Ga naar inhoud


Waar is het al wit?


Murdock

Aanbevolen berichten


  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: paardengek
Goedemorgen,

Nu ligt er wat meer sneeuw:

Ca 12 cm bij een temparatuur van net beneden nul.


Tenminste zo leek het uit huis vandaan. Maar eenmaal op de weg toch minimaal 20 cm. Ik kon niet sneller dan 40 km/h tot 60 km/h op de A7 richting Bolsward vanochtend vroeg.

Maar vanmiddag tussen Hindelopen en Sneek was helemaal een drama: Ik kon niet sneller rijden dan 30 a 40 km/h.

Maar het belangrijkste is: Ik ben weer heelhuids thuis gekomen !!!!

Met vriendelijke groet uit het winterse Friesland, paardengek
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vanmorgen om 5 uur met de auto naar Bristol vertrokken, geen vlokje aan de lucht toen, alleen bij Gent was de linkerbaan spekglad.

Dan zie je toch waaghalzen die deze baan met 100 km/u uitproberen. Zowel Belgen als Nederlanders. De Fransen reden deze keer rustig (niet zoveel gewend?).

Hier (Bristol) is nog niets gevallen, maar zo jullie berichten te lezen, mag ik me dus verheugen op de terugtocht morgenavond?

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Drachster die ook niet meet......

 

http://www.blikopnieuws.nl/bericht/106986/Sneeuw_bezorgt_Friesland_extreme_overlast.html

 

Wel lachen dat wij in het noorden nu eens de langste file hadden....namelijk 74 km :D

 

Voor wie het wil narekenen....vanaf de afsluitdijk tot bijna de Duitse grens.

 

http://www.blikopnieuws.nl/bericht/107012/Drukte_avondspits_valt_mee.html

 

 

Groetjes....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dr88
Waar was het weeralarm van het KNMI voor het noorden ?

Weeralarm, laat me niet lachen.....

Wanneer er een weeralarm wordt gegeven is er meestal niets aan de hand. Het wordt verradelijker, wanneer er geen weeralarm wordt gegeven.
Nou ja, gewoon het gezonde verstand gebruiken, is eigenlijk altijd het beste.
Daarbij heb ik me vanochtend vroeg gestoord ( verbazingwekkend ) over de chauffeurs van busjes ( je weet wel, aannemersuitvoeringen ) en ook over sommige vrachtauto chauffeurs. Die racten mij voorbij met ca 80 a 90 km/h, terwijl de vierbaans weg gewoon vol sneeuw lag. De sneeuw-veegauto waren op dat moment maar net bezig. Geen wonder dat deze weggebruikers de vangrail soms van dichtbij zagen..........

Met vriendelijke groet, paardengek
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: paardengek
Origineel bericht van: dr88
Waar was het weeralarm van het KNMI voor het noorden ?

Weeralarm, laat me niet lachen.....


Nou ja, gewoon het gezonde verstand gebruiken, is eigenlijk altijd het beste.



Hoop alleen dat de mensen die bang zijn of niet goed weten hoe te moeten rijden met dit weer THUISBLIJVEN...is erg gevaarlijk als je toch bang bent en gaat remmen voor een flauwe bocht ed.en als je 30 a 40 km per uur rijd heb je al gauw een hele meute achter je hangen, is niet fijn voor jezelf maar zeker niet voor diegenen die achter jou rijden en ook nog eens een vrachtwagen in hun nek hebben hangen...dan is inhalen met winterbandejes veiliger dan ergens achter blijven hangen..........brrrrrrrrrrr morgen de auto maar weer uitgraven en kijken of het te doen is...moet 66 km op een provinciale weg.........

Groetjes......................
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het moet wel erg zijn in friesland!!!!

Mijn vrijwilligersavond bij sc heerenveen is zelfs afgelast en dat is een hele organisatie om te regelen warm/koud buffet voor 300 man,dat las je niet zomaar af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...