Ga naar inhoud


[ASTON DUAL] Updaten Aston 1.07 naar firmware 2.23


Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

  • Reacties 94
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Kan een 1.95 trouwens naar een 2.23 ???

 

Ik heb de flux inmiddels op de 7700 aan het

afspelen gekregen, denk alleen dat ie te kort

draait omdat ik de ADD, IDX en IFO van een echte

opname erbij gecopieerd heb. Is er een mogelijkheid

deze op een juiste manier te genereren ???

 

http://ftpaston.free.fr/download_module_for_topfield/

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Sjaak, door te updaten naar 2.23 zijn bij mij een aantal problemen, die ik had, opgelost.

Heb sindsdien eigenlijk geen klachten meer.

 

En de geen kaart of gecodeerde uitzending meldingen geven bij mij geen problemen sinds de update.

Ik gebruik een Humax HDCI-2000, zijn de problemen waar je het over hebt soms gerelateerd aan een bepaald merk ontvanger?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het al eerder gemeld dat ik ook geen probleem heb met de Aston update 2.23 in mijn Topfield 5000PVR.

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik zie geen mededelingen op het scherm wanneer ik van Nederland 1 naar BVN schakel, en daarna weer terug naar een gecodeerde zender ga.

 

Bij 2.18 moest ik van een ongecodeerde naar een gecodeerde zender sonms de kaart even uit en in de lezer stoppen om weer beeld te krijgen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, maar het is aan de ontvanger om te voorkomen dat er niet zomaar meldingen door de CAM worden gegenereerd. Aangezien het een Topfield issue is, stuurt deze ontvanger dus data naar de CAM die deze niet verwacht....

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Heb de indruk dat in versie 2.23 de combinatie Dual Cam - Smartwi draadloze verbinding veel beter loopt.

 

Sinds de update naar 2.23 geen enkele uitval meer gehad, daar waar dit bij vorige versies nogal eens voorkwam als meerdere tv's tegelijkertijd werkten, en dan vooral bij veel zappen op korte tijd.

 

 

Nog iemand deze ervaring ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb pas een nieuwe TF7710PVR. Daar heeft de update naar 2.23 firmware mij veel geholpen. Met 2.18 was niet mogelijk om 'terug' te zappen van een FTA zender naar een CD gecodeerde zender. Vooral de HD zenders werden dan niet meer herkend. Moest dan de Topfield uit en aanzetten om weer beeld te krijgen. Met 2.23 firmware is dit verholpen en loopt mijn topfield werkelijk als een zonnetje.......van en naar HD tussen CD en FTA is nu gewoon te zappen zoals het eigenlijk hoort. Om de 2.23 in mijn aston te krijgen heb ik wel mijn oude topfield 5510 moeten gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satbird2002
Origineel bericht van: ac6693
heb pas een nieuwe TF7710PVR. Daar heeft de update naar 2.23 firmware mij veel geholpen. Met 2.18 was niet mogelijk om 'terug' te zappen van een FTA zender naar een CD gecodeerde zender. Vooral de HD zenders werden dan niet meer herkend. Moest dan de Topfield uit en aanzetten om weer beeld te krijgen. Met 2.23 firmware is dit verholpen en loopt mijn topfield werkelijk als een zonnetje.......van en naar HD tussen CD en FTA is nu gewoon te zappen zoals het eigenlijk hoort. Om de 2.23 in mijn aston te krijgen heb ik wel mijn oude topfield 5510 moeten gebruiken.


dat klink geweldig zijn er nog meer mensen die dit kunnen bevestigen, las hiervoor alleen maar tegengestelde resultaten.

is er iemand in de buurt van huissen die mijn aston 2.18 kan opwaarderen naar 2.23
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...