Ga naar inhoud


Abonnement overnemen of opzeggen!?


trinity1

Aanbevolen berichten

Doordat kennissen gaan verhuizen naar een locatie waar een schotel niet geplaatst kan worden, kan ik een kaartje met basispakket en een extra kaart met een 1 euro abo overnemen.

In het overname formulier staat dat er dan administratie kosten in rekening worden gebracht en dat voor ieder kaartje een apart formulier moet worden ingediend.

 

Na lang zoeken blijkt dat deze kosten 29.95 euro bedragen.

Dat zou betekenen dat je ca.60 euro aan admin.kosten kwijt bent.

Dit lijkt me nou ook weer overdreven voor 2 kaartjes over te schrijven.

Heeft hier iemand ervaring mee??

 

Zou het niet goedkoper zijn om het abonnement op te zeggen en als het beeld op zwart is, dat ik dan deze kaartjes als 2e/3e kaartje laat registreren op mijn huidig abonnement????

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: trinity1

Zou het niet goedkoper zijn om het abonnement op te zeggen en als het beeld op zwart is, dat ik dan deze kaartjes als 2e/3e kaartje laat registreren op mijn huidig abonnement????




Betaal je ook twee keer die 29.95 dat help dus niet. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zal toch die beide kaarten op naam moeten zetten.

Heb het zelf ook gehad. Moest 29,95 x 2 betalen omdat ik ook 2 kaarten had overgenomen en omdat het 1 en ander via overname formulieren moet kreeg ik ook nog 2 x 9,95 activeringskosten

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dream7020
Je zal toch die beide kaarten op naam moeten zetten.
Heb het zelf ook gehad. Moest 29,95 x 2 betalen omdat ik ook 2 kaarten had overgenomen en omdat het 1 en ander via overname formulieren moet kreeg ik ook nog 2 x 9,95 activeringskosten

Zou dit eigenlijk niet een gat in de regelgeving zijn? Het is buiten alle proporties!

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is puur machts misbruik, ongehoord wat die bedrijven zich allemaal permitteren.

Ze zouden tevreden moeten zijn als er een nieuwe klant bij komt, maar ze doen net het omgekeerde. Ze straffen nieuwe klanten af met hun activatie kosten.

Wisselt men van abonnement weer kosten, sluit men het abonnement af weer kosten.

Dit is toch interne keuken, ze moeten toch allemaal hun klanten inschrijven, hoe kunnen ze anders goed factureren?

Hier schuiven ze een stuk van de bedrijfskosten integraal door naar nieuwe klanten en ze verdienen er nog flink aan ook.

En de wet die de klant moet beschermen, legt ze geen vingerbreed in de weg.

Zo’n handelswijze zou mijn slager of bakker eens moeten proberen , benieuwd hoe lang de deuren in hun winkel zouden open blijven.

Bij een verzekering, een abonnement op de krant of je garagist, zitten ze net zo goed met die administratieve kosten en daar kan dat wel, zonder activatie.

Ik vind dit pure diefstal.

 

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien een idee laat gewoon een adres en banknr wijziging doorvoeren, dat kost je niets ( als je de naam maar niet wijzigt )

er is op de cd site hiervoor formulieren die je daar voor kunt gebruiken

 

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satencom
misschien een idee laat gewoon een adres en banknr wijziging doorvoeren, dat kost je niets ( als je de naam maar niet wijzigt )
er is op de cd site hiervoor formulieren die je daar voor kunt gebruiken

Op zich is het idee niet verkeerd, maar de naam zit toch gekoppeld aan het banknummer? Dus die vlieger zal wel niet opgaan. Zo wakker zullen ze wel weer zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: trinity1
Origineel bericht van: satencom
misschien een idee laat gewoon een adres en banknr wijziging doorvoeren, dat kost je niets ( als je de naam maar niet wijzigt )
er is op de cd site hiervoor formulieren die je daar voor kunt gebruiken

Op zich is het idee niet verkeerd, maar de naam zit toch gekoppeld aan het banknummer? Dus die vlieger zal wel niet opgaan. Zo wakker zullen ze wel weer zijn.

Hoe zit het als je een kaart op naam van een echtgenote/echtgenoot of kind zit op hetzelfde adres? Toch een overdrachtsformulier?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Oldereast
Volgens de site van canaldigitaal kun je nu gratis een 2e smartcard activeren. Deze actie is geldig tot 15 februari 2010. Scheelt je toch weer 30 pleuro


Activeren is iets anders dan registreren.

Activeren is volgens mij vanaf 3,95 via de site (al is dit bij niet gelukt omdat het overname was dus 9,95)

die registratie kosten blijven 29,95 euro

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dream7020
Activeren is iets anders dan registreren.

Activeren is volgens mij vanaf 3,95 via de site (al is dit bij niet gelukt omdat het overname was dus 9,95)

die registratie kosten blijven 29,95 euro


Niet volgens deze quote op de website van CD:

" Een 2e en/of 3e televisieset aansluiten?
Vanaf vandaag starten we met een tijdelijke actie gericht op het aansluiten van een 2e en/of 3e televisieset. U bekijkt op de extra televisietoestellen een zenderpakket, gerelateerd aan het pakket op uw hoofdsmartcard.

Actie: U betaalt geen administratiekosten tot en met 15 februari 2010 bij de aanschaf van extra smartcards (normaal: €29,95)."

BRON: website canaaldigitaal.

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...