Ga naar inhoud


Het grote F1 2010 topic!


guykers

Aanbevolen berichten


  • Reacties 165
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Duwgati
Da's mooi balen gvd.
Eerst Alonso naar Ferrari zodat ik nu nog maar een halve Ferrari-fan ben. Alleen voor Massa dus wink
En nou ook nog Schumi naar MB, dus die valt ook al uit mijn all-time favorietenlijstje frown
Het werd de laatste jaren snel minder met de F1, maar zo langzamerhand slinkt mijn favo-lijstje tot bijna 0. Alleen Ferrari/Massa en Vettel nog.


We zitten op dezelfde golflengte Duwgati. Die Spaanse stier in een Italiaans raspaard gaat mij ook niet af. Ik vond hem al een vervelend mannetje toen hij noodgedwongen de underdog ging spelen bij McClaren als hij keer op keer afgetroefd werd door het Engelse broekventje. :D
En nu Schumi eventueel bij Mercedes, ik hoop dat hij slaag krijgt van Nico Rosberg, want dat vind ik geen slechte piloot, maar kan het net niet afmaken en dat meestal door pech.
Voor volgend jaar roep ik Go Vettel, al gaat hij aan Hamilton een taaie klant hebben me dunkt. Of misschien duikt er bij de nieuwe teams opnieuw een mirakel op. Wie weet.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zit je helemaal niet op dezelfde golflengte.

 

Jij vindt het jammer dat Schumacher naar MB gaat omdat je hem een kwal vindt. Is je goed recht, maar het wordt wel vermoeiend als men dat iedere keer, vaak op semi-provocerende manier, op gaat rakelen.

 

Ik heb toch duidelijk de indruk dat Duwgati, en ik ook btw, het jammer vind omdat Schumacher juist naar Mercedes gaat en niet terugkeert in een Ferrari. Lijkt me een wezenlijk verschil.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
12 december 2009

Michael Schumacher en Sebastian Vettel doen dit weekend mee aan de jaarlijkse Winter Cup op de kartbaan van Kerpen in Duitsland. Beide coureurs zullen uitkomen voor KSM Motorsport, het kartteam van de zevenvoudig wereldkampioen. Schumacher doet dat in de KZ1-klasse, Vettel in de KF2-klasse.


Op zijn "eigen" baan wist MS niet te winnen,
in de eerste heat werd hij 2de en in de tweede heat had hij last van een mechanisch probleem.

Maar MS terug bij Brawn en JT is de hele grote baas geworden van alle renstallen (helaas voor hen dat BE nog het meest te vertellen heeft.)

Wil dus niet zeggen dat zij meteen weer zegevierend zullen zijn, bij ferrari hadden zij ook "aanloop" problemen.

nobody is perfect, I ain't nobody

 

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Officieel: Schumacher keert terug in Formule 1

23 december 2009

 

 

Het is officieel: zevenvoudig wereldkampioen Michael Schumacher keert na een afwezigheid van drie jaar terug in de Formule 1. De 40-jarige Duitser is vandaag (woensdag) gepresenteerd als rijder van Mercedes Grand Prix, het team dat dit jaar kampioen werd bij zowel de coureurs als de constructeurs.

 

Schumacher wilde aanvankelijk afgelopen seizoen al zijn comeback maken in de hoogste autosportklasse, als vervanger van Felipe Massa bij Ferrari. Toen had hij echter nog te veel last van zijn nek, als gevolg van een val van de motor aan het begin van het jaar. Daarmee leek een terugkeer van de Duitser van de baan, maar vorige maand waren er ineens geruchten dat Schumacher met Mercedes in gesprek zou zijn over een rentree. Die geruchten werden door het team aanvankelijk nog afgedaan als pure verzinsels, maar blijken nu dus wel degelijk waar te zijn.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dan moet die flink aan de bak, zeker met het starten daar was hij voor de lancering van launch control geen held in. En traction is er natuurlijk ook al niet meer.

Nou ik zal hem wel zien rijden in februari als er getest wordt in Zuid Spanje op het circuit van Jerez.

 

Salu2, D.Quijote

 

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast patje7of9
Origineel bericht van: Alfons Verbiest
En we schijnen dit jaar opnieuw geen F1 in HD te krijgen. Als het artikel in bijgaande link klopt.

Bron: F1fanatic
Datum: 7 januari 2010
Geen F1 in HD




Blijkbaar leeft de Formule 1 in een stenen tijdperk. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...