Ga naar inhoud


Rytec Team EPG update 12/01/2010


Rytec

Aanbevolen berichten

Op rytec.be nieuwe rytec.channels.xml beschikbaar met de volgende toegevoegde zenders vanaf morgen beschikbaar in de epg.

Trace TV, TV Oranje, Sport1.2, Yacht&Sail.

en een paar wijzigingen mbt bestaande paketten.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

dat wordt lastig kiezen tegenwoordig cool

kunnen er geen afspraken gemaakt worden met Boulder waarbij elk een aantal epg sources voor zijn rekening neemt ?

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jean-Claude
dat wordt lastig kiezen tegenwoordig cool
kunnen er geen afspraken gemaakt worden met Boulder waarbij elk een aantal epg sources voor zijn rekening neemt ?


Ik vrees dat beide teams in ieder geval graag de TVV/CDS paketten willen blijven aanbieden.
En laten we hopen dat de epg van beide teams dan ook mag kloppen.
Dus ik blijf het nog altijd zien als een backup van beide aanbieders.
Ik heb er geen moeite mee als iemand onze of een andere epg source gebruikt.
Ik zou het wel jammer vinden als er hierdoor een "concurrentstrijd" zou optreden wat niet goed is voor niemand.
Mijn mening is dan ook dat het mooi zou zijn als we elkaar kunnen bijstaan bij het verbeteren van de epg voor iedereen.

Maar zoals met de images, smaken verschillen.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zie dat ik nu ook een volledige EPG heb op de Ierse kanalen, inclusief 3e en TG4. ik vermoed echter dat de Sky EPG van Boulder een stuk vollediger is dan die van u, als ik zijn lijst bekijk .......

voor het upload volume is het ook beter dat de diverse epg's verspreid worden over meerdere aanbieders, maar bon.

ik ga deze nacht Boulder eens aktiveren om te vergelijken.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rytec
Ik vrees dat beide teams in ieder geval graag de TVV/CDS paketten willen blijven aanbieden.

Dit team bestaat uit één man, dus 'mijn aanhangers' zullen toch iets geduldiger moeten zijn.
De reden dat het plots heel snel ging is omdat ik maanden lang in stilte gewerkt heb om ineens met een redelijke EPG voor de dag te komen.
Natuurlijk zullen nieuwe zenders er niet aan dat tempo meer bijkomen.

Origineel bericht van: Rytec
En laten we hopen dat de epg van beide teams dan ook mag kloppen.

Dat is het moeilijkste.
Het is zelfs mogelijk dat alles klopt, maar op een bepaald moment weer niet meer, omdat een aanbieder plots geen EPG gegevens meer doorstuurt.
Wie bij mijn EPG fouten vindt mag het gerust zeggen, met zoveel kanalen is het heel moeilijk voortdurend controleren of het (nog) juist is, en ik denk dat jullie team hetzelfde probleem ondervindt.

Origineel bericht van: Rytec
Maar zoals met de images, smaken verschillen.

Juist, en niemand zag het als een nadeel dat er bijv. Pli, Ozone MiLo, Nabilo, enz. bestaan, eerder een rijkdom.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jean-Claude
ik zie dat ik nu ook een volledige EPG heb op de Ierse kanalen, inclusief 3e en TG4. ik vermoed echter dat de Sky EPG van Boulder een stuk vollediger is dan die van u, als ik zijn lijst bekijk .......
voor het upload volume is het ook beter dat de diverse epg's verspreid worden over meerdere aanbieders, maar bon.
ik ga deze nacht Boulder eens aktiveren om te vergelijken.

Je moet dan wel best eerst je EPG leegmaken, want ik ben niet zeker dat dat echt gewist wordt anders.
Dus init 4
daarna init 3
en dan is hij leeg.
En dan een import.

Dus best voor je leegmaakt eerst eens de details bekijken van een paar events, en dan vergelijken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rytec
Ik vrees dat beide teams in ieder geval graag de TVV/CDS paketten willen blijven aanbieden.

Ja, nu, er zijn zeker kanalen die ik liever aan jou laat.
De Poolse bijv. omdat één van jouw teamleden die taal heel goed machtig is.
Ook de ZIGGO en UPC kanalen laat ik liever aan jou, omdat opnieuw, ik die gewoon niet kan controleren.
Ik vermoed dat omgekeerd Telenet en Vlaamse DVB-T je ook niet zo heel hard boeien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

telenet en dbv-t doen wij inderdaad niet.

 

tenzij hier van alle kanten grote vraag komt.

 

maar wij concentreren ons eerder op de meeste hangbare landen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SatMann
telenet en dbv-t doen wij inderdaad niet.

tenzij hier van alle kanten grote vraag komt.

maar wij concentreren ons eerder op de meeste hangbare landen.


DVB-t hoeft ook niet want die heeft zelf al meerdaagse EPG, ook op het radio boeket.

Als CDS en TVV dezelfde manier hadden gehad als bijvoorbeeld de Duitsers was deze hele plugin niet nodig geweest. Wordt al jaren om geroepen maar ik denk dat het voorlopig niet zal veranderen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht het sommigen nog niet opgevallen zijn, maar de files voor update waren niet op alle servers gelijk waardoor er nog vannacht enkele files van gisteren stonden.

Dus mss best even een manual download uitvoeren indien nodig om de epg voor de gisteren toegevoegde zenders te kunnen zien.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb handmatig de 2 bestanden van rytec in mijn dreambox gezet, via het epg programma ook de spaanse en de andere allemaal aangevinkt en met OK verlaten.

 

Hierna een manual update gedaan (geel) , er werd veel binnen gehaald, maar de gegevens van Spanje komen er niet bij, ook niet van Polen. Uiteraard heb ik wel NL/BE.

 

Moet er wellicht ergens nog een buffer misschien ingesteld worden? Draai nu met de laatste Milo en EPG.

VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de sources sla ik dit op met groene knop. probeer dat eens. En in het hoofdscherm ook nog eens met groene knop.

heb je ook enigma herstart nadat je de nieuwe sources file erbij gezet hebt?

 

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...