Ga naar inhoud


online niet echt klantvriendelijk.


sevensheaven

Aanbevolen berichten

Ach, ik had laatst nog een issue met FTP protocol.

Was een SDSL lijn met slechts 1 extern ip op KPN/XS4all netwerk.

 

Zei tegen de medewerker dat het een bekend probleem is.

Hij had er nog nooit van gehoord en geloofde mij overduidelijk niet.

 

Hij bleef volhouden dat het aan het modem moest liggen.

Uiteraard had ik merk en model bij de hand, was ook nog eens door hun gelevert

en probeerde mij zo'n beetje te dwingen om het apparaat maar opnieuw in te stellen.

Heb ijskoud vertelt dat dit reeds gebeurt was (Was niet zo, maar dat bespoedigd de afhandeling!)

 

Momentje, ik vraag het even na (enfin, zo'n gast die er al wat langer telefoon loopt te beantwoorden!)

 

20 minuten (geklokt!) kwam ik weer uit de wachtstand en wist hij me te vertellen dat mijn verhaal tot zijn verbazing klopte.

 

Ik moest contact opnemen met de afdeling sales, tja dan weet je wel hoe laat het is, dan kost het weer geld.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja dat ze klant onvriendelijk zijn is bij mij niets nieuws ik heb er 2 jaar een abbo gehad en het was één en al ellende toen orange online ging heten was ik meer offline dan online en toen ook regelmatig met de klantenservice gebeld maar het lag altijd bij mij en nooit bij hun,maar goed ik wist wel beter later overgestapt naar telfort en het draaide direct goed alhoewel we een paar maanden geleden ook een paar keer in een korte tijd storing hadden dat is nu over voor mij nooit geen online meer.

 

Jack

AZbox Premium HD Plus VuDo+ volledig nederlands pakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de adapter na enkele minuten al heel erg warm wordt en het modem het weer even goed doet als de adapter is afgekoeld dan is het alleen de voeding. Ik heb bij verschillende kennissen dit meegemaakt. Je moet Online gewoon even bellen en zeggen dat je je vingers sinds kort brand aan de adapter. Ze sturen dan zonder morren de adaptor op en je probleem is voor 90% zeker opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...