Ga naar inhoud


pc veilig kpn ! of toch avg


seije017

Aanbevolen berichten


Mijn moeder (65) heeft het op haar pc staan en kreeg het van KPN meegeleverd als optie toen ze een paar jaar geleden (mijn vader leefde toen nog) Internet namen van het toenmalige HetNet.

 

Ik heb naast die PC Veilig van KPN toch ook AVG (gratis versie) erop gezet, zodat ik iig niet meer 260km heen en 260km terug moet.

 

De spamfilter vindt ik niet erg krachtig van KPN. Ze doet nogal eens mee aan enquettes en spelletjes om iets te winnen waardoor iedereen haar email-adres onderhand wel heeft.

 

Ze zit ook in een clubje kenissen die elkaar steeds linkjes en filmpjes (vooral powerpoint pps) toesturen.

 

Ik kan haar helaas nog niet over de brug krijgen om Webmail te gebruiken van KPN.

 

In iedergeval de combi met PC Veilig van KPN en AVG werkt perfect. Iedere ochtend een scan door AVG en het spul draait nu al (afkloppen) iets meer als 2 jaar zonder problemen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien ook eens Microsoft Security Essentials erop zetten, is gratis en kwam nog niet zo lang geleden als zeer goed uit de tests, heb dit zelf ook en is zeer alert...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Draai hier al jaren met Avast, ik ben er zeer tevreden over, bibliotheek wordt bijna dagelijks ververst.


Ik heb Avast nog niet zo lang en de eerste nacht lig ik in bed TV te kijken hoor ik in een keer iemand praten in kantoor. Was wel even een wtf moment smile

Heb je btw de laatste versie? Blauwe bolletje is vervangen door een oranje en het is niet meer een robotische mannen stem die je op de hoogte stelt "Your virus database has been updated.".

Ik ben trouwens erg te spreken over MSE, AVG en Avast - denk dat ze alle drie goede versies zijn voor gratis anti virus software.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Huh? Ik heb het blauwe bolleke maar ik heb nog nooit "iemand" horen praten??? confused


Misschien heb je nog een oudere versie en hadden ze dit toen nog niet, anders heb je het uit staan.

Bij de laatste versie (met het oranje bolleke) Settings - Sounds - Enable Sounds (aanzetten) - Voiceover - Use voiceover when available (aanzetten)

Er zijn ook instellingen voor silent/gaming mode, misschien moet je hier ook even naar kijken. Dit is trouwens zo een instelling wie de eerste 3x leuk is. Als je, zoals mij, 3 pc's naast elkaar hebt staan wordt het alleen maar irritante smile

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...