Ga naar inhoud


[Satelliet] Foxlife vervangt Schlager-TV bij CDS


Gast Paullo

Aanbevolen berichten

Vanaf 1 december 2009 zou - volgens een ander satellietboard - Schlager-TV niet meer door CDS doorgegeven worden en minstens voor de maand december 2009 vervangen worden door Foxlife.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

:D

 

En dan maar roepen dat ze SchlagerTV exlcusief hebben, en hij is alweer weg.

 

Nu ja, ik denk niet dat velen die zender gaan missen.

Foxlife lijkt mij interessanter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al bekend in welk pakket deze zich gaat nestelen? Ik mag toch hopen basis, want anders is er weer een zender weg...

 

Wat is de planning dat deze zender overdag wordt uitgezonden tot 1900 uur en dan Film1.3 het stokje gaat overnemen? Of vervalt Film1.3 vanaf morgen op de 19.2 en is deze alleen nog maar te zien op de 23.5.

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuws

 

Schlager TV verdwijnt, Etalagekanaal is terug!

Schlager TV, de muziekzender met de mooiste Duitse levensliederen, is vanaf 1 december niet langer beschikbaar in België. De Nederlandse zender heeft de doorgifte in het buitenland proberen te realiseren maar is hier helaas niet in geslaagd. Hierdoor komt de doorgifte van Schlager ten einde. In de plaats krijgt u vanaf het BasisPakket opnieuw het Etalagekanaal. Op dit kanaal stellen we u regelmatig een nieuwe zender voor, die later misschien wordt toegevoegd in onze pakketten.

 

 

Een van Europa’s grootste entertainmentkanalen, Foxlife, is het eerste Etalagekanaal in de rij. Deze nieuwe zender richt zich op de moderne vrouw en biedt een combinatie van lifestyle en entertainment.

 

Bij Foxlife zijn grote internationale successen te zien zoals de series Fat Actress (sarcasme en humor met Kirstie Alley), Nurse Jackie, Brothers & Sisters en In Treatment. De laatste producties hebben uitstekende kritieken gekregen en ontvingen grote prijzen, waaronder een Daytime Emmy en Golden Globe Award.

 

 

Deze zender is beschikbaar vanaf het BasisPakket. Foxlife zendt bij TV VLAANDEREN elke dag uit van 07u tot 19u op kanaal 53.

 

 

Van de site van Tv Vlaanderen.

 

Mvg.

BbyN

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Dat laatste lijkt me het meest logisch...
Schlager zond 's avonds niet uit.
Aangezien Foxlife dat wel doet,
kan ie niet op de plek van Schlager komen.

Wel zonde dat Schlager weggaat.
Toch weer wat variatie verloren. frown


Origineel bericht van: CanalDigitaal

FOXLIFE op CanalDigitaal
Vanaf 1 december 2009 is FOXLIFE een maand lang van 07:00 tot 19:00 als proef te zien op CanalDigitaal.Deze nieuwe zender richt zich op de moderne vrouw en biedt een combinatie van lifestyle en entertainment.

Op de zender zijn grote internationale successen te zien zoals de series Fat Actress (sarcasme en humor met Kirstie Alley), Nurse Jackie, Brothers & Sisters en In Treatment. De laatste producties hebben uitstekende kritieken gekregen en ontvingen grote prijzen, waaronder een Daytime Emmy en Golden Globe Award.

CanalDigitaal stopt met de doorgifte van Schlager TV waardoor FOXLIFE voor iedereen te ontvangen is op kanaal 45
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben blij dat FoxLife erbij komt. Het is echt een leuke zender die echt een meerwaarde biedt (heb 'm al gezien bij familie op de kabel).

 

Maar waarom weer dat ellendige Etalagekanaal? Hopelijk blijft het definitief FoxLife...

 

ShlagerTV eruit halen lijkt me een goede beslissing.

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich is FoxLife een leuke aanwinst. Maar serieus, wat hebben we hier nu aan.. Dan kun je maar 1 maandje en in deeltijd naar dit kanaal kijken en daarna verdwijnt het weer.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal mee akkoord... 12 uur per dag betekent dat je er weer inkomt als een serie al bezig is en eruitgaat als een serie nog bezig is, minstens een half uur per dag gewoon kwijt dus en daarnaast geen uitzending in prime time wanneer toch nog steeds de meeste mensen kunnen kijken frown Ik ben die gedeelde zenders helemaal beu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...