Ga naar inhoud


[ASTON DUAL] Updaten Aston 1.07 naar firmware 2.23


Aanbevolen berichten

2.19 is alleen uitgebracht om gewijzigde hardware van de module te ondersteunen.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 94
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ok bedankt, het enigste probleem wat ik heb is als ik twee aston.s een 2.18 en een 2.19 en de nieuwe cd en tvv kaart in een arion 9400 se heb, deze traag reageren .......

 

Was met de oude kaarten een stuk sneller.

 

Maar alles gelezen hier blijf ik bij de huidige software

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sattekop
Lost versie 2.23 misschien het probleem op me NL geluid op Eurosport HD?
ik heb met de aton dual twin 2.23 wel nl geluid. er is op die transponder wel een eurosport hd dutch bijgekomen, maar daar zitten op allebei nl audio
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Ik kan je één ding aanraden zet deze versie 2.23 er niet op !!!!!!!! shocked
Ik heb hem erop staan en je kunt de "geen of gecodeerde uitzending" melding niet meer uitzetten. Bij de 2.18 versie ging dat nog wel en die werkte prima en is ook nog eens sneller met zappen.
En tot overmaat van ramp kun je 2.23 niet meer terug zetten naar een vorige versie. crazy
Doe er je voordeel mee smirk
Lees »Hier« nog even iets over versie 2.23 wink
Nou ik ben maar wat blij met de aston update 2.23 in de humax hdci 2000 2.17 werkt hij perfect en ook in een vantage 2.57 , en mij valt ook nog op dat het beeld met de aston module`s wat beter is , dan met een cds cam . mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: swarfega
ik heb er nog applicatie versie 2.1400T in zitten
alles werk goed
wat heeft het voordeel om nieuwe software er in te zetten


Ik ben van plan om een HD Topfield Twin tuner aan te schaffen. Daarvoor schijn je te moeten upgraden.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die update krijg je er met je Masterpiece wel op, maar met een TF77x0HD PVR lukt die truc niet.

 

Dus even doen voor je de Masterpiece kwijt bent.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Zap maar eens over een gecodeerde zender die niet in je abo zit whistle
Je bedoeld dat dan die melding even in beeld komt , die druk je zo weg en , ik heb die zenders die niet in mijn abo zitten gewoon in de verweg lijst. Maar in die cds module kan je ook niks uitzetten toch ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RobbieT
Die update krijg je er met je Masterpiece wel op, maar met een TF77x0HD PVR lukt die truc niet.

Dus even doen voor je de Masterpiece kwijt bent.
Toch vind ik het een vreeemde zaak dat ze de update aan een merk receiver binden
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heeft een technische oorzaak.

Topfield rost bij de TF5xx0PVR, Masterpiece en TF6000PVRx en gewoon de hele datastream inclusief alle troep zoals ECM's EMM's etcetera op de harde schijf en speelt deze ook gewoon weer af.

 

Andere merken slopen alle overbodige rommel uit de stream en spelen het zeker niet meer af.

 

Dus eigenlijk is het zo dat door de lompe manier van werken van Topfield het toevallig werkt.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RobbieT
Dat heeft een technische oorzaak.
Topfield rost bij de TF5xx0PVR, Masterpiece en TF6000PVRx en gewoon de hele datastream inclusief alle troep zoals ECM's EMM's etcetera op de harde schijf en speelt deze ook gewoon weer af.

Andere merken slopen alle overbodige rommel uit de stream en spelen het zeker niet meer af.

Dus eigenlijk is het zo dat door de lompe manier van werken van Topfield het toevallig werkt.
Ik bedoel eigenlijk laten ze de update gewoon ota zetten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp het niet helemaal, maar wat ik wel weet dat de nieuwe software perfect werkt. terug kijkend vind ik hem zelf sneller sappen. Dit kan ook liggen waar je dat ding in stopt. Ik gebruikte hem eerst in de arion en deze begon er toen kuren te krijgen een originele van CD erin en weg probleem. Nu gebruik ik de geupdate astoncam in mijn TV en perfect zo ook op de HD zenders. Alleen sávonds is er iets met de ned hd aan de hand dan gooit hij het niet op beeld en of krijg je rare blokjes??? Dit terwijl eurosport HD en andere HD zenders perfect werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Dat heeft een technische oorzaak.
Topfield rost bij de TF5xx0PVR, Masterpiece en TF6000PVRx en gewoon de hele datastream inclusief alle troep zoals ECM's EMM's etcetera op de harde schijf en speelt deze ook gewoon weer af.

Andere merken slopen alle overbodige rommel uit de stream en spelen het zeker niet meer af.

Dus eigenlijk is het zo dat door de lompe manier van werken van Topfield het toevallig werkt.


Klopt!

Citaat:
Daar geloof ik niets van, Aston en Topfield hebben nauw samengewerkt omdat de Topfield één van de eerste was die dual decoding aankon. En Aston 1.07 de enige module is die dat ondersteund.
Logisch dat Aston de updates via een TF5XXXpvr laat gaan, en niet via andere merken pvr´s, het Topfield systeem kennen ze immers


Bullshit. En er is nooit een samenwerking geweest.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...