Ga naar inhoud


Beroerte!!


kees hekstra

Aanbevolen berichten

Sorry satvrienden maar ik wil het toch even kwijt.Mijn moeder heeft verleden week een zware beroerte gehad.Is de 2e keer binnen 8 jaar.Ik voel me machteloos.Wat kan je doen??.Het geeft in ieder geval enorm veel spanning. frowncry

Het Leven Is Een Melodie

Gedreven Door Komedie

Verweven Met Parodie

Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie

Dood Omgeven Met Tragedie

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

In één zin. Blijf zoveel mogelijk bij haar. Als steun, maar ook voor het geval dat de bloeding fataal de kop op steekt.

 

Op 28 Oktober heeft mijn vader een beroerte gehad en is binnen één uur overleden. Er was een ader in de achterkwab van zijn hersenen gesprongen.

 

Ik woon een 260 KM van hem vandaan en heb spijt. Spijt van de vele dingen die ik nog had willen vragen en zeggen. Nu kan het niet meer. Loop bijna dagelijks nog tegen feiten aan van "Oh, ja zal pa even bellen voor..... etc)"

 

Ik begrijp je gevoelens van onmacht en je gunt het je ergste vijanden niet eens.

 

Ik weet niet of je broer(s) of zuster(s) hebt, maar blijf duidelijk op één lijn. Een beroerte is geen sprookje, maar de keiharde waarheid. Probeer elkaar te steunen. Het is net een rottijd en al zou ze er weer helemaal bovenop komen, deze kerst vergeet je nooit.

 

Weet niet of je vader nog onder ons is maar steun hem ook. Blijf dan als is het om toerbeurt bij hem slapen.

 

Veel succes met je moeder, en sterkte de komende critical days.

 

Vanuit dit Board zal je ook her en der wel een hart onder de riem gestoken worden......

 

Neem iig wel je rust dat jezelf en familie normaal kan functioneren. Ook zei hebben het zwaar.

 

Suc6 Kees.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kees,

 

waar komt de spanning van ?

Tja waarschijnlijk het gevoel van onmacht; het overkomt je en jij kunt er niets aan doen om het te voorkomen.

 

Wat kun je dan wel doen ???

Ik sluit me aan bij de tips die hierboven zijn gegeven.

 

suc6

 

p.s. vraag je werkgever of zorgverlof mogelijk is, al is het maar een dag in de week.

gr. Erik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kees

Dat is wat!!

Heel veel sterkte toegewenst!!

Rini

I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15,  or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel sterkte Kees!

Heb het een paar jaar terug zelf meegemaakt met mijn moeder. Die was gelukkig heel oud en dan is het iets makkelijker te accepteren. Maar het enige wat ik kon doen was veel aanwezig zijn, dat vond ze fijn ook al was ze 10 minuten later vergeten dat ik er geweest was.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom op Kees, dit gaat ieders vermogen te boven en je mag alleen maar hopen dat ze er weer bovenop krabbelt.

Heb zelf in 1997 2 zware hersenoperaties gehad na 6,7 hersenbloedingen en ben er weer bovenop gekrabbelt. Was toen 32 jaar dus wellicht een verschil met jouw moeder.

 

Maar doe 1 ding, bezoek haar zo vaak je kan en help haar met begrip en warmte. Ze heeft duidelijk in de gaten wat er speelt, maar zit gevangen in een lichaam dat niet meer reageert.

Ze krijgt dus wel input binnen maar kan het (tijdelijk) niet meer uiten.

 

Zo zie je maar, gezondheid is een ding om te koesteren.....

 

Heel veel sterkte toegewenst en hopelijk brengt 2010 een hoop goeds voor jullie.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kees

Wat erg!!

Heel veel sterkte toegewenst!!

 

I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15,  or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...