Ga naar inhoud


[TMS-SRP-2100] ervaring gevraagt


Sigma

Aanbevolen berichten

nee ik denk een DM8000

 

maar moet daar eerst meer van weten wat die allemaal kan enzo

 

maar dat moet ik in een ander topic uit zoeken.

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 97
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat vind ik inderdaad ook een nogal verbazingwekkende move.

Uit jouw enthousiasme voor Topfiled in het algemeen en voor de TMS in het bijzonder leek het of je nota bene met Topfield getrouwd was.

Dat jouw dealer of Topfield met de TMS stopt hoeft toch nog geen reden te zijn om een merk welk je tot nu toe een warm hart hebt toegedragen ook daadwerkelijk de rug toe te keren.

Uiteraard ben je helemaal vrij om welke keuze dan ook te maken maar het komt wel wat onverwacht.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sigma
dat ze stoppen met de TMS-SRP-2100


SRP-2100 is nooit door de importeur officieel in NL geintroduceerd.. Dus dat een dealer er mee stopt is toch niet zo verwonderlijk ? Misschien komt het ook wel doordat het nieuwere type SRP-2410 er aan zit te komen: dit heeft te maken met het feit dat dit type in standby minder dan 1 Watt verbruikt = nieuwe Europese richtlijn, de SRP-2100 verbruikt zo'n 7 Watt en alleen omdat ie een aan/uit knop heeft mag die wettelijk nog wel verkocht worden.

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Link naar reactie
Delen op andere sites

SRP-2100 is nooit door de importeur officieel in NL geintroduceerd..

 

Dat is gewoon gelul maar dat er mensen zijn die hem gekocht hebben 3 maanden op een reparatie moeten wachten

 

dat is voor mij de rede dat ik stop met Topfield!!!

 

en ja ik was echt helemaal gek van dit merk!!

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rico
SRP-2100 is nooit door de importeur officieel in NL geintroduceerd..


Origineel bericht van: Sigma
Dat is gewoon gelul


Oh ja, dit is wat ik vond op de Belgische website van de officiele importeur:
"De SRP-2100 is in mei 2009 leverbaar. Als officieel Nederlands Topfield importeur heeft Rebox er echter voor gekozen om de officiele Nederlandse SRP-2100 nog NIET uit te leveren. Wij vinden dat de software (nog) niet voldoende ondersteuning biedt voor een goed gebruik in de Nederlandse markt. Wij houden u op de hoogte wanneer dit wel het geval is en Rebox als officieel Topfield importeur met de verkoop van de officiele Nederlandse SRP-2100 van start gaat."

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Link naar reactie
Delen op andere sites

rebox heeft alles op alles gezet voor hu eigen box naar zijn er inmiddels achter gekomen dat het op de markt zetten is een maar het ondersteunen en goed werkend krijgen is 2.

Overigens een vreemde move van SIGMA. Ok topfield is niet meer wat het geweest is maar welke hd box draait er nu feilloos. Ik ken er niet een.

 

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Hoi Sigma,

Ik ben eigenlijk best nieuwsgierig voor welk merk HD ontvanger jij nu gaat.


als je me berichten volgt kun je zien dat het een Dreambox 8000HD PVR is geworden


nogmaals het is jammer dat het geen Topfield meer is geworden maar als je 3maanden op een reparatie moet wachten dan is er iets goed mis.

kijk ook maar op Topfield-europe daar staan ook dit soort berichten

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sigma, bedankt en veel succes en kijkplezier met jouw nieuwe aanwinst.

Ik had echter nog niet in het Dreambox forum gekeken want ik houd mij op dit moment alleen maar bezig met mijn Reboxen`en en af en toe kijk ik ook nog wel in het TF forum.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb hier een 7025+ staan en is werkelijke een droomontvanger qua mogelijkheden. Heb ook een 800 getest maar vond hem kwalitatief tegenvallen qua beeld, qua mogelijkheden ook top. Dan maar de tf 7700 die het nu redelijk doet met 2 ci modules en kaart en dagelijks zo'n 6 opnames en veel decoderen voor mijn zoontje.

Mijn volgende ontvanger in de huiskamer wordt geen tf en ook geen rebox.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Heb inmiddels ook een SRP 2100 aangeschaft na het stukgaan van mijn 5500 pvr, heb enorm zitten twijfelen gezien de vele slechte ervaringen die ik hoorde over de 7700 serie. Heb uiteindelijk toch de keuze gemaakt om de TF de nemen, en we zullen zien of het een goede was, tot nog toe nog geen spijt.

Topfield TMS-SRP 2100, Triax 110 cm op motor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast NewAgeMan

Dan is dit dus een import model.

Ik heb namelijk navraag gedaan omtrent de Topfield TMS-SRP 2100 en dit is wat de Officiële Importeur mij terug mailde.

 

 

 

Goedemorgen,

 

 

 

De SRP2100 wordt door ons nog niet uitgeleverd.

 

Voor ons is het aller belangrijkste dat de box gewoon goed werkt voor de Nederlandse markt, maar dit is nog steeds niet het geval.

 

Vandaar dat wij er voor gekozen hebben om deze nog niet te verkopen.

 

Wel zijn er allerlei gesprekken gaande over een software update, hier is verder niet veel over te zeggen.

 

Zodra de werking voldoende is kunnen wij de box gaan leveren.

 

 

 

 

 

Best regards,

 

Met vriendelijke groet,

 

 

 

Johan Hof

 

Sales & Support Manager

 

 

 

Rebox

 

Hendrik Figeeweg 1X

 

2031 BJ Haarlem

 

T +31(0)23-5310883

 

F +31(0)23-5318828

 

E info@rebox.tv

 

I www.rebox.tv

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem dus nog maar net, en ben nu een beetje bezig om de werking van dit veelzijdige apparaat onder de knie te krijgen. Tot op heden heb ik nog geen storingen gehad en ben ik ook nog niets aparts tegen gekomen, wel vraag ik mij af of hier al mensen zijn die ervaringen hebben met (zelf toegevoegde TAPS)? Ik had in mijn oude 5500 een aantal van die taps zitten (waren door de dealer er ingezet) en hij heeft mij ook verteld dat hij die nu nog niet had voor de 2100. Dus ik ben met name benieuwd naar welke taps jullie gebruiken en hoe of die werken op de TF.

Topfield TMS-SRP 2100, Triax 110 cm op motor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...