al.

tja,

wordt weer vervolgd.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee , de telefoon nog niet ter hand gehad omdat ik pas na het avondeten de doos hebt uitgepakt. Alleen de plastic folie is eraf, om het toestel zit de folie nog en ik heb hem wel opgehangen want wie weet hoe lang het weer duurt.

De man van ecare was overigens niet echt vriendelijk aan de telefoon en heeft de doos net niet buiten laten staan.

Ik probeer via het menu de branduren en aan/uit zetten uit te lezen, zie veel getallen na -v en 000 maar weinig herkenbare getallen.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...