Ga naar inhoud


[ASTON DUAL] Updaten Aston 1.07 naar firmware 2.23


Aanbevolen berichten


  • Reacties 94
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: satbird2002
dat klink geweldig zijn er nog meer mensen die dit kunnen bevestigen, las hiervoor alleen maar tegengestelde resultaten.


En waarschijnlijk blijf je tegengestelde resultaten lezen laugh , beetje de doem van CI ontvangers.

M'n Aston (2.18) heeft altijd probleemloos gelopen in m'n 5000PVR, maar in m'n 7700HDPVR is het vanaf dag 1 helaas andere koek. Daarom gisteren toch maar (ondanks de tegengestelde resultaten in de diverse threads) de stoute schoenen aangetrokken en geupdate naar 2.23.

Het resultaat is gelukkig heel positief. De hele middag/avond probleemloos kunnen zappen.

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast NewAgeMan
Origineel bericht van: satbird2002
Origineel bericht van: ac6693
heb pas een nieuwe TF7710PVR. Daar heeft de update naar 2.23 firmware mij veel geholpen. Met 2.18 was niet mogelijk om 'terug' te zappen van een FTA zender naar een CD gecodeerde zender. Vooral de HD zenders werden dan niet meer herkend. Moest dan de Topfield uit en aanzetten om weer beeld te krijgen. Met 2.23 firmware is dit verholpen en loopt mijn topfield werkelijk als een zonnetje.......van en naar HD tussen CD en FTA is nu gewoon te zappen zoals het eigenlijk hoort. Om de 2.23 in mijn aston te krijgen heb ik wel mijn oude topfield 5510 moeten gebruiken.


dat klink geweldig zijn er nog meer mensen die dit kunnen bevestigen, las hiervoor alleen maar tegengestelde resultaten.

is er iemand in de buurt van huissen die mijn aston 2.18 kan opwaarderen naar 2.23


Er zit een satboer in doornenburg, daar kun je je module laten upgraden naar versie 2.23
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satbird2002
Origineel bericht van: matbring
Wil Uw Aston Dual Cam updaten naar de versie die je wenst: 2.17, 2.18 of 2.23.

Eventuele verzendkosten had ik wel graag vergoed.

Voor meer info stuur je me maar een PM


bedankt voor het aanbod maar een paar dagen zonder beeld wordt een probleem thuis :D

Origineel bericht van: NewAgeMan
Origineel bericht van: satbird2002
Origineel bericht van: ac6693
heb pas een nieuwe TF7710PVR. Daar heeft de update naar 2.23 firmware mij veel geholpen. Met 2.18 was niet mogelijk om 'terug' te zappen van een FTA zender naar een CD gecodeerde zender. Vooral de HD zenders werden dan niet meer herkend. Moest dan de Topfield uit en aanzetten om weer beeld te krijgen. Met 2.23 firmware is dit verholpen en loopt mijn topfield werkelijk als een zonnetje.......van en naar HD tussen CD en FTA is nu gewoon te zappen zoals het eigenlijk hoort. Om de 2.23 in mijn aston te krijgen heb ik wel mijn oude topfield 5510 moeten gebruiken.


dat klink geweldig zijn er nog meer mensen die dit kunnen bevestigen, las hiervoor alleen maar tegengestelde resultaten.

is er iemand in de buurt van huissen die mijn aston 2.18 kan opwaarderen naar 2.23


Er zit een satboer in doornenburg, daar kun je je module laten upgraden naar versie 2.23


klopt,kan het vragen of ze deze gratis willen updaten maar die zal er wellicht geld voor vragen omdat de module niet daar gekocht is, heb de stb daar wel gekocht, zal eens deze week proberen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cybergard

Hoi Heb ook een Topfield 7710 HDPVR en bij mij werkt de Aston met firmware 2.23 geweldig zapt snel en geen hiks.

Heb zelfs de powercam pro weg gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cybergard
Hoi Heb ook een Topfield 7710 HDPVR en bij mij werkt de Aston met firmware 2.23 geweldig zapt snel en geen hiks.
Heb zelfs de powercam pro weg gedaan.


OK ! Maar op welk gebied doet de Aston met fw 2.23 het bij jou beter dan de Powercam ? Bij mijn 7710 HDPVR werkt de powercam nl. geheel probleemloos, zapt vrij snel en geen problemen met "grijze balken", hiks of zo.

Gr. Albert
Link naar reactie
Delen op andere sites

> wie heeft een Topfield en kan mijn Aston dualcam 2.19

> updaten naar firmware 2.23?

> Liefst in de buurt van Heerhugowaard/Alkmaar

 

Mijn TF6000PVR mag weg voor 150, zonder disk.

Kan je het voortaan zelf mee doen. wink

 

Maar zonder gekheid, zolang die nog niet weg is mag je best een keer met je module binnenwippen als je langs Zaanstad rijdt. Stuur je tel.nr. maar via privé meel.

 

(als je zeker weet dat 2.23 bij je cam-hardware past!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

 

wie woont dicht bij Den haag en kan mijn aston upgraden van 2.19 naar 2.23.

 

 

Triax 110cm met TRIAX Multifeed, 2x single ALPS LNB, 2x Twin ALPS LNB, VU+ Ultimo, TF7710HDPVR zilver ontvanger overleden/reparatie.
ASTRA1,2,3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satbird2002

heb de module naar 2.23 laten brengen, en werkt als een zonnetje.

koste alleen 10 euro bij de satboer in doornenburg , wel jammer voor 3 minuten werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit met hetzelfde probleem, nieuwe Rebox 9000HD en de cam / kaart combinatie werkt niet zo als in de Echostar 5020pvr.

zoek dus ook naar een update mogelijkheid in Hardenberg. Wie? via de sat gaat dus niet.

Visiosat G4:Astra1,2,3 & Hotbird + 4 x Inverto quad + Rebox 9000HD(1TB-WDgreen) + Echostar 5020pvr

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
Origineel bericht van: satbird2002
heb de module naar 2.23 laten brengen, en werkt als een zonnetje.
koste alleen 10 euro bij de satboer in doornenburg , wel jammer voor 3 minuten werk.


Wie kan, in de ( wijde ) omgeving van Hellevoetsluis, mijn Aston 1.07 tegen een vergoeding van 10 euro updaten van versie 2.18 naar 2.23 ?

Gr. Albert
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...