Ga naar inhoud


gbox 2.25 en newnigma2.8.1


crni

Aanbevolen berichten


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: crni
Ik heb newnigma geinstallerd, alleen heb ik een probleem .
Op HD zenders heb ik geen beeld maar wel geluid.verschillende lijsten geprobeerd
De sd zenders werken wel goed.

Dit is een bekend probleem van Gbox in combinatie met Newnigma. Had hier hetzelfde en de boel dus omgezet naar cccam en het probleem is opgelost. Seca3 kaart is ook veel sneller met zappen met cccam op alle dreamboxen hier in huis, het was heel wat werk om 5 dm ontvangers om te bouwen maar na een uurtje of wat was het opgelost. laugh

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Als ik met Gbox werk doe ik het anders om dat probleem op te lossen :

 

Op 1 box (of op PC) draai ik Gbox.

Op de andere ga ik naar die ene met Mgcamd.

In de nieuwste versie kun je daar zelfs CCcam client mee zijn, tegelijk met Newcamd en Gbox client.

Meerdere zenders tegelijk decoderen werkt ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@zzzzzzz,

 

Bedankt voor je antwoord,

Ik had gezien dat er in de laatste newnigma een dubbelle gbox te downloaden is , ik was nieuwsgierig of er iemand is die dit al draaiend heeft.

 

Ik ga het eerst ook maar even zo proberen , om mgcamd als client te gebruiken.

Als er maar meerdere zenders gedecodeerd kunnen worden.

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als in newenigma een .recording patch zit kan het weken... maar dan wel voor maximaal 2 streams tegelijktijd en na een ingewikkelde configuratie. Verstandiger is om gewoon CCcam te gebruiken. Dan werkt alles ineens - gewoon kaartje erin klaar!

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Als in newenigma een .recording patch zit kan het weken... maar dan wel voor maximaal 2 streams tegelijktijd en na een ingewikkelde configuratie. Verstandiger is om gewoon CCcam te gebruiken. Dan werkt alles ineens - gewoon kaartje erin klaar!

Voor de meeste kaarten heb je gelijk, er zijn echter bepaalde kaarten waar CCcam geen weg kan, en dan heb je soms Gbox of iets anders nodig, en dan wordt het moeilijk als je dat met CCcam wilt koppelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

er zijn echter bepaalde kaarten waar CCcam geen weg kan, en dan heb je soms Gbox of iets anders nodig

Ik ken geen enkele kaart die CCcam (wel of niet via Oscam of newcs) niet aan kan en gbox wel?
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gbox is een niet publieke en dus ondersteunde cardserver emulator uit 't jaar toebak voor WAN toepassingen

 

en die geebox is gegarandeerd allang door nieuwe publieke cammetjes die beter presteren, voorbij gestreefd

 

thuis heb je eigenlijk genoeg aan scam 3.59 die perfect zijn werk doet met eigenlijk het meerendeel aan kaartjes

 

de CCcam kan overigens geen Sky germany NDS aan of HD+ abo van sat1 (als simpel voorbeeld)

 

ciao

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
Gbox is een niet publieke en dus ondersteunde cardserver emulator uit 't jaar toebak voor WAN toepassingen

Dat kan allemaal zijn, maar ik ken zo'n kaart die met die emulator uit het jaar TOEBAK werkt, en niet met sbox, en niet met oscam, niet met newcs, niet met CCcam, enz.
Dan moet ik zeggen, hoedje af dat die frisse, jonge knapen het moeten afleggen tegen die ouwe wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
tja dan moet je ook ht achterste van je tong laten zien....

welke kaart is dat dan?

ciao

Hier niet, teveel medelezers.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Gbox is een niet publieke en dus ondersteunde cardserver emulator uit 't jaar toebak voor WAN toepassingen


Totaal niet mee eens waarom word gbox altijd in verband gebracht met wansharing?
Terwijl hele volksstammen wansharen met cccam, maar daar hoor je niemand over.
Nou ga ik nog een keer uitleggen hier op s4a waarom ik nog gbox wil gebruiken.
Ik heb hier een interne dm500 server waar mijn kaart inzit verder heb ik in huis nog 2 x triple dragon , nog 1 dm500 en een Dm8000.

Nu komt de klou ik wil mijn kaart in mijn dm8000 doen in plaats van in mijn dm500.
Nu share ik nog steeds intern gbox omdat mijn 2 triple dragons geen cccam aan kunnen en ook geen scam.

maar waarom moet ik iedere keer uit leggen waarom ik geen cccam gebruikt wanneer ik een vraag over gbox stel?????????

zie hier:

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1802882/1

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...