Ga naar inhoud


Rytec Team EPG update 12/01/2010


Rytec

Aanbevolen berichten

Rytec,

 

Ik heb een foutje ontdekt. Ik zie net dat de EPG van BBC HD gevult wordt door BBC 1 (voor de zekerheid even de EPG leeg gehaald en Rytec UK gedraaid met de OpenPLi van vanmorgen). Dit gaat dus niet helemaal goed.

 

Ook heb ik nog enkele aanvullingen voor Ziggo (West).

 

Onderstaande zenders krijgen bij de import geen uitgebreide EPG op Ziggo, maar wel op CDS (dus ze zijn wel beschikbaar):

- NGC HD

- History HD

- History

- FOX life

 

Onderstaande zenders zijn niet beschikbaar bij CDS maar soortgelijke zenders die wel bij CDS zitten hebben wel een import (dus de bronnen zijn er waarschijnlijk wel):

- Misdaadnet

- Nostalgie net

- 101 tv

- Best 24

- Discovery World

 

En misschien heb je voor andere zenders die er zijn nu ook wel bronnen zoals bijvoorbeeld Sci fi, RTL lounge, Comedy central family etc.

 

Als je er wat mee wilt doen, je hebt de channels list van West geloof ik hé (en laat anders maar weten wat je nodig hebt, indien je de tijd kunt vinden natuurlijk).

 

Helemaal top dat je je zo inzet voor ons Dreambox gebruikers wink

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Op rytec.be staat een nieuwe rytec.channels.xml ter beschikking

deze zou de BBC HD verbetering moeten hebben alsook enkele Ziggo zenders erbij moeten hebben vanaf morgenochtend.

Nostalgienet, 101TV, discoveryWorld, Best24

Ook voor de satgebruikers zouden NostalgieNet en DiscoveryWorld epg moeten krijgen dan.

Uiteraard gaan we weer verder met uitbreiden.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Murdock
Ik heb steeds op Nederland 3 EPG info voor Bloomberg. Ben ik de enige die daar last van heeft?


Dit had ik ook, heb nu even verder gekeken en ben tot de ontdekking gekomen dat in het xmltv bestand van Nova de gegvens van Bloomberg zijn gekoppeld aan de channel id "3" en laat dat nou net ook de id zijn van Ned3. Dit zal dus aangepast moeten worden.

2x VU+duo, Dreambox 7000s, Maximum E-85 Multifocus (28.2E/23.5E/19.2E/13.0E/4.8E/0.8W), Triax 64cm (45W-53E), Visiosat G3C (13.0/19.2/23.5/28.2). Op alle ontvangers draait de nieuwste OpenPli

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kanalen van Telenor 0,8W (travel,discovery thema's,history,star)

hebben al een week geen EPG meer,

niet via de provider en ook niet van de RYTEC plugin.

Heb vandaag nog een software-update gehad

maar nog geen EPG op die paar kanalen.

 

History HD trouwens ook niet,

maar Animal Planet HD wel weer,

en die zit nog wel op dzelfde TP.

 

Doe ik soms iets niet goed?

 

Andere sources gaan prima.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rytec
Dit is dan wellicht enkel het geval bij de mensen die ook naast de epg van CD/TVV dus ook de epg van Nova ophalen?


Klopt, als ik Nova niet selecteer gaat het goed.

2x VU+duo, Dreambox 7000s, Maximum E-85 Multifocus (28.2E/23.5E/19.2E/13.0E/4.8E/0.8W), Triax 64cm (45W-53E), Visiosat G3C (13.0/19.2/23.5/28.2). Op alle ontvangers draait de nieuwste OpenPli

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rytec,

 

Ik gebruik al geruime tijd de EPG files van Rytec, gewoon top!!

Met de laatste files: rytec.channels.xml 22-01-2010 en rytec.sources.xml van 19-01-2010 heb ik een probleem, bij auto of een handmatige scan stop hij bij importing Rytec NL/BE EPG.DAT event 24410

Met de wat oudere files rytec.channels.xml 19-01-2010 en rytec.sources.xml van 08-01-2010 heb ik daar geen last van.

Wat is hier de oorzaak van en hoe is dit op te lossen?

 

Het probleem heb ik met OpenPLi, maar ook met andere images.

b.v. dank

Grts.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mobieltje
@Rytec,
Met de laatste files: rytec.channels.xml 22-01-2010 en rytec.sources.xml van 19-01-2010 heb ik een probleem, bij auto of een handmatige scan stop hij bij importing Rytec NL/BE EPG.DAT event 24410


Naar wat ik begrijp uit de uitleg van Milo is de epg.dat importer nog experimenteel.

Ik denk dat je een beetje geduld moet hebben.

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Kabeltje87
Origineel bericht van: mobieltje
@Rytec,
Met de laatste files: rytec.channels.xml 22-01-2010 en rytec.sources.xml van 19-01-2010 heb ik een probleem, bij auto of een handmatige scan stop hij bij importing Rytec NL/BE EPG.DAT event 24410

Naar wat ik begrijp uit de uitleg van Milo is de epg.dat importer nog experimenteel.
Ik denk dat je een beetje geduld moet hebben.
Willy


De Milo epg.dat importer is niet het probleem, ik gebruik nu de boulder files en het downloaden van de data werkt weer perfect.

Grts.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mobieltje

De Milo epg.dat importer is niet het probleem, ik gebruik nu de boulder files en het downloaden van de data werkt weer perfect.

Grts.


Wat je perfect noemt. Bij mij op een DM 7025+ crashed de box op de Boulder files.

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Kabeltje87
Origineel bericht van: mobieltje

De Milo epg.dat importer is niet het probleem, ik gebruik nu de boulder files en het downloaden van de data werkt weer perfect.

Grts.


Wat je perfect noemt. Bij mij op een DM 7025+ crashed de box op de Boulder files.

Willy

Welke dan juist ?
De individuele, de samengevoegde of de EPG.DAT ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil EPG van CDS/TVV en UK.

Hiervoor selecteer ik zoveel dat deze gevuld zijn.

 

Ik gebruik Oozoon op een 7025+

 

Voorzover ik kan zien bevat de UK import van Boulder zoveel data dat het teveel is voor mijn arme 7025. Ik heb nochtans een 64 mb swapfile.

 

De rytec file gaat goed.

 

Als ik het aantal imports van de Boulder file beperk gaat het wel goed.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Kabeltje87
Ik wil EPG van CDS/TVV en UK.
Hiervoor selecteer ik zoveel dat deze gevuld zijn.
Ik gebruik Oozoon op een 7025+
Voorzover ik kan zien bevat de UK import van Boulder zoveel data dat het teveel is voor mijn arme 7025. Ik heb nochtans een 64 mb swapfile.
De rytec file gaat goed.
Als ik het aantal imports van de Boulder file beperk gaat het wel goed.
Willy

Tja, dat lijkt mij dan eerder een compliment voor het feit dat er gewoon veel inzit in mijn beschrijvingen.
Je kunt makkelijk instellen dat je uitgebreide beschrijvingen maar voor 7 dagen of desnoods 0 dagen inlaadt of zo, hee.
Omgekeerd, als die uitgebreide beschrijvingen er niet zijn kun je ze niet bijmaken vanuit de eindgebruiker.
Dus liever wat teveel dan te weinig.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...