Ga naar inhoud


Vreemde mob. telefoonspam ???


wonderboy

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een Nokia 6230i en zins kort krijg ik rare text en afbeeldingen morgens op mijn mobiel.

 

Waar normaal het logo van Simyo staat, komt wat anders voor in de plaats???

 

Eergisteren het bericht "sinterklaas 6-12-2009" vandaag "katja26"

 

Ik krijg het weg door gewoon op de rode toets te drukken, dan komt het logo van Simyo ook weer terug.

 

Deze berichtjes zie vind ik verder niet in "postvak in"

 

nu zit ik bij Simyo en zie dat er geen kosten (tot nu toe) voor dit in rekening worden gebracht.

 

Wat zou dit kunnen zijn ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Telefoon gekocht op een veilingsite?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gekocht op een veilingsite wil wel eens zeggen dat er een hoop oude informaie in agenda's notities etc kunnen staan.

 

Hieronder 2 vormen van resetten, waarbij ik je adviseer om de onderste te gebruiken. (zorg er wel voor dat je de imiddels ingevoerde nummers door jou op de sim staan, anders ben je die kwijt.)

 

U kunt uw Nokia 6230i een softe reset en een harde reset geven.

 

Een softe reset is het heropstarten van uw telefoon. Hierbij blijven de instellingen op uw Nokia 6230i bewaard.Een hard reset zorgt ervoor dat u het gehele toestel terugzet naar de fabrieksinstellingen. Hierdoor raakt u wel alle door u zelf ingevoerde informatie kwijt. Een softe reset voert u uit door middel van de volgende handelingen:

 

 

1.Druk *#7780# in.

2.Vervolgens voert u de 'security code' in. Deze is standaard '12345'.

3.Bevestig dit door op ja te drukken.

 

Het toestel kan ook teruggezet worden naar de fabrieksinstellingen door middel van een hard reset, doorloop onderstaande stappen om dit te doen.

 

1.Druk *#7370# in.

2.Voer de 'security code' in, deze is standaard '12345'.

3.Bevestig door ja in te drukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...