Ga naar inhoud


Document printen, maar niet naar PDF, maar naar mijn Canon IP 5400 printer


Gast Henri Aalten

Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten

Als ik een document wil printen, wil deze er standaard een PDF document van maken.

 

Ik wil dat hij standaard direct naar mijn Canon IP 5400 printer gaat, maar hoe of waar stel ik dat in ?

 

Windows 7

 

Zie hieronder.

 

ScreenShot021.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Met alle respect Henri, maar soms vraag ik me af hoe je het uberhaupt voor mekaar krijgt om een PC aan te zetten.

 

Als je op je plaatje links boven de cursor kijkt zie je een driehoekje naar beneden wijzen. Als je daar op klikt krijg je een lijstje met alle printers die er op jouw systeem aanwezig zijn. Selecteer je Canon en klik op OK en klaar is Henri.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten
Met alle respect Henri, maar soms vraag ik me af hoe je het uberhaupt voor mekaar krijgt om een PC aan te zetten.

 

Ach die grote ronde zwarte knop op de computer weet ik nog wel te vinden.

 

Sommige mensen overzien dat nu eenmaal sneller dan ik.

En daar is dat het forum erg handig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hummiesat
Met alle respect Henri, maar soms vraag ik me af hoe je het uberhaupt voor mekaar krijgt om een PC aan te zetten.

Als je op je plaatje links boven de cursor kijkt zie je een driehoekje naar beneden wijzen. Als je daar op klikt krijg je een lijstje met alle printers die er op jouw systeem aanwezig zijn. Selecteer je Canon en klik op OK en klaar is Henri.


helemaal gelijk, alleen dat vroeg Henri niet.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn meer dingen die je zou moeten weten als je een computer in huis haalt. Helaas is de praktijk anders.

 

Daarom zijn fora zo populair smile

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

[off-topic]

Ja, het is alleen zo jammer dat als iemand dan, in een ander topic overigens, de mogelijke nadelen van een applicatie naar voren brengt deze meteen worden bestempeld als negatief en afzeikerig richting de TS. En dat terwijl dat helemaal niet zo is.

 

Natuurlijk had die persoon, die op de mogelijke nadelen wees, niks kunnen zeggen, maar als er wel iets mis gaat en men er achteraf op wijst is het ook weer niet goed.

[/off-topic]

 

En het als standaard instellen van een printer werkt al sinds Win95 hetzelfde. wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Laten wij deze topic maar sluiten, verwijten, en of opmerkingen naar elkaar, heeft geen zijn.

Het zou dit forum alleen maar schade toebrengen, dat zou zonde zijn.

 

De redenen, dat ik soms simpele vragen stal, is het volgende.

Mijn gezichtsvermogen, is ongeveer 14%

 

Hiermee is het niet altijd makkelijk de dingen te vinden, vandaar dat ik sommige opmerkingen niet leuk vind.

 

Maar zoals ik al zij, er is genoeg over geschreven, laten wij het forum schoon en netjes houden, hebben wij er allemaal wat aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...