Ga naar inhoud


Dagelijkse firmware updates


Jap

Aanbevolen berichten


  • Reacties 457
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ook ik krijg deze versie niet geiinstalleerd.

Zowel via opstartmenu als via instellingen, er kan niet worden geupdate vanaf usb...

 

Verder valt mij op dat sinds de installatie van 44.38 er na het booten de tekst commandfail op de display verschijnt. hij doet het nog wel gewoon daarna...........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wasmiddel
leuk hoor dat we IPtv kunnen opnemen, maar we kunnen amper een kanaal binnentrekken. of ben ik abuis en heb ik wat gemist?


bump... aangezien ik deze toch wel belangrijk vind. in de versie van van de week was er improved IPtv streaming. kunnen we dan eindelijk meer kanalen dan de 4 russen binnentrekken? waar en hoe? de oude topic over IPtv brengt me niet veel verder dan waar we waren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net FW 0.9.4466 op m'n Azbox gezet.

Alles werkte prima ook mijn EPG....

 

Maar nu werkt de NOW/NEXT niet goed meer.

Van sommige zender zie ik nog een enkele programma staan maar de meeste zijn leeg, al zie ik wel tijdsblokken die leeg zijn.

Zou het door CD komen of door de FW ?

 

Erg vreemd allemaal.

 

Azboz HD premium met DVB-C&S + (kabel Ziggo) Cisco 8485DVB HD DVR

ArchSat & 5 LNB's 28,2E-23,5E-19,2E-13E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: valkhyr
Het probeem van Now/Next ligt bij de firmware, vanaf de 0.9.4661 firmware werkt dit niet meer goed.
Ik ben daarom weer terug gegaan naar firmware 0.9.4348, hier werkt Now/Next wel goed.


Zouden ze geen checklist gebruiken om te kijken of alle basisfunctionaliteit goed werkt wanneer een dagelijkse FW publiekelijk wordt gemaakt....lijkt me een standaard stukje kwaliteits controle!
Het komt wel heel vaak voor dat wanneer er iets bij komt of verbeterd wordt er iets anders afvalt!

Ook al is het geen officieele beta(of hoe je dit dan ook wilt omschrijven...beta van beta!?),
als dit schijnbaar al 2 FW´s het geval is snap ik niet waarom ze het zelf nog niet gezien/gevonden hebben.

Ik ben verder best blij met m´n (hobby) Azbox maar zulke dingen vind ik echt slecht!

Azboz HD premium met DVB-C&S + (kabel Ziggo) Cisco 8485DVB HD DVR

ArchSat & 5 LNB's 28,2E-23,5E-19,2E-13E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: D_liver

Anders ff OpenXCAS opnieuw installeren vanaf azboxworld.com ( niet vanaf ***geen-reclame*** das de oude versie).


via de ***geen-reclame*** plugin is helemaal geen openxcas te downloaden dus daar staat ook geen oude versie op.
Via de plugin is wel multicas te updaten als er een nieuwe versie is.

edje

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dide

Zouden ze geen checklist gebruiken om te kijken of alle basisfunctionaliteit goed werkt wanneer een dagelijkse FW publiekelijk wordt gemaakt....lijkt me een standaard stukje kwaliteits controle!


Normaal gesproken wordt een daily/nightly build automatisch gebouwd uit het sourcecodebeheer systeem en automatisch op een test systeem geinstalleerd om te testen. De nieuwe en aangepaste functionaliteit wordt gechecked alvorens eens in de zoveel tijd een complete test uit te voeren of er niks anders is omgevallen. Dat is een vrij normale manier van omgaan met daily builds. Als ze die daily builds meteen publiseren, is ie dus ongetest. En zo staat het ook op de website. Vind je dat niks, dan moet je geen daily builds gebruiken. Het is voor hun alleen een slecht excuus om wat minder vaak een firmware te 'releasen'.

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jap
De nieuwe en aangepaste functionaliteit wordt gechecked alvorens eens in de zoveel tijd een complete test uit te voeren of er niks anders is omgevallen.


Blijkbaar gebeurd dit dus niet goed genoeg...anders hadden ze een aantal omgevallen zaken wel gezien. wink

Azboz HD premium met DVB-C&S + (kabel Ziggo) Cisco 8485DVB HD DVR

ArchSat & 5 LNB's 28,2E-23,5E-19,2E-13E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg sinds kort regelmatig een foutmelding ('er is een fout opgetreden... reboot') gevolgd door een reboot. Gewoon tijdens het zappen. Gebruik fw 4295, en firmware 4466 lijkt alleen maar erger, dus maar weer terug naar 4295.

 

Hebben meer mensen hier last van ? Misschien met epg te maken die nu ineens wel gevuld wordt ?

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...