Ga naar inhoud


vage foutmelding bij plaatsen reactie op dit forum


djpetit

Aanbevolen berichten

Ik probeerde net een reactie te geven op een bericht op dit forum en kreeg deze melding:

 

UBB Bericht

De host vanwaar je dit board bezoekt wordt niet herkend als een geldige host. Waarschijnlijk wordt de 'referrer'-variabele geblokkeerd door je firewall. Controleer je firewall-instellingen en probeer het opnieuw.

 

 

Druk op terug voor de vorige pagina.

 

Dit heb ik nog nooit gehad en ook niets in mijn firewall aangepast. Daarnaast probeerde ik het net op mijn andere pc (WHS) en die deed het ook niet !

 

mvgr,

 

djpetit

 

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Gast Pedro Newbie

Dit had ik net ook en ik had ook het probleem dat ik niet ingelogd bleef. Bij ieder nieuw bezoek moest ik opnieuw inloggen.

Het probleem is nu blijkbaar opgelost.

 

Het vinkje zetten bij "Onthoud mijn gegevens bij ieder bezoek." werkte averechts, het inloggen lukte dan ook niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: djpetit
Ik probeerde net een reactie te geven op een bericht op dit forum en kreeg deze melding:

UBB Bericht
De host vanwaar je dit board bezoekt wordt niet herkend als een geldige host. Waarschijnlijk wordt de 'referrer'-variabele geblokkeerd door je firewall. Controleer je firewall-instellingen en probeer het opnieuw.


Druk op terug voor de vorige pagina.

Dit heb ik nog nooit gehad en ook niets in mijn firewall aangepast. Daarnaast probeerde ik het net op mijn andere pc (WHS) en die deed het ook niet !

mvgr,

djpetit


En nu lukt het dus weer wel om te posten.....fout in de software van het forum ??

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt had ik ook sinds 16:15 ongeveer... Nu schijnt het weer te werken

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Duwgati
Je bent de eerste sinds vanmiddag 16:10 die het gelukt is om er doorheen te komen. Iedereen krijgt die melding die jij ook had.
We zoeken naarstig naar de oorzaak.


Mooi ben ik even blij dat het niet aan mijn kant ligt.....ik vind het forum ook niet echt snel ....maar dat heb ik al een keer eerder in een bericht voorbij zien komen...

In ieder geval succes met zoeken !

groet,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had net, nu is het weer goed, dat ik telkens moest inloggen, als ik dan op een draadje klikte was ik weer uitgelogd. Dat bleef zich herhalen...

 

Forum werkt overigens snel genoeg mijn inziens, vanuit Turkey.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hier leek eerder vanmiddag het inloggen bijna onmogelijk. Ik had alle cookies weggegooid en toen kon ik er weer in. Misschien helpt deze info in de zoektocht?

Lastig, he, zoeken naar een fout, als deze spontaan weer is verdwenen...

 

Jongens, succes

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...