Ga naar inhoud


Rytec Team EPG update 12/01/2010


Rytec

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: zzzzzzz

Tja, dat lijkt mij dan eerder een compliment voor het feit dat er gewoon veel inzit in mijn beschrijvingen.
Je kunt makkelijk instellen dat je uitgebreide beschrijvingen maar voor 7 dagen of desnoods 0 dagen inlaadt of zo, hee.
Omgekeerd, als die uitgebreide beschrijvingen er niet zijn kun je ze niet bijmaken vanuit de eindgebruiker.
Dus liever wat teveel dan te weinig.


Beschrijvingen beperkt tot 2 dagen, en toch gaat het fout.
Je kunt het zo uitgebreid maken dat het onbruikbaar wordt.

En kunnen we deze discussie hierover sluiten AUB.

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Kabeltje87
En kunnen we deze discussie hierover sluiten AUB.
Willy

Dit lijkt mij toch niet echt een mooie manier van doen.
Je breekt mijn sources eerst af, maar van zodra er een antwoord komt is het direct van "stoppen maar met de discussie".
Het is toch niet omdat je in het team van Rytec zit dat je automatisch mijn listings moet afbreken.
Laat ons wat respect hebben voor elkaars inspanningen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alleen mijn ervaringen willen meedelen.

 

En ik wil deze nog wel eens herhalen:

 

Op een 7025+ met Oozoon (en 64 mb swapfile) loopt een Boulder XMLTV import vast of crashed de box wanneer ik CDS/TVV en UK EPG importeer.

 

Dat is mijn observatie.

 

Ik kan trouwens nog meer zeggen. Een import van de Radiotimes XMLTV file (via Birtles binnengehaald) doet hetzelfde met mijn box.

 

Als dit jouw EPG inspanningen afkraken is dan noem jij dat zo maar. Ik noem dat informatie om Uw XMLTV beter te maken. U attent maken op mogelijke problemen.

 

Willy

 

Ik kan aannemen dat op een DM800 of SM8000 e.e.a wel loopt

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Kabeltje87
Ik heb alleen mijn ervaringen willen meedelen.

En ik wil deze nog wel eens herhalen:

Op een 7025+ met Oozoon (en 64 mb swapfile) loopt een Boulder XMLTV import vast of crashed de box wanneer ik CDS/TVV en UK EPG importeer.

Dat is mijn observatie.

Ik kan trouwens nog meer zeggen. Een import van de Radiotimes XMLTV file (via Birtles binnengehaald) doet hetzelfde met mijn box.

Als dit jouw EPG inspanningen afkraken is dan noem jij dat zo maar. Ik noem dat informatie om Uw XMLTV beter te maken. U attent maken op mogelijke problemen.

Willy

Ik kan aannemen dat op een DM800 of SM8000 e.e.a wel loopt

Ik vond het afkraken, omdat je hier maar mee afkomt op het moment dat de files van het Rytec team een probleem hebben, niemand had tot hiertoe overigens enig probleem gemeld.
Het is ook niet omdat Ozoone crashet dat ik er zomaar van uitga dat het probleem dan memory related is.
Hoe zit het met Openpli of andere distributies ?

Ik heb inderdaad een 8000 en mijn EPG is in de eerste plaats daarvoor gemaakt.
Zelf laad ik alleen de eigen data in, maar niets zegt dat mocht ik er dan de Poolse, Spaanse en Noordelijke landen EPG van Rytec erbij nemen het ook niet zou crashen.
Maar dat is dan een keuze dat je maakt, waar je uitgebreide EPG van wilt en waarvan niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

In de rytecxmltvbenl-bestand staat voor vandaag:

 

<channel id="NostalgieNet.nl">

<display-name lang="nl">National Geographic Wild</display-name>

</channel>

<channel id="NGCWild.be">

<display-name lang="nl">National Geographic Wild</display-name>

</channel>

 

Het lijkt me dat de eerste niet klopt.

 

En ja, om iedereen voor te zijn, ik heb een Topfield, maar ben me aan het oriënteren op een HD-ontvanger en de DB8000HD heeft mijn interesse. Tevens gebruik ik de xmltv-files om TGD-files voor de TF te genereren en beschikbaar te stellen.

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henk Puister
In de rytecxmltvbenl-bestand staat voor vandaag:

<channel id="NostalgieNet.nl">
<display-name lang="nl">National Geographic Wild</display-name>
</channel>
<channel id="NGCWild.be">
<display-name lang="nl">National Geographic Wild</display-name>
</channel>

Het lijkt me dat de eerste niet klopt.



Je heb volkomen gelijk. Hartelijk dank om dit te melden. Op deze manier kunnen we de foutjes eruit halen.
Ik heb dit in de downloader gecorrigeerd. Vanaf de EPG van morgenvroeg is dit ook te merken in de Rytec files.

De EPG onder de code NostalgieNet.nl bevat wel degelijk het programma van nostalgie Net en onde de code NGCWild.be is de programmatie van National Geographic Wild terug te vinden.

De lijn met display-name wordt in de dreambox niet gebruikt. Maar ik geeft toe het is een slordigheid.

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: guppje29
de links die je moet invoeren bij nablio liggen er uit.
kan dit kloppen of zijn er regels verandert die nog niet op rytec z'n site staan?


Bedoel je de links naar mijn epg.dat bestanden? inderdaad, die links zijn veranderd maar is wel gemeld en is ook te zien op mijn site.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Apple740
@Rytec team, geweldig dat er ook een EPG is op UPC kabel kanalen. Heel veel dank.

Kleine opmerking over deze UPC EPG: op MelodyzenHD zie ik de programmagegevens van RTL4 en op Film1-HD staan de gegevens van Film1.1.
Als ik meer 'errors' tegenkom laat ik 't wel weten.


Wil je de servicecodes van deze zenders ook even vermelden aub, dan kan ik dit even verder uitzoeken.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij in de channelfile beginnen de servicecodes voor UPC allemaal met 1:0:1: en niet met 1:0:19: maar goed die kan ik er wel bijzetten.

Volgende vraag, jullie hebben dan dus toch nog Myzen apart en de uitzendingen van Film1 HD zijn niet dezelfde als Film1.1 ?

Indien dit zo is zullen we verder moeten zoeken naar epg voor film1 HD en zal ik Myzen weer aan moeten zetten voor UPC.

Want op de satelliet is Myzen vervangen door RTL4 HD.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rytec
bij mij in de channelfile beginnen de servicecodes voor UPC allemaal met 1:0:1: en niet met 1:0:19: maar goed die kan ik er wel bijzetten.
Volgende vraag, jullie hebben dan dus toch nog Myzen apart en de uitzendingen van Film1 HD zijn niet dezelfde als Film1.1 ?
Indien dit zo is zullen we verder moeten zoeken naar epg voor film1 HD en zal ik Myzen weer aan moeten zetten voor UPC.
Want op de satelliet is Myzen vervangen door RTL4 HD.


De HD zenders hebbn bij UPC wel 1:0:1:119:

ik downloade net de epg via nablio en eerste keer was er geen connetie en tweede keer lukte het wel. super.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De SD kanalen lijken allemaal met 1:0:1 te beginnen, de HD kanalen met 1:0:19.

 

Myzen zit inderdaad nog gewoon op de kabel bij UPC, hier is de zender niet vervangen voor RTL4-HD.

 

Niet iedere film op Film1.1 is op Film1-HD te zien, dus er wordt wel eens ten onrechte een film aangekondigd op jullie EPG van Film1-HD terwijl dit in werkelijkheid niet zo is.

Op http://tvgids.upc.nl is alle programmainfo te vinden (er is zelfs een grabber voor deze site in omloop).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...