Ga naar inhoud


Nieuwe Software voor TF5300K PVR


EdjeKroketje

Aanbevolen berichten

Ja,ok maar dan nog. Ik hier ook even sesamstraat dagelijks opnemen eens kijken wat ik na een week heb.

 

Kan je eens kijken welke hardware rivisie je hebt. Ik gok op 1.3. Dit staat op de print beetje bovenaan vlak bij de tuners.

 

Welke bootloader heb je? C4.08 of 5.15? Niet dat dat er iets mee te maken heeft maar gewoon nieuwsgierigheid.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ook ik heb al twee keer meegemaakt dat de opname pas start als je de PVR aanzet. De timer instellingen en dergelijk staan goed.

 

Het probleem met de infobalk die soms (gedeeltelijk) in beeld blijft heb ik nog niet gezien sinds 1.58 is geinstalleerd.

Digitenne icm Topfield 5300 PVR (160GB) en Topfield 6000 voor op de slaapkamer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: PattiMan
Ook ik heb al twee keer meegemaakt dat de opname pas start als je de PVR aanzet. De timer instellingen en dergelijk staan goed.

Was dit met versie 1.58 of met de vorige versie?

Origineel bericht van: PattiMan
Het probleem met de infobalk die soms (gedeeltelijk) in beeld blijft heb ik nog niet gezien sinds 1.58 is geinstalleerd.

Das mooi, heel mooi.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: EdjeKroketje
Kan je eens kijken welke hardware rivisie je hebt. Ik gok op 1.3. Dit staat op de print beetje bovenaan vlak bij de tuners.

Welke bootloader heb je? C4.08 of 5.15? Niet dat dat er iets mee te maken heeft maar gewoon nieuwsgierigheid.

Volgens het informatiemenu: bootloader C4.08 en hardwareversie 1.10.

Topfield TF-5300k | Samsung SMT-1000T

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen nog iets merkwaardigs gezien: tijdens het kijken van Eurosport kwam er opeens een rode rechthoek in beeld, waarin een melding stond dat we nog geen abonnee waren en dat we 10 minunten moesten wachten. Gelukkig was het switchen naar een andere zender en weer terug voldoende om het 'probleem' op te lossen. De uitzending zelf was storingsvrij, dus neem aan dat de signaalsterkte voldoende was.

 

Deze melding heb ik met de oudere firmware nooit gezien...

Digitenne icm Topfield 5300 PVR (160GB) en Topfield 6000 voor op de slaapkamer

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hmm,

net een nieuwe TF5300k bij de Makro gehaald, KPN-versie met SW 1.45 erop. Krijg geen melding dat er een nieuwe FW beschikbaar is, ondanks dat ik uitstekende ontvangst heb.

Ook in het menu blijft de SW-update-optie grijs.

 

Ben ik gek?

Of is er nog een alternatieve manier om er nieuwe SW op te zetten?

 

Als ik dit topic goed lees moet er toch 1.58 zijn? Op de site van Topfield is de laatste versie 1.45 van 2007....!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pekka
Als ik dit topic goed lees moet er toch 1.58 zijn? Op de site van Topfield is de laatste versie 1.45 van 2007....!

Die Topfield site is niet actueel.
Ik heb het net nog even gecontroleerd maar de update naar 1.58 staat nog steeds in de lucht hoor.
Zodra je hem aanzet en je beeld hebt moet er al een popup venster komen met de vraag of je wilt updaten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: yaho
Krijg wel new in infoscherm, maar update word niet gevonden. cry

Heb hier system id 10436 C. 4.08 Device v 5.2.77
Software tp nptk 1.32 Hardware 1.10 aug. 08 2005

Dat is nog is ouwe shit zeg wink Daar zit een bug in. Die is pas in 1.45 verholpen.

Time eens hoelang het duurt vanaf het moment dat je ok drukt en de PVR zegt dat de update niet gevonden kan worden.

zeg dat het 10 seconden is.

Ga dan weer updaten maar voordat je hem start door op ok te drukken, trek je de antenne eruit. dan druk je op ok en precies na die tijd (10 sec hier) stop je de antenne er weer in. Als het niet lukt, de tijd iets verlengen.

Laat je nog weten of het gelukt is?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: EdjeKroketje
Origineel bericht van: yaho
Krijg wel new in infoscherm, maar update word niet gevonden. cry

Heb hier system id 10436 C. 4.08 Device v 5.2.77
Software tp nptk 1.32 Hardware 1.10 aug. 08 2005

Dat is nog is ouwe shit zeg wink Daar zit een bug in. Die is pas in 1.45 verholpen.

Time eens hoelang het duurt vanaf het moment dat je ok drukt en de PVR zegt dat de update niet gevonden kan worden.

zeg dat het 10 seconden is.

Ga dan weer updaten maar voordat je hem start door op ok te drukken, trek je de antenne eruit. dan druk je op ok en precies na die tijd (10 sec hier) stop je de antenne er weer in. Als het niet lukt, de tijd iets verlengen.

Laat je nog weten of het gelukt is?



De gouden tip.
Hij is nu aan het aftellen.
Ga er vanuit dat het goed is.

Het was 6 seconden, toen de antenne er weer in en na meer dan 6 seconden deed hij de update binnenhalen.
Het aftellen duuuuuuuurt wel erg lang, waarschijnlijk is er nog software uit het stenen tijdperk dat herschreven moet worden.
o008 blijftie erg lang op hangen en toch nog goed gekomen.
Edje bedankt.

Vu+UNO, Vu+DUO2, digitenne, astra1+3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is goed om te horen wink

 

De software komt in pakketjes binnen en wordt dan later weer aan elkaar geplakt. Iedere keer als er een pakketje binnenkomt telt hij er eentje af.

 

Dat die blijft hangen op 0008 wil dus zeggen dat die in de eerste ronde er acht heeft gemist. Maar omdat de pakketjes in een caroussel draaien komen die 8 gemistte pakketjes vanzelf weer een keer langs en kiest die de pakketjes die die nog mist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...