Ga naar inhoud


Geen korting op 2de kaart !!


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Ben niet zeker of dit al besproken is, maar merk net dat ik voor mijn TVV kaarten op beide kaarten de volle pot moet betalen. Ik heb op 1 kaart het toppakket en op de andere het pluspakket. In Nederland hebben ze wel korting toch??

 

Als dit echt zo blijft dan verliezen ze mij binnenkort.

Link naar reactie
Delen op andere sites


op die 2e kaart (met korting) kan enkel het "Vlaams" pakket geaktiveerd staan. Als je een 2e kaart hebt met het themapakket erop dan heb je inderdaad 2 volwaardige kaarten en betaal je tweemaal.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dat is toch onzin. Veel mensen hebben een tweede Televisie omdat ze niet altijd allemaal samen hetzelfde willen zien. Nu beperk je die andere leden van het gezin wel heel erg.

 

En het is toch ook gewoon niet eerlijk als ze het in Nederland doen moeten ze het hier ook doen. We hebben al geen filmkanalen.

 

Het gaat gewoon om geld en blijkbaar zijn wij Belgen makkelijker te om de tuin te leiden dan de Nederlanders. Wij laten het allemaal maar gebeuren.

 

Intern delen ok maar dan kan je geen gebruik maken van je dure Philips HD ontvanger met twin tuner. De enige share ontvanger die dit kan evenaren is volgens mij de DM8000 en dat is me gewoon te duur dan kan ik evengoed de komende 3 jaar 34 euro betalen aan TVV.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satter


Intern delen ok maar dan kan je geen gebruik maken van je dure Philips HD ontvanger met twin tuner. De enige share ontvanger die dit kan evenaren is volgens mij de DM8000 en dat is me gewoon te duur dan kan ik evengoed de komende 3 jaar 34 euro betalen aan TVV.


Als je drie jaar lang 34 euro betaald heb je 1224 euro weggebracht naar TvV en heb je na afloop helemaal niets.

Koop je een Dreambox 8000 - we gaan gewoon van het duurste en beste uit - ben je nu 1000 euro kwijd en heb je over drie jaar een decoder die naar verwachting nog goed zal functioneren.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja kijk, je mag er dan wél of niet mee akkoord zijn, maar zo staat het nu eenmaal op hun website. Je kàn een 2e kaart hebben tegen 1 euro, maar dan heb je enkel het "Vlaams" pakket. Wil je meer dan betaal je meer. Je moet géén 2e kaart nemen met een vol pakket en dan gaan klagen dat je tweemaal moet betalen. Als je het er niet met eens bent dan zeg je je tweede kaart op en ga je "educatief" te werk, of je neemt een 2e kaart waar enkel het Vlaams pakket op zit.

 

overigens zijn er ook goedkopere dreamboxen hoor .....

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt toch gewoon een smartwi gebruiken in je Philips ontvanger. Eenmalige aanschaf van zo'n 120 a 130 euro en je bent klaar.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...