Ga naar inhoud


panasonic plasma th42py70 uitval van een groot rechthoekig blok


Aanbevolen berichten

Nog geen 2 jaar oud en ik heb nu een uitval van een groot rechthoekig blok van 8 cm breed en 30cm lang. Ook loopt er een streep over dezelfde lengte van mijn beeld. Ik heb 3402 kijk uren. Wat nu, repareren, garantie ? Of is er iets anders aan dehand en kan ik nog meer zien via de service menu's

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

en een dvd speler en nog een polsat box en er komt een dreambox 800 aan en ook een blue ray speler, ps3 denk ik.

En dan wordt het krap.

Vindt trouwens het auto schakelen per apparaat via scart wel handig, met mijn panasonic moet dit steeds handmatig verzet worden.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien handig om er eens een goeie AV Receiver tussen te hangen met 4 in en 1 out. Meteen goed geluid...

 

Bevalt mij mateloos.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...