pukje Geplaatst: 23 december 2009 Delen Geplaatst: 23 december 2009 Hebben anderen ook dit probleem,heb je een groter bedrag cash wilt hebben kom je er niet aan. Vandaag weer zo een voorbeeld nergens in de buurt of 30km rijden voor een ing bank/automaat . gepint bij rabo eerst 1000 ingetikt antwoord NEE toen 500 antwoord NEE nu blijkt maximaal 250 per dag maximaal bah ,in deze dagen doe daar weinig mee. Dan maar maximaal in winkel maximaal erbij pinnen antwoord lidl max 100 erbij ,mijn gedachten "ook niet veel". Hetzelfde gedaan bij linders ,antwoord "max 50 meer" toen is mij de bek opengevallen. wat is er toch gaan weet nog heel goed dat ik een jaar geleden overal 1.000,- zo uit de muur kon halen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gigantaandemuur Geplaatst: 23 december 2009 Delen Geplaatst: 23 december 2009 klopt contanten dat vinden banken maar niks. Wil je dus iets groots contant kopen zal je even naar je bank moeten bellen en je pinlimiet tijdelijk verhogen dat kunnen ze niet weigeren tenzij er niks staat natuurlijk. En bij een andere dan je eigen bank kon je al nooit hoge bedragen pinnen . "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GeniusX Geplaatst: 23 december 2009 Delen Geplaatst: 23 december 2009 Zou het iets met je saldo te maken hebben? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TangoBravo Geplaatst: 23 december 2009 Delen Geplaatst: 23 december 2009 Lees de voorwaarden van je bankpas maar eens na (heel veel kleine lettertjes!!). Staat vast in dat je bij een andere bank dan je eigen bank niet meer kan pinnen dan 250 euro. De limieten van je eigen bank kun je gedeeltelijk zelf bepalen, 1000 euro kan best, wellicht een beetje afhankelijk van je inkomen en saldo. T B Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zilverster Geplaatst: 23 december 2009 Delen Geplaatst: 23 december 2009 @pukje, Gewoon bij je bank binnen lopen en even vragen/zeggen dat je een groter bedrag wilt opnemen van je rekening. De bankmedewerker past dan even iets aan en kun je bij de pinautomaat in de bank gewoon een groter bedrag pinnen, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Satbakker Geplaatst: 23 december 2009 Delen Geplaatst: 23 december 2009 banken baaahhhh,..... je bent niet eens meer baas over je eigen geld. - GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox - Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V - Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB - Satfinder Promax Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pukje Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2009 Uiteraard + saldo genoeg zelfs een x000,- krediet limiet waar ik nooit om gevraagd heb (is ook zoiets raars van mijn bank een krediet krijgen zonder dat je het vraagt) Ik vind het maar klote volgens de voorwaarden 250 maximaal/dag en 2500 pinnen in winkels. Normaal ging ik naar het postkantoor in stein maar die bestaat niet meer door brand ,nu moet ik 30km verder rijden voor de volgende ,en dat heb ik er niet voor over Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bassochist Geplaatst: 23 december 2009 Delen Geplaatst: 23 december 2009 Origineel bericht van: pukje Hebben anderen ook dit probleem. wat is er toch gaan weet nog heel goed dat ik een jaar geleden overal 1.000,- zo uit de muur kon halen ja idd hier hetzelfde probleem, maar dat is al jaren, dat je bij een andere bank dan je eigen niet meer dan 250 euro kunt pinnen, bij mijn eigen bank geen probleem daar kan ik gewoon 1000 euro tappen. Using IE 6 on the internet is like urinating in a public swimming pool. It's rude, there's no excuse for it, and anyone who does it should be ashamed of themselves. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast sat-elite Geplaatst: 23 december 2009 Delen Geplaatst: 23 december 2009 Origineel bericht van: pukje Normaal ging ik naar het postkantoor in stein maar die bestaat niet meer door brand ,nu moet ik 30km verder rijden voor de volgende ,en dat heb ik er niet voor over in Beek ligt toch ook een ing kantoor? dat is geen 30km verder dan stein maar inderdaad als je geld komt brengen dan rollen ze nog niet niet de rode loper uit. mocht je geld afhalen dan staan ze klaar met een bot bijl om je achter in de nek te slaan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pukje Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2009 beek heeft geen ing ,wel AH in beek een ing pin automaat klopt ,inderdaad had daar 1000 kunnen pinnen maar pfff koste weer tijd Maar heb een hekel aan boodschappen en wil altijd vlug klaar zijn laat staan 45 minuten omrijden om te kunnen pinnen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast sat-elite Geplaatst: 23 december 2009 Delen Geplaatst: 23 december 2009 Origineel bericht van: pukje beek heeft geen ing ,wel AH in beek een ing pin automaat klopt ,inderdaad had daar 1000 kunnen pinnen maar pfff koste weer tijd op de markt ligt toch het postkantoor en de postbank is toch overgenomen door ing? binnenin hangt in ieder geval die oranje leeuw zonder geld Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pukje Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2009 jullie hebben gelijk in stein had ik gekund ,maar door de frustraties drukte/winkels/chaos/kerst was me alles teveel geworden ,lees net op site van ING pinnen in buitenland 750,-/dag dus ga morgen rustig naar mijn bank om de hoek hier in belgie en kijken of er 750 uit komt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bliksem Geplaatst: 23 december 2009 Delen Geplaatst: 23 december 2009 over 10 jaar hebben we geel cash meer zo is alles wat we doen te zien en zwart werken is er dan ook niet meer bij Dreambox DM8000HD AZBOX Premium + Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Satdorus Geplaatst: 23 december 2009 Delen Geplaatst: 23 december 2009 Origineel bericht van: bliksem over 10 jaar hebben we geel cash meer zo is alles wat we doen te zien en zwart werken is er dan ook niet meer bij Volgens mij heb jij dezelfde glazen bol dan mij Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast sat-elite Geplaatst: 23 december 2009 Delen Geplaatst: 23 december 2009 Origineel bericht van: pukje dus ga morgen rustig naar mijn bank om de hoek hier in belgie en kijken of er 750 uit komt met de banken in België gaat het ook al niet veel beter Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen