Ga naar inhoud


[Satelliet] Eind van het jaar een nieuwe HD ontvanger van Maxdigitaal.


Gast Kimble

Aanbevolen berichten


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Voor mij geen max meer...en die rebox kan minstens zo veel.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Eerst zien, dan geloven. Er waren al zo veel "concurrenten" voor de dreambox die het stuk voor stuk helemaal niet of niet helemaal werden wink
De specs zien er heerlijk uit, maar alleen specs maken geen goede open source linux receiver.
Ron


De DGStation ontvangers zouden ook stuk voor stuk Dreambox concurrenten worden die het DMM heel moeilijk zouden maken.
De 400s was een drama waarbij ik het niet op heb kunnen brengen om tot nu te wachten (nu de box bruikbaar lijkt te zijn).
De 9000 is het ook niet helemaal.

Overigens is het wel jammer dat sommige mensen meteen weer een stempel op een ontvanger zetten omdat er een op de Linux kernel gebaseerde besturingssysteem op zit. Er wordt meteen een stempel "sharedoos" op geplakt.
Wanneer gaan dat soort mensen nou eens begrijpen dat er ook mensen zijn die een Linux ontvanger kopen juist omdat het opensource is om zo zelf invloed te kunnen hebben op de ontvanger en omdat het gewoon leuk speelgoed is...

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Rebox 900HD is echt een leuke receiver ja en niet elke week updaten om te kunnen blijven kijken!

het is geen PHILPS al blijf je die updaten echt goed werken zal die nooit wink

 

Origineel bericht van: Elwin
Is de Rebox zo'n fijne ontvanger dat je kaartje daarin gewoon werkt? Ik ben 'het elke week op zoek naar nieuwe software' soms een beetje beu... :D

Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nederland 3 HD werkt uitstekend met de rebox. Eigenlijk alles werkt goed met dat apparaat. Je hebt zelfs Mediahighway EPG en binnenkort ook Nagraguide.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Origineel bericht van: xeno01
heb helemaal geen probleem met ned hd met tvv kaart.. werkt uitstekend..


Misschien dat dat wel verschilt met een CDS of TVV-kaart? Ik al een paar weken niks op Nederland 3 HD... frown


De max 225 heb ik weer voorzien van de vorige firmware. Dan doet hij het wel. Maar dan heb je geen management update meer. Voor mij geen probleem, omdat de rebox dat al regelt via smartwi.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...