Ga naar inhoud


Wat een zootje deel 2


bright

Aanbevolen berichten

Zoals ik enige tijd geleden hier heb gemeld ( zie : wat een zootje) heb ik 2 smartcards met 2 verschillende abonneenummers maar op hetzelfde adres als mijn smartcard met weer een ander abonneenummer alle drie ondergebracht op mijn abonneenummer.Het overschrijven ging voorspoedig echter had ik daarna een week lang geen beeld meer op de twee overgenomen smartcards en heb ik 2 nieuwe toegestuurd gekregen.

 

Hierna kreeg ik een rekening voor de 2 smartcards met daarbij de registratievergoeding van € 29,95 en het abonnement voor het settop box pakket van € 69,96 per kaart. Dus totaal 2 x € 99,91 = samen zo'n € 200,00. Maar deze heb ik netjes betaald want de schoorsteen bij C D moet nu eenmaal ook roken ( ook al is het wel vieze vette rook).

 

Daarna kreeg ik op de 2 aboneenummers die overgezet zijn naar mijn abonneenummer nog een herinnering dat er nog niet betaald was voor het set topbox pakket. Ik dacht in al mijn oprechtheid( lees: onnozelheid) dat C D hier ook niets aan kon doen want mijn betaling en deze herinneringen hadden zich wellicht gekruisd en dat zou ook bij C D wel duidelijk worden en daarmee zou het dan wel klaar zijn.

 

Maar helaas. Vanmorgen vallen er 2 tweede herinneringen op de mat met de boodschap dat de kaarten zijn uitgeschakeld ( tja dat waren ze al sinds het abonnement was overgezet) en dat er nu wel even snel betaald moet worden de som van € 69,96 + 16,00 afsluitkosten.En dit dus weer maal 2. Deze herinneringen zijn dus gestuurd naar het oude abonnementnummer en geadreseerd aan de personen die daarmee verbonden zijn.

 

Ik bedoel maar , hoezo geen zootje ????

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik zou je aanraden je relaas op het Canaldigitaal klantenservice forum te zetten, met een beetje geluk pikt Henk het op en wordt het voor je geregeld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bright, vind wel dat je je wel errrug soepel hebt opgesteld. Het lijkt me hoog tijd voor een forse restitutie door CDS, want volgens mij is die behoorlijk aan de orde. shocked

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...