Ga naar inhoud


Waarom +1 achter sommige (Engelse)zenders?


Gast floberke

Aanbevolen berichten

Wat is de reden dat veel Engelse zenders een een +1 zusje/broertje hebben waarop (volgens mij) het programma 1 uur achterloopt? Bijv. Channel4+1, ITV2+1, Film4+1 e.d.

 

Geen diepgaande vraag, maar ik kan er zelf maar geen goede verklaring voor vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


is heel erg nuttigs als je aan het zappen bent en je ziet plots een programma dat je interesseert maar dat al een tijdje bezig is. Je kan dan op de +1 zender het volledige programma alsnog bekijken - maak er ook vrij veel gebruik van.

ook als 2 programma's samenvallen kun je ze toch alletwee bekijken zonder te moeten opnemen.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hellohelloagain
Origineel bericht van: floberke
Wat is de reden dat veel Engelse zenders een een +1 zusje/broertje hebben waarop (volgens mij) het programma 1 uur achterloopt? Bijv. Channel4+1, ITV2+1, Film4+1 e.d.

Geen diepgaande vraag, maar ik kan er zelf maar geen goede verklaring voor vinden.


Voor mensen die geen opnameapparatuur hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze topic is wel aardig aan het groeien voor iets dat eigenlijk al bij de eerste post werd opgelost smile

 

Nog een voordeel hiervan is als je 2 films wenst op te nemen die elkaar overlappen kan jet hierdoor makkelijk de 2de film +1 nemen, zodat ze niet meer overlappen.

* VU+Ultimo & VU+Duo (VIX), DM500 (OpenPli)

* Triax 110cm Astra 1 + 2 + 3 + Hotbird | Triax 78cm Astra 1 + 3 | WaveFrontier T90 (*nog op te stellen*)

* PopcornHour C200

* Synology DS-1010+ & DX510

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Belgie verkopen ze het als 6 volwaardige zenders (bij Telenet/Prime)

Terwijl het er eigenlijk maar 4 zijn (2 ervan zijn +1)

* VU+Ultimo & VU+Duo (VIX), DM500 (OpenPli)

* Triax 110cm Astra 1 + 2 + 3 + Hotbird | Triax 78cm Astra 1 + 3 | WaveFrontier T90 (*nog op te stellen*)

* PopcornHour C200

* Synology DS-1010+ & DX510

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan was DMAX in UK nog een tijdje doorgelagen met +1 en +1.5 en +2 smile Maar daar zijn ze toch maar mee gestopt:)

Maar maak er zelf heel veel gebruik van, soms kom ik laat thuis kan alsnog kijken zonder op te nemen. Of een uitzending is toch interesant kan ik het alsnog opnemen.

Je verzet het hele uitzend programma in feite met een uur, super voor mensen die laat thuis komen.

 

VANTAGE X221SCI / Skystar 2 / DM 8000 HD / DrHD F16 / DrHD F15 / Viosat G4Quadro / 2 x Echostar 1,20 68e-50w / Quali-TV 1080 for 4:2:2 / Moteck DBOX II / Channelmaster 1.2 45o-45w / GBOX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sinners
Je verzet het hele uitzend programma in feite met een uur, super voor mensen die laat thuis komen.
Tenzij je natuurlijk een leuk programma ziet op een +1 zender en er is geen +2 zender... eek

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: chukky2
Origineel bericht van: Seba
In Belgie verkopen ze het als 6 volwaardige zenders (bij Telenet/Prime)
Terwijl het er eigenlijk maar 4 zijn (2 ervan zijn +1)


Star +1 en welke dan nog??


Klopt nu zijn ze aangepast naar 1 zender +1, was vroeger anders.
Heb intussen Telenet buiten geflikkerd met al hun producten.

* VU+Ultimo & VU+Duo (VIX), DM500 (OpenPli)

* Triax 110cm Astra 1 + 2 + 3 + Hotbird | Triax 78cm Astra 1 + 3 | WaveFrontier T90 (*nog op te stellen*)

* PopcornHour C200

* Synology DS-1010+ & DX510

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...