Ga naar inhoud


Probleem met Firefox in Windows 7


Neptunus

Aanbevolen berichten

De laatste tijd heb ik een probleem met firefox en Windows7. Als de PC is opgestart wordt firefox bij het aanklikken netjes gestart. Later echter komt het regelmatig voor dat als je op het firefox icoontje in de taakbalk klik er geen nieuw venster verschijnt, hij doet het niet meer. Als ik dan via taakbeheer kijk naar de lopende processen staat Firefox er gewoon tussen maar op het scherm verschijnt dus niets, ook niet als via het icoon op het buroblad start.

 

Wat kan er aan de hand zijn?

 

Andere browsers hebben steeds beperkingen zoals het niet opstarten van pop-ups in Chrome en een lelijke lay-out in IE.

 

Wat ik overigens wel mooi vind in Chrome is dat kaders bij invulschermen worden aangeduidt door een kleur. Dat zou ik graag in Firefox zien.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb geen oplossing voor jouw probleem , maar ik heb hetzelfde gelazer met Firefox in W XP prof. Na het afsluiten van het eerste gebruik, kan ik 'm niet opnieuw aktiveren, maar bij het afsluiten van de PC komt er een melding dat Firefox wordt afgesloten. Wanneer er later, na een nieuwe PC start, Firefox opnieuw gestart wordt, komt er een melding dat er bij de vorige keer wat is mis gegaan, en daar blijft het dan bij.

Ik gebruik nu dan ook tot volle tevredenheid Opera. Waar zijn de Willem Bevers?

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke versie heb je er eigenlijk op gezet van firevos?

(3.5.5 is hier de laatste nieuwe)

 

een enkele keer dat het me ook niet lukte en onduidelijk was wat er aan de hand was, heb ik firefox gedeinstalleerd / pc schoon gemaakt (ccleaner) en opnieuw opgestart

installatie opnieuw en toen draaide het als een zonnetje

ciao

 

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien heb je hier iets aan, lijkt in iedergeval een bekend probleem te zijn bij de makers.

 

Origineel bericht van: Mozilla Support
Hang at exit

Sometimes when you close Firefox, it may stop responding and remain in memory, even though no Firefox windows are open. This can prevent Firefox from working properly the next time you open it or you may see a "Close Firefox" dialog box with the message, Firefox is already running, but is not responding. To open a new window, you must first close the existing Firefox process, or restart your system.. You must then end all Firefox processes or restart the computer before you can reopen Firefox. (See Firefox is already running but is not responding for other causes and solutions.)

 

If Firefox processes that remain in memory at exit are a recurring problem, try these solutions:

 

■A problematic extension can cause the problem, which can be resolved by disabling or uninstalling the extension. For information on diagnosing and fixing problems caused by faulty extensions, see the Troubleshooting extensions and themes article.

 

■Sometimes Java applets can cause the Firefox process to persist after exit. Try updating Java to the latest version or, if you don't need the Java plugin, you can disable it from the Plugins panel of the Firefox Add-ons window. For more information, see Using the Java plugin with Firefox.

 

Windows:

 

■Using certain Internet security software is reported to cause the issue on some systems:

 

■If you use ZoneAlarm on Windows Vista, uninstall it and use another firewall product (or use the Windows Firewall).

 

■If you use Avast! Antivirus, switch to another antivirus product if you also have ZoneAlarm installed.

 

■If you use Norton 360 2.0, make sure that you have all available Norton updates (for more help, contact Norton Support) and that you have followed the instructions in the Configuring Norton 360 article.

 

■If you have upgraded Comodo Internet Security from a version prior to 3.10, the Comodo Safe Surf component from the previous version can cause Firefox to hang at exit. To resolve the issue, you can uninstall Comodo Safe Surf via Windows Control Panel, as its function is now integrated into the current Comodo application.

 

Bron

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de laatste versie van FF, wat Sjattuh gevonden heeft is precies het probleem alleen is geen éénduidige oorzaak. Werk nu een paar dagen met Chrome en deze bevalt me wel alleen werkt een bepaald programma met pop-up niet.

 

Ik ga toch maar eens de gesuggereerde oplossingen proberen.

 

thnx!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...