Ga naar inhoud


Verdwijnt "Het Gesprek" uit het basispakket?


Gast calculator

Aanbevolen berichten

Gast calculator

Als ik die nieuwe indeling lees van volgend jaar staat opeens "Het Gesprek in het entertainmentpakket.

 

Ik heb nu een familiepakket en dat vind ik al duur genoeg.

Als Het Gesprek verdwijnt uit het familiepakket vind ik dat te belachelijk voor woorden.

 

Bij alle kabelaars zit deze zender in het digitale basispakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

"Het gesprek" is nu niet echt een aanwinst te noemen. Uiteraard verschillen de meningen maar van mij mag ie weg, en ja ook bij de kabel. Zet er maar een fatsoenlijk kanaal voor in de plaats...

 

Gert.

 

Origineel bericht van: calculator
Als ik die nieuwe indeling lees van volgend jaar staat opeens "Het Gesprek in het entertainmentpakket.

 

Ik heb nu een familiepakket en dat vind ik al duur genoeg.

Als Het Gesprek verdwijnt uit het familiepakket vind ik dat te belachelijk voor woorden.

 

Bij alle kabelaars zit deze zender in het digitale basispakket.

 

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Ik kijk vaak naar het gesprek. Ieder zijn voorkeur uiteraard.

 

De antwoorden van ga maar naar de kabel vind ik een dooddoener.

 

Het gaat er toch juist om het product Canal Digitaal concurrerend te maken met de kabel. Willen de meesten van ons niet dat Canal Digitaal groeit? Dan moeten we juist blijven aangeven wat er aan het product verbeterd moet worden en hoe de consument foute beslissingen van Canal Digitaal beleeft.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las elders dat dit een fout was. Kijk maar op de site van David de Jong

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Waarom brengen ze die zender: "Het Doorgekommuniceer" niet gewoon op de radio. Daar is de middengolf precies goed voor.

Totale bandbreedte verspilling namelijk via satelliet, kabel etc.

Ik snap er niets van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Waarom brengen ze die zender: "Het Doorgekommuniceer" niet gewoon op de radio. Daar is de middengolf precies goed voor.
Totale bandbreedte verspilling namelijk via satelliet, kabel etc.
Ik snap er niets van.


Mwah, ik vind 'het gesprek op zondag' dan wel weer een aardig programma. Toch een iets andere setting als buitenhof.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MagicOnline
Het gesprek moeten ze gewoon een betaal zender maken zoals Film1.

De mensen die het willen kunnen er dan gewoon een abbo opnemen.
Probleem opgelost.


Zelfde doen met al die voetbal rotzooi...
Ow dat gaat niet lukken... helaas frown
Niemand wil betalen voor voetbal.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DeBeek
Och , tjeee..

Alle andere topics van je uitgestorven ??

Tja dan starten we toch gewoon weer een nieuwe.

Als je het niet eens bent met CD neem dan gewoon kabel.!!


inderdaad neem gewoon de kabel en stop met je CD abbo, CD gaat toch ten onder...

Gigablue UHD x Gigablue X3 x Wavefield T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Waarom brengen ze die zender: "Het Doorgekommuniceer" niet gewoon op de radio. Daar is de middengolf precies goed voor.
Totale bandbreedte verspilling namelijk via satelliet, kabel etc.
Ik snap er niets van.


Begin jaren tachtig had de VPRO in de nacht van vrijdag op zaterdag van 12 tot 2 een praatprogramma met de inmiddels overleden Joop van Thijn. Vond het altijd bijzonder interessant om er naar te luisteren. Vooral omdat er juist onderwerpen aanbod kwam waarvan je eigenlijk in eerste instantie zou zeggen, bah niets aan. Maar ga je luisteren dat wordt het juist interessant.

Domian is ook zo'n praatprogramma op EinsLive en met het gezicht er bij van de presentator op WDR Fernsehen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat het hier om een foutje van CDS gaat. Ikzelf kijk geregeld naar Het Gesprek, vooral de muzikale interviews zijn altijd wel interessant. En Wintertijd kijk ik ook geregeld op de late zondagavond. wink

 

Zou toch jammer zijn mocht Het Gesprek naar het Entertainmentpakket verhuizen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...