Ga naar inhoud


[ASTON DUAL] Updaten Aston 1.07 naar firmware 2.23


Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: 44piet
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Zap maar eens over een gecodeerde zender die niet in je abo zit whistle
Je bedoeld dat dan die melding even in beeld komt , die druk je zo weg en , ik heb die zenders die niet in mijn abo zitten gewoon in de verweg lijst. Maar in die cds module kan je ook niks uitzetten toch ?

Je moet nu bewust op ok drukken om die melding uit te zetten, anders kun je zelfs niet doorzappen shocked
En met versie kon je bij de instellingen de tijd instellen of uitzetten, waardeloos dat die optie eruit is gehaald. En idd bij de CD module kun je helemaal niets uitzetten crazy
Ik begrijp het wel . dat is een nodeloze vervelende handeling, maar dan moet je gewoon die zenders uit de zaplijst verplaatsen .
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 94
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Gene 1225
Ze doen het nogsteeds gratis bij Aston France hoor . Je bent dan wel een tiental dagen je module kwijt . Ik heb het reeds tweemaal zo gedaan : gaat prima en zonder kosten .
Ja, maar vroeger stond het op de sat , en dan was het helemaal geen moeite.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De oplossing van opwaardering via de Topfield is waarschijnlijk uit de nood geboren. Topfield is de enige ontvanger die een bestand kan inspelen op de Cam module.

 

De oorspronkelijk opzet is altijd geweest een update via de sat. En dat is nog lang door Aston aangekondigd. Echter niet meer gerealiseerd.

 

Omdat reden dat deze oplossing waarschijnlijk te kostbaar is.

 

Groet,

 

 

Bram

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: verkerkbr
De oplossing van opwaardering via de Topfield is waarschijnlijk uit de nood geboren. Topfield is de enige ontvanger die een bestand kan inspelen op de Cam module.

De oorspronkelijk opzet is altijd geweest een update via de sat. En dat is nog lang door Aston aangekondigd. Echter niet meer gerealiseerd.

Omdat reden dat deze oplossing waarschijnlijk te kostbaar is.

Groet,


Bram

Dat was wel duidelijk maar om een service te bieden die gemakkelijk is en de goede naam bevestigd , is een ota update gewoon een noodzaak
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: Murdock


Bullshit. En er is nooit een samenwerking geweest.

Oh is dat zo.......en waar staan de update gebruiksaanwijzing en updates voor een Topfield dan confused
Op de server van Aston France. laugh
Ze verkopen zelf ook PVR´s waarom zou je dan uitgerekend de concurrentie aanprijzen. wink


Citaat:
Important :
Upgrade of aston module using topfield PVR.

This information contained in this document is internal to ASTON. .................
ASTON GROUP
151, avenue Galliéni
93177 BAGNOLET CEDEX
France

Ik weet wel zeker dat sjaak niet ver van de waarheid is , want zij waren direct met de dual cam , toen die topf uitkwam
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dual-decoding en multidecoding is al langer met andere CAM's mogelijk. Vaak voor andere coderingen.

 

Ik heb de TS wel eens geconverteerd voor andere ontvangers, maar die filteren dusdanig dat een update niet lukt.

 

De update voor de Topfield is een beetje uit noodzaak geboren. Topfield was toen al een veel verkocht product en stond bij menig verkooppunt op de plank. Dat was dus een handige keuze.

 

Het enige wat ze hebben gedaan is een mux gegenereerd met de juiste data en die opgenomen met een Topfield.

 

Verder hebben beide bedrijven geen connecties met elkaar.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Murdock
Dual-decoding en multidecoding is al langer met andere CAM's mogelijk. Vaak voor andere coderingen.

Ik heb de TS wel eens geconverteerd voor andere ontvangers, maar die filteren dusdanig dat een update niet lukt.


Ik heb hetzelfde ook wel eens geprobeerd en was er toen ook al snel achter dat het alleen met een Topfield lukt.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

We mogen hier geen reclame maken, maar je kan hem vinden, door naar de website van Aston france te gaan, en daar te kijken, wie de ditributeur in Nederland is.

Op die website kan je de actuele bestanden downloaden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vraagje:

 

kan ergens op een 2dehands site deze module kopen (nieuw) voor 60 €

ASTON SECA DUAL 1.03 CI MODULE 2.14 versie (nieuw)

 

er staat

De nieuwe module bevat een aantal voordelen ten opzichte van het oude model (1.05) die niet meer door Aston vervaardigd wordt;

 

Indien Aston een update voor de module beschikbaar

heeft kan deze via de satelliet rechtreeks in uw Aston 1.07 module

geladen worden.

 

opgepast de hd zenders van tv-vlaanderen gaan hier niet met open!

deze modulle kan via hardware naar 1.07 gezet worden voor de HD zenders van tv-vlaanderen!

 

nochtans staat op diverse satshops

Aston SECA DUAL 1.07 nieuwste versie 2.23 CI module, landcode VRIJ

 

een aanrader? kan deze effectief naar 1.07 geupgraded worden, zoals deze in de satshops??

 

dank voor uw tijd

 

VU+ Duo 4K DVB-S2x FBC DUAL +  1 X DVB-C FBC V 1.0 (Enigma2); Visiosat BIG Bisat (13,2° 19,2°, 23,5°, 28,2°O), 4 Alps BSTE9-101B, smart MS 17/4 ES multiswitch, Samsung UE50JU6800W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien Aston een update voor de module beschikbaar

heeft kan deze via de satelliet rechtreeks in uw Aston 1.07 module

geladen worden.

 

Dit is alvast niet langer het geval .

 

deze modulle kan via hardware naar 1.07 gezet worden

 

Ik zou niet weten hoe : vraag eens aan de aanbieder .

 

MODULE 2.14 versie (nieuw

 

Mijn versie staat nu op 2.23 : zo nieuw is dat dus niet .

 

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

2.14 is in ieder geval beperkt in zijn functionaliteit.

(o.a. geen HD.)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...