seije017 Geplaatst: 1 november 2009 Delen Geplaatst: 1 november 2009 ik kwam op internet een link tegen van een bootje waar ik op heb gewerkt. is nu weer terug bij de werf voor een garantie beurt. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/ff/Vibrant_curiosity.png Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ome Merde Geplaatst: 1 november 2009 Delen Geplaatst: 1 november 2009 lache bootjes, die jachtjes. ik heb op onderstaande 2 gewerkt als electriciën tijdens de bouw : en op deze : alle cliche's over die dingen zijn waar merDe deze ruimte is te huur Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
seije017 Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2009 de vries makkum ? voorheen dus amels. ik zit nu vaak in vlissingen bij amels. de boot van de link was alblasserdam en niet amels. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lock Geplaatst: 2 november 2009 Delen Geplaatst: 2 november 2009 Origineel bericht van: Ome Merde ik heb op onderstaande 2 gewerkt als electriciën tijdens de bouw :merDe Daarom heb ik ze weer verkocht; kortsluiting na kortsluiting "That's another fine mess you've got me into" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ome Merde Geplaatst: 2 november 2009 Delen Geplaatst: 2 november 2009 yup, Amels dustijds, bouwnr. 431 en 433 als ik me niet vergis (Sarafsa en Boadicea). kortsluiting lijkt me sterk, immers, God heeft het licht geschapen maar Ome Merde heeft het aangesloten merDe deze ruimte is te huur Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
boarder Geplaatst: 2 november 2009 Delen Geplaatst: 2 november 2009 electricien: oudste beroep ter wereld...... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TokeMUp Geplaatst: 2 november 2009 Delen Geplaatst: 2 november 2009 Origineel bericht van: boarder electricien: oudste beroep ter wereld...... Ik dacht dat de vrouwen van het plezier het oudste beroep uitoefende. mvg Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hemertje Geplaatst: 2 november 2009 Delen Geplaatst: 2 november 2009 Origineel bericht van: TokeMUp Origineel bericht van: boarder electricien: oudste beroep ter wereld...... Ik dacht dat de vrouwen van het plezier het oudste beroep uitoefende. mvg en wie dacht je wie het het rooie lichie al had aangesloten DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TokeMUp Geplaatst: 2 november 2009 Delen Geplaatst: 2 november 2009 Ik dacht dat Thomas Edison zijn inspiratie gevonden had toen hij in het donker naar een avondtuur zocht! mvg Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Con Geplaatst: 2 november 2009 Delen Geplaatst: 2 november 2009 Waar gaaaaaaaaaaaaaat dit over, fantastisch! Lekker off-topic, wat zeg ik, lekker off-Sat4all. Ik zeg heerlijk. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
naze1975 Geplaatst: 2 november 2009 Delen Geplaatst: 2 november 2009 Ik moet de tuinman weer op zijn flikker geven, dit is nu al de 3e keer dat hij mijn boot meeneemt zonder het te vragen. een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pukje Geplaatst: 2 november 2009 Delen Geplaatst: 2 november 2009 Origineel bericht van: naze1975 Ik moet de tuinman weer op zijn flikker geven, dit is nu al de 3e keer dat hij mijn boot meeneemt zonder het te vragen. ik wil het baantje van jou tuinman (alleen voor de wintermaanden ) wel overnemen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D.Quijote Geplaatst: 2 november 2009 Delen Geplaatst: 2 november 2009 We zijn net terug van 2 weken varen, we waren uitgenodigd Maar je hebt wel eens zin in vakantie als je op vakantie bent. Vanaf in de buurt van Malaga zijn we via Gibraltar en diverse andere havens in Zuid-spanje naar Vilamoura ( Portugal ) gevaren en weer terug natuurlijk. De boot was wel niet zo groot als die andere foto's maar altijd nog zo'n 23 meter lang. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
alx Geplaatst: 2 november 2009 Delen Geplaatst: 2 november 2009 Het oudste beroep? Appelplukster! Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
blake7 Geplaatst: 2 november 2009 Delen Geplaatst: 2 november 2009 Helemaal waar want er staat in de bijbel: En toen was er licht... tja dat moet toch een electricien zijn geweest die dat licht voor de eerste maal aan heeft gezet. Origineel bericht van: boarder electricien: oudste beroep ter wereld...... Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen