Ga naar inhoud


Scrollbar blijft plakken aan de cursor.


boaz

Aanbevolen berichten

Het begon al met Firefox, maar Windows 7 heeft het nu ook al standaard, plakkende scrollbars aan je cursor. Je gaat naar die schrollbar, scrollt, gaat weer het scherm in en het blijft scrollen. Vast heel handig voor veel mensen, maar ik scroll al jaren precies op de balk en vindt het uiterst irritant.

Ik heb al vele opties getest maar krijg het niet uitgeschakeld.

 

Hoe kom ik hier van af?

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Denk niet dat het een bug is, even een klik en het is los. Lijkt me toch meer een feature.

Alhoewel, is dat niet de naam die Microsoft aan veel bugs geeft.......

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, touchpad mouse.

 

 

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gevonden, geeft enige verbetering.

Bleek een verborgen instelling te zijn die niet via het gewone configuratiescherm te benaderen was.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een Compaq (HP) laptop en die scrollbar verschijnt als ik op de balk op de touchpad druk. Ik kan dan omhoog en naar beneden scrollen.

Laat ik hem los dan blijft de pagina netjes staan waar ik hem heb losgelaten.

 

De instellingen van Synaptics (software van de Touchpad) is hiervoor instelbaar.

 

Werk met Windows 7 en IE 8.0.7600.16385

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dus zo'n zelfde laptop, maar wat jij bedoeld is nog een miniscuul extra scrollbarretje, ik bedoel dat de grote scrollbar rechts blijft plakken. Uiterst irritant.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee daar heb ik geen last van. Alhoewel als ik op de site kom van de Telegraaf dan is het net of ie een hele website aan het downloaden is en de scrollbar rechts ook hangt voor enkele irriterende seconden.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...