Ga naar inhoud


Wat is de geldigheid van een seca2 startpakket?


pgeersen

Aanbevolen berichten

Ik heb nog een dicht startpakketje liggen met een CD kaart maar dat is nog de seca2. Eigenlijk wil ik (nog) geen extra kaart activeren maar hoe houd ik de kaart "houdbaar"?

CD zegt bij een dealer omruilen en de dealer zegt activeren en dan wordt de kaart kosteloos omgewisseld maar ik wil niet activeren.

Iemand een idee? Leest er iemand mee van CD die een antwoord weet?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: pgeersen
Ik heb nog een dicht startpakketje liggen met een CD kaart maar dat is nog de seca2. Eigenlijk wil ik (nog) geen extra kaart activeren maar hoe houd ik de kaart "houdbaar"?
CD zegt bij een dealer omruilen en de dealer zegt activeren en dan wordt de kaart kosteloos omgewisseld maar ik wil niet activeren.
Iemand een idee? Leest er iemand mee van CD die een antwoord weet?

Wat bedoelt CDS met "omruilen bij de dealer"?

Ik heb dat probleem ook, en had de conclusie al getrokken dat overname van een gebruikte Seca3 kaart eenvoudiger is dan activeren/registreren Seca2 met alle kosten vandien.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe abonnee-aanmeldingen gaan alleen nog maar met een smartcardnummer van de nieuwe Mediaguard3 smartcard. Dus activeren van een nieuw abonnement gaat niet meer en inderdaad moet de dealer omruilen. Alleen gaat die dealer wel omruilen als jij het nieuwe startpakket al maandenlang in de kast heb leggen?

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net ene Suzanne van CD aan de lijn gehad en zei vertelde dat de seca2 ook komend jaar nog geactiveerd kan worden omdat er nog werkende seca2 in omloop zijn.Medio volgend jaar verandert dat en krijgt elke seca2 kaarthouder automatisch de seca3 kaart opgestuurd.

Ik hoop dus maar dat het klopt wat ze zei.

Maar bij deze gaat het pakket in de verkoop omdat ik aan 2 kaarten genoeg heb.

Zie verkoop topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...