kees hekstra Geplaatst: 26 december 2009 Delen Geplaatst: 26 december 2009 Sorry satvrienden maar ik wil het toch even kwijt.Mijn moeder heeft verleden week een zware beroerte gehad.Is de 2e keer binnen 8 jaar.Ik voel me machteloos.Wat kan je doen??.Het geeft in ieder geval enorm veel spanning. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Kimble Geplaatst: 26 december 2009 Delen Geplaatst: 26 december 2009 In één zin. Blijf zoveel mogelijk bij haar. Als steun, maar ook voor het geval dat de bloeding fataal de kop op steekt. Op 28 Oktober heeft mijn vader een beroerte gehad en is binnen één uur overleden. Er was een ader in de achterkwab van zijn hersenen gesprongen. Ik woon een 260 KM van hem vandaan en heb spijt. Spijt van de vele dingen die ik nog had willen vragen en zeggen. Nu kan het niet meer. Loop bijna dagelijks nog tegen feiten aan van "Oh, ja zal pa even bellen voor..... etc)" Ik begrijp je gevoelens van onmacht en je gunt het je ergste vijanden niet eens. Ik weet niet of je broer(s) of zuster(s) hebt, maar blijf duidelijk op één lijn. Een beroerte is geen sprookje, maar de keiharde waarheid. Probeer elkaar te steunen. Het is net een rottijd en al zou ze er weer helemaal bovenop komen, deze kerst vergeet je nooit. Weet niet of je vader nog onder ons is maar steun hem ook. Blijf dan als is het om toerbeurt bij hem slapen. Veel succes met je moeder, en sterkte de komende critical days. Vanuit dit Board zal je ook her en der wel een hart onder de riem gestoken worden...... Neem iig wel je rust dat jezelf en familie normaal kan functioneren. Ook zei hebben het zwaar. Suc6 Kees. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satencom Geplaatst: 26 december 2009 Delen Geplaatst: 26 december 2009 nou kees jonge positief blijven dan kom je het verst veel beterschap met je moeder en sterkte toe gewenst Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greatone Geplaatst: 26 december 2009 Delen Geplaatst: 26 december 2009 Ik kan helaas niets anders zeggen dan héél véél sterkte! * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 * Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iemand Geplaatst: 27 december 2009 Delen Geplaatst: 27 december 2009 Kees, waar komt de spanning van ? Tja waarschijnlijk het gevoel van onmacht; het overkomt je en jij kunt er niets aan doen om het te voorkomen. Wat kun je dan wel doen ??? Ik sluit me aan bij de tips die hierboven zijn gegeven. suc6 p.s. vraag je werkgever of zorgverlof mogelijk is, al is het maar een dag in de week. gr. Erik Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
eagle Geplaatst: 27 december 2009 Delen Geplaatst: 27 december 2009 beterschap, en vooral rustig blijven sterkte eagle Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
omanski Geplaatst: 27 december 2009 Delen Geplaatst: 27 december 2009 Kees héél véél sterkte voor de gehele familie !! Groetuhhh...Omanski. -------------------- CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Feedhunter Rini Geplaatst: 27 december 2009 Delen Geplaatst: 27 december 2009 Kees Dat is wat!! Heel veel sterkte toegewenst!! Rini I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15, or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kees hekstra Geplaatst: 27 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2009 Bedankt iedereen voor de steun en tips.De situatie is onveranderd kan niet praten en is heel benauwd.denk niet dat ze het gaat redden.nogmaals bedankt doet mij heel goed. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
edbe Geplaatst: 27 december 2009 Delen Geplaatst: 27 december 2009 hier van mijn kant, Heel veel sterkte toegewenst!! 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
minplus Geplaatst: 27 december 2009 Delen Geplaatst: 27 december 2009 Heel veel sterkte Kees! Heb het een paar jaar terug zelf meegemaakt met mijn moeder. Die was gelukkig heel oud en dan is het iets makkelijker te accepteren. Maar het enige wat ik kon doen was veel aanwezig zijn, dat vond ze fijn ook al was ze 10 minuten later vergeten dat ik er geweest was. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ozzo Geplaatst: 28 december 2009 Delen Geplaatst: 28 december 2009 Kom op Kees, dit gaat ieders vermogen te boven en je mag alleen maar hopen dat ze er weer bovenop krabbelt. Heb zelf in 1997 2 zware hersenoperaties gehad na 6,7 hersenbloedingen en ben er weer bovenop gekrabbelt. Was toen 32 jaar dus wellicht een verschil met jouw moeder. Maar doe 1 ding, bezoek haar zo vaak je kan en help haar met begrip en warmte. Ze heeft duidelijk in de gaten wat er speelt, maar zit gevangen in een lichaam dat niet meer reageert. Ze krijgt dus wel input binnen maar kan het (tijdelijk) niet meer uiten. Zo zie je maar, gezondheid is een ding om te koesteren..... Heel veel sterkte toegewenst en hopelijk brengt 2010 een hoop goeds voor jullie. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kees hekstra Geplaatst: 1 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2010 Iedereen bedankt mijn moeder is vanavond om 5 voor 9 overleden.RIP MOEDER. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Feedhunter Rini Geplaatst: 1 januari 2010 Delen Geplaatst: 1 januari 2010 Kees Wat erg!! Heel veel sterkte toegewenst!! I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15, or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 1 januari 2010 Delen Geplaatst: 1 januari 2010 Ik weet niet zo goed wat te zeggen maar ik wil je wel heel veel sterkte toewensen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen