Ga naar inhoud


even een vraagje over opnemen


tayram

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: wortellica
Dat kan alleen als de beide zenders zichzelf in dezelfde transponder bevinden.

ik kijk ziggo. dan zijn ze toch allemaal in dezelfde transporder. toch. of zie ik dat verkeerd. en hoe moet ik dat doen. kun je misschien wat informatie geven. of doet de box alles automatisch dat ik niks extra's te instellen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor iedere gelijktijdige opname heb je een tuner nodig, behalve als je via sat kijkt en twee zenders toevallig op dezelfde transponder zitten.

 

Als stelregel kun je aanhouden dat het aantal tuners gelijk is aan het aantal opnames dat je gelijktijdig kunt maken. In het geval van de 600 dus 1.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bigtwin
Voor iedere gelijktijdige opname heb je een tuner nodig, behalve als je via sat kijkt en twee zenders toevallig op dezelfde transponder zitten.

Als stelregel kun je aanhouden dat het aantal tuners gelijk is aan het aantal opnames dat je gelijktijdig kunt maken. In het geval van de 600 dus 1.

dan is het echt jammer. ik wou heel graag tegelijk kijken en opnemen. Het gaat dus niet. crycrycry
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
gewoon een tweede receiver erbij kopen
als 1 opnemen en 2 kijken belangrijk is

misschien een nieuwe of een tweedehands of een dvb-c kaart voor de pc
ciao

ja inderdaad als dat niet anders kan - of misschien een dm7025 met dubbele dvb-c tuner - ik moet over nadenken wat ik beste kan doen - ik wil eigenlijk overstappen naar dm800 met een dvb-c tuner maar daar heb je ook alleen maar 1 tuner.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
bedenk dat je tzt ook enkel nog HD zenders zult willen kijken sd-receiver met hd uitzendingen opnemen kan natuurlijk niet.

ciao

dan misschien een DM8000(koning of dreambox). alleen ik kan (mag)zoveel geld niet uitgeven. en hd uitzendingen zijn wel leuk - maar ja op dit moment heb je niet zoveel aan (te weinig hd uitzendingen) vind ik - als ik tegelijk kijken en opnemen kan ik mijn oude panasonic (analoge) hardisk recorder weg doen - dan heb ik meer ruimte in mijn tv kast smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...