Ga naar inhoud


Wie heeft er ervaring met een HP Compaq 6910P


Loui (K)

Aanbevolen berichten

Ik ben sinds kort in het bezit van een HP Compaq 6910P Laptop daar draait nu Windows 7 op.Maar een ding kan ik nergens terug vinden er zit een kaartlezer voor in de laptop daar kan een SD kaart in.als ik de kaart erin doe hoor je een bevestiging maar nergens kan ik deze kaart uitlezen.ik heb wel de juiste drivers geinstalleerd.Waar kan ik deze kaart vinden?

post-6488-1318260669,9384_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Rechter klik op "Mijn Computer", kies voor "beheren", daarna voor de "schijfmanager" (Ik heb alleen ervaring met engelstalige XP, dus kan een vertaalfout hebben gemaakt... :-) )

Daar in de manager kan je zien of je geheugenkaart wordt herkent, een partitie bevat en welke letter er aan wordt toegekend.

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Loui (K)
Geen van bijde antwoorden zijn juist.ten eerste heb ik Windows 7 erop staan, maar het vreemde is dat hij wel herkend word volgens de toon die je hoort maar niet wordt weer gegeven.ook de bijbehorende software is goed geinstalleerd.zal wel een bug zijn in win 7


Hoezo zal wel een bug in Win 7? Slaat nergens op...

Hij zou beschikbaar moeten komen onder Start -> Computer -> Apparaten met verwisselbare opslagmedia. Deze worden daar pas zichtbaar als je er een kaartje in stopt!!

Dat is geen bug maar bewust zo gedaan.

Misschien moet je de driver eens opnieuw installeren voor de kaartlezer. Als die niet goed is is dat de schuld van de fabrikant en niet van Microsoft.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: winwiz
Origineel bericht van: Loui (K)
Geen van bijde antwoorden zijn juist.ten eerste heb ik Windows 7 erop staan, maar het vreemde is dat hij wel herkend word volgens de toon die je hoort maar niet wordt weer gegeven.ook de bijbehorende software is goed geinstalleerd.zal wel een bug zijn in win 7


Hoezo zal wel een bug in Win 7? Slaat nergens op...

Hij zou beschikbaar moeten komen onder Start -> Computer -> Apparaten met verwisselbare opslagmedia. Deze worden daar pas zichtbaar als je er een kaartje in stopt!!

Dat is geen bug maar bewust zo gedaan.

Misschien moet je de driver eens opnieuw installeren voor de kaartlezer. Als die niet goed is is dat de schuld van de fabrikant en niet van Microsoft.



Oke maar ik heb de software rechtstreeks van de Drivers site van HP en ik heb al meerdere malen deze software opnieuw geinstalleerd maar nergens zie ik de verwiselbaredrive in mijn systeem.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kaartje kapot? Niet compatible? Kaartlezer kapot? Kaartje op beveiligd staan? Probeert kaartje in USB aansluiting te steken?

 

roep maar wat (laatste was een grapje ;))... altijd lastig drivers en hardware van 3.500km afstand smile

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjattuh
Kaartje kapot? Niet compatible? Kaartlezer kapot? Kaartje op beveiligd staan? Probeert kaartje in USB aansluiting te steken?

roep maar wat (laatste was een grapje ;))... altijd lastig drivers en hardware van 3.500km afstand smile
de kaartlezer werkt wel maar asls ik er een SD kaart in steek wordt die niet herken altans niet als drive Maar wel als pictogram in mijn taakbalk daar zie ik hem gewoon maar veder is de map leeg De SD kaart is goed via een externe usb reader zie ik de kaart wel ook de inhoud ervan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjattuh
Ander kaartje geprobeerd?

Zelfde probleem - lezer kapot
Andere werkt wel - dit type kaartje niet compatible met lezer

zou ik zeggen...

Ik denk dat je het niet helemaal snapt,De reader wordt ook niet weer gegeven terwijl je het aanmeld geluid wel hoord.
Volgens het geluid is alles oke maar je ziet op het scherm niks.Dat is het probleem.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Loui (K)
Ik denk dat je het niet helemaal snapt,De reader wordt ook niet weer gegeven terwijl je het aanmeld geluid wel hoord.
Volgens het geluid is alles oke maar je ziet op het scherm niks.Dat is het probleem.


Yup, dus Windows merkt dat er een hardware verandering optreed, maar vervolgens kan hij het niet goed verwerken. Het geluid zegt niets meer dan dat er iets verandert hardware matig.

Je moet echt een ander kaartje proberen om uit te sluiten dat het niet aan het kaartje ligt welke je gebruikt.

Computers blijven rare beestjes en Windows kan soms ook heel vreemd doen. Ook al lijkt iets zo wil het niet zeggen dat het zo is.

Ik heb wel vreemdere dingen meegemaakt smile

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjattuh
Origineel bericht van: Loui (K)
Ik denk dat je het niet helemaal snapt,De reader wordt ook niet weer gegeven terwijl je het aanmeld geluid wel hoord.
Volgens het geluid is alles oke maar je ziet op het scherm niks.Dat is het probleem.


Yup, dus Windows merkt dat er een hardware verandering optreed, maar vervolgens kan hij het niet goed verwerken. Het geluid zegt niets meer dan dat er iets verandert hardware matig.

Je moet echt een ander kaartje proberen om uit te sluiten dat het niet aan het kaartje ligt welke je gebruikt.

Computers blijven rare beestjes en Windows kan soms ook heel vreemd doen. Ook al lijkt iets zo wil het niet zeggen dat het zo is.

Ik heb wel vreemdere dingen meegemaakt smile


Het heeft niks met het kaartje opzich te maken de reader word ook niet weer gegeven Dat is het probleem namelijk. Ik kan er verschillende kaartjes in doen maar niet 1 zie ik op het scherm.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...